Supermarkt is sowieso ellendequote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ben er weer, wat een ellende in de lokale supermarkt
Ja, dus beide neem ik aan?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja.
Wel anderhalve liter bocht met bubbels voor 6 euro dus die gaat maat open nu
Dit is eerder The Man With the Child With Tears in Her Eyesquote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The man with his eye on my child
[ afbeelding ]
Precies. Mogen ze omdraaienquote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja niemand lijkt er hier aan te willen dat It A Very Good Year passend zou zijn hoog in de lijst
laatst had ik zo'n bloedirritante tocht in de supermarkt, leek wel of iedereen zn uiterste best deed om mij het leven zuur te maken door elke keer heel opzichtig in het gangpad te staan.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The man with his eye on my child
[ afbeelding ]
Oh, nu heb ik ook zin in bocht met bubbels. Misschien dat ik toch ook nog even ga.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja.
Wel anderhalve liter bocht met bubbels voor 6 euro dus die gaat maat open nu
Met welk kutnummer ditmaal?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef TLC het volgende:
maar de maan komt vandaag pas voor 20.00 uur tevoorschijn.
Gewoon achteraf keihard zitten klagen, anoniem op het internetquote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laatst had ik zo'n bloedirritante tocht in de supermarkt, leek wel of iedereen zn uiterste best deed om mij het leven zuur te maken door elke keer heel opzichtig in het gangpad te staan.
Jammer dat ik niet de ballen heb om ze te vertellen dat ze met hun dikke reet aan de kant moeten
Of als ze een hele roedel gillende kutjong meesleurenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
laatst had ik zo'n bloedirritante tocht in de supermarkt, leek wel of iedereen zn uiterste best deed om mij het leven zuur te maken door elke keer heel opzichtig in het gangpad te staan.
Jammer dat ik niet de ballen heb om ze te vertellen dat ze met hun dikke reet aan de kant moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |