Als het avond is. Ssssssst.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga in navolging op @:ok01 ook iets vragen.
Welke alom hier verguisde plaat/artiest vind jij juist WEL leuk.
Ik ga eerst, en dit is mijn laatste post voor mijn permaban, maar ik zing alle Paul de Leeuw liedjes uit de nineties uit volle borst mee
Mijn school had gewoon deuren.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij moesten wel eens op school voor de Poort wachten.
Ik vind de stem van Tarja heel moeilijk te pruimen, ook haar uitspraak is niet zo denderend. Maar de muziekquote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef Sabata het volgende:
Eerste nummer wat ik ooit van Nightwish hoorde was een Gary Moore cover, over the hills and far away. Tarja Turnunen zong toen nog. Toen kwam dat mens Olzen. Sorry maar die vond ik niks. Floor Jansen heeft dat weer helemaal goedgemaakt
Whitney Houston, Mariah Carey en alle andere powervocalisten uit de nineties.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga eerst, en dit is mijn laatste post voor mijn permaban, maar ik zing alle Paul de Leeuw liedjes uit de nineties uit volle borst mee
Pizza Hawaïquote:Op donderdag 30 december 2021 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En geen pizza Hawaï bestellen
Die halen die noten niet eensquote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd naar de cover van Suzan & Freek hiervan
The Doors?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn school had gewoon deuren.
Coldplay, Kensington, The Script, enkele nummers van Blof en Racoon.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Liedjes van Blof en Nickelbackquote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij prachtig en zelfs terecht hoog genoteerdquote:Op donderdag 30 december 2021 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dan eet ik toch liever de hele Domino's leeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Pizza Hawaï
Ik luister nog liever 31 uur Blof, Suzan en Freak en Kensington
Men haat Nickelback toch alleen omdat internet dat nu eenmaal doet?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Liedjes van Blof en Nickelback
Ze was dan ook getraind als operazangeres. Juist die kunnen heeeeeeeel erg overdrijvvvveeennnnn. Vraag maar aan Jac Cloes en Henk Poort hahahquote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind de stem van Tarja heel moeilijk te pruimen, ook haar uitspraak is niet zo denderend. Maar de muziek
Het origineel bedoel jequote:Op donderdag 30 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd naar de cover van Suzan & Freek hiervan
quote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is dat stuk dat de trollen binnenvallen en de elven samen met de mensen en de ogers ten strijde trekken.
Door de Wind is ook een van mijn persoonlijke favorieten trouwens, daar zijn de kritieken ook niet mals op denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij prachtig en zelfs terecht hoog genoteerd
En nu ren ik weg uit dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |