deed ik op discord, het luchtte opquote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon achteraf keihard zitten klagen, anoniem op het internet
Ah kijkquote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
deed ik op discord, het luchtte op
Dan zou ik toch even contact opnemen met PostNL hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef essnhills het volgende:
En toch komt niets meer bij me aan
en dat is waarom ik 's nachts niet slapen kan![]()
Dat is wel prettig zo na de kerstdagenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef essnhills het volgende:
En toch komt niets meer bij me aan
Ik vermoed dat het te maken heeft mijn mijn recente verhuizingquote:Op donderdag 30 december 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ik toch even contact opnemen met PostNL hoor
Ze huilt maar ze lachtquote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met welk kutnummer ditmaal?
Persoonlijk verhaal, maar aantal jaar gelden een burn-out gehad. Mijn “druppel” was in de supermarkt, niet de beste plek, ging toen iemand zeiken tegen me omdat ik voor een vriesvak ofzo stond. Toen knapte het draadje, de mens helemaal stijf gescholden, mandje op de grond geflikkerd en de supermarkt uitgelopen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laatst had ik zo'n bloedirritante tocht in de supermarkt, leek wel of iedereen zn uiterste best deed om mij het leven zuur te maken door elke keer heel opzichtig in het gangpad te staan.
Jammer dat ik niet de ballen heb om ze te vertellen dat ze met hun dikke reet aan de kant moeten
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Persoonlijk verhaal, maar aantal jaar gelden een burn-out gehad. Mijn “druppel” was in de supermarkt, niet de beste plek, ging toen iemand zeiken tegen me omdat ik voor een vriesvak ofzo stond. Toen knapte het draadje, de mens helemaal stijf gescholden, mandje op de grond geflikkerd en de supermarkt uitgelopen.
Nu kan ik er een soort om lachen, moet wel een scène geweest zijn(ja het gaat nu ook weer goed trouwens)
Ja, helemaal stil tijdens 4'33quote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kutmoment om weer in te schakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |