Ik heb hier een inpandige vuilcontainer waar ik het altijd kwijt kan en zoveel als ik wilquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee maar vorige week was ik te laat.
Het was woensdag aan het eind vd ochtend dus ik had de tijd om 's morgens het vuilnis aan de straat te zetten. Nu komen ze op vrijdag vroeg in de ochtend.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Laatst kwamen ze hier om 7 uur 's ochtends al door de straatZo vroeg komen ze normaal nooit. Ik was wel wakker maar had ook geen zin meer om met die zak te gaan rennen.
Dat zou ik ook wel willen, toen ik hier kon wonen zag ik wel kontainers staan dus daar was ik wel blij om maar dat bleek alleen voor kleding enzo te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier een inpandige vuilcontainer waar ik het altijd kwijt kan en zoveel als ik wil
Papier en restafval kan ik hier kwijt .... en dat wordt 2 x per week opgehaaldquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, toen ik hier kon wonen zag ik wel kontainers staan dus daar was ik wel blij om maar dat bleek alleen voor kleding enzo te zijn.
Slaap lekker Suzi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:36 schreef suzi1 het volgende:
ik ga toch maar richting bed, hopend dat de katjes erbij komen
doeiiiii
het was weer een leerzame avond
Doeg suziquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:36 schreef suzi1 het volgende:
ik ga toch maar richting bed, hopend dat de katjes erbij komen
doeiiiii
het was weer een leerzame avond
Die is ook al een tijd dood.quote:
Deurdonderen.quote:
Liever The Cure.quote:
Close to me.quote:
| Forum Opties | |