dikke BIEM jonguhquote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
Een enorme knal hier net, niet normaal, sowieso geen cobra en geen carbid
Klinkt gezellig!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoon is thuis met een vriend chillen
en dochter ook met een aantal vrienden en vriendinnen
dat zal het ook wel wordenquote:
Ging er een luidkeelse "ALLAHU AKHBAR!!!" aan vooraf?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
Een enorme knal hier net, niet normaal, sowieso geen cobra en geen carbid
kan ook achteraf door de overlevende handlangersquote:Op donderdag 30 december 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging er een luidkeelse "ALLAHU AKHBAR!!!" aan vooraf?
Dan weet je dat ze goede vrienden hebben gevondenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zal het ook wel worden
met mijn verjaardag stonden ze om 12 uur in de woonkamer te zingen voor me met vrienden
Dat zouden bij vage kennissen worden. Dat surprise gedoequote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat ze goede vrienden hebben gevonden
Die schrikken er zelfs vanquote:Op donderdag 30 december 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging er een luidkeelse "ALLAHU AKHBAR!!!" aan vooraf?
Ook harde biemquote:
Vage kennissen zonder tandjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zouden bij vage kennissen worden. Dat surprise gedoe
Als jij het zo wil noemen, veel plezier met je vage kennissenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn wegquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij het zo wil noemen, veel plezier met je vage kennissen
Lekker rustige jaarwisseling wel lijkt me die je hebt met Me Myself and Iquote:
geen surprisequote:Op donderdag 30 december 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier echt de ene naar de andere knalquote:Op donderdag 30 december 2021 20:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Valt hier eigenlijk wel mee. Vorig jaar was het erger.
Ja joh !!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker rustige jaarwisseling wel lijkt me die je hebt met Me Myself and I![]()
Hier ook, jammerquote:Op donderdag 30 december 2021 20:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hier echt de ene naar de andere knal
Daarom steek ik ook alleen af tijdens oudjaar van 18:00 tot 00:30, maar dan ook niet constant. Hou je gewoon een beetje inquote:Op donderdag 30 december 2021 20:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja mijn hond vind t vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |