Ongezond idee inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kuipers minister van Volksgezondheid
Oprotten met die engnek
Ik mag gewoon m'n mening gevenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laten we hier even mee gaan kappen, Grouchie
Uurtje geduld nogquote:Op donderdag 30 december 2021 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
BIJNA TIJD VOOR SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Pijpenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb echt een supermoeilijke quizvraag die ook heel relevant is en jullie nog nooit hebben gehoord
Waar is Axl Rose een anagram van?
Ik vraag alleen het niet hier te doen. Ik hou me ook inquote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik mag gewoon m'n mening geven
Ik laat me niet kapot zwijgen door mensen zoals jij
Nou?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb echt een supermoeilijke quizvraag die ook heel relevant is en jullie nog nooit hebben gehoord
Also, Rexquote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geef de pijp aan maarten, te moeilijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
Seorlaxquote:Op donderdag 30 december 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou?![]()
Hou me niet langer in spanning!
Ja die bedoelde ikquote:Op donderdag 30 december 2021 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt niet toevallig zoiets als dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leren pijpenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |