SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Dat is meer een endlosüngquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik vond het plan van us wel goed? Ik ruil dan graag grmbl in voor een schattig beestje met een vachtje en kraaloogjes
Prima ideequote:
Jij ging al naar Thailandquote:Op donderdag 30 december 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik vond het plan van us wel goed? Ik ruil dan graag grmbl in voor een schattig beestje met een vachtje en kraaloogjes
Ik wil het allemaalquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima idee
[..]
Jij ging al naar Thailand
Dan ruil ik jou wel in voor een niet zo moordlustige vrouwquote:
Die optie is er nietquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ruil ik jou wel in voor een niet zo moordlustige vrouw
Nou een normalere vrouw is niet zo heel lastig te vinden hoorquote:
ja oke das waarquote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een normalere vrouw is niet zo heel lastig te vinden hoor
Bezint eer je daaraan begintquote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las 'normale' vrouw en moest lachenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die bestaan sowieso nietquote:Op donderdag 30 december 2021 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik las 'normale' vrouw en moest lachen
altijd gezellig hierquote:Op donderdag 30 december 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Nou nou wat een misantropische TT
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Krijg je ervan als jij mij inruiltquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel een beetje ziedend![]()
[ afbeelding ]
Een mooie swifferset.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest eigenlijk nog het laatste adventcadeautje kopen maar het was uitverkocht en toen gingen de winkels dicht. Iemand nog een flauw idee uit de supermarkt oid? Ik kom niet verder dan een tros bananen om het jaar goed te beginnen
flesje balsamico azijn denken ze jaren aan jequote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest eigenlijk nog het laatste adventcadeautje kopen maar het was uitverkocht en toen gingen de winkels dicht. Iemand nog een flauw idee uit de supermarkt oid? Ik kom niet verder dan een tros bananen om het jaar goed te beginnen
quote:
ohja budget is 1 euroquote:Op donderdag 30 december 2021 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
flesje balsamico azijn denken ze jaren aan je
Hiiquote:
quote:
Waarom ben jij weer terug op fokquote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hii
[..]iets leeukkkss
Oke heb nu een zak snoep bedacht en dan de tekst 'want ik wens je een very sweet jaar' hahatjes
Ben ik weggeweest?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ben jij weer terug op fok
Doosje thee met de tekst ‘ik hang ‘m er even in bij je’quote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hii
[..]iets leeukkkss
Oke heb nu een zak snoep bedacht en dan de tekst 'want ik wens je een very sweet jaar' hahatjes
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doosje thee met de tekst ‘ik hang ‘m er even in bij je’
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doosje thee met de tekst ‘ik hang ‘m er even in bij je’
Gewoon wat minder gepost, heb je me gemistquote:Op donderdag 30 december 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naar mijn idee wel maar misschien heb ik slecht opgelet
En terechtquote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel een beetje ziedend![]()
[ afbeelding ]
Babi pangangquote:Op donderdag 30 december 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik twijfel tussen restjes eten of chinees of ribben bestellen
Nou ja dat is wat overdreven maar leuk weer eens een naam van vroegâh tegen te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon wat minder gepost, heb je me gemist
quote:
quote:
geen snert weerquote:Op donderdag 30 december 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had snert met een broodje. Niet echt bevredigend.
Ja, Phuket, Koh Lanta en Koh Samui.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Als ik morgen inlog op die vaccinatie site krijg ik dan andere afspraak mogelijkheden te zien?
Waarschijnlijk met een half uurtje ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Als ik morgen inlog op die vaccinatie site krijg ik dan andere afspraak mogelijkheden te zien?
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Phuket, Koh Lanta en Koh Samui.
Voor mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor jou of ben je nu voor mij een keuze aan het maken?
oke probeer ik het later weer.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een half uurtje ook.
Hey Etto slechte investering.quote:. Sigaren 2021
Sigaren bleven het hele jaar ongeveer gelijk in prijs. Sinds begin januari steeg de sigaarprijs met 0,02 procent.
De telefoonlijnen (aka aanpasmogelijkheden) gaan geloof ik om 20 uur dicht, dus daarna zal het qua opties wel vergelijkbaar blijven.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke probeer ik het later weer.
Ehm. Is het een furby?quote:
Ondertitel bij een foto van een mama met haar kind van 6 maanden oudquote:
meest dichtbij is nu 1 jan andere is 6 jan in capelle aan den ijsel en puttershoek ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De telefoonlijnen (aka aanpasmogelijkheden) gaan geloof ik om 20 uur dicht, dus daarna zal het qua opties wel vergelijkbaar blijven.
Maar er valt geen peil op te trekken.
Sowieso moet je niet investeren in dingen die je op kunt roken of drinken.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Etto slechte investering.
Eau.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ondertitel bij een foto van een mama met haar kind van 6 maanden oud
Waar investeer jij dan inquote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso moet je niet investeren in dingen die je op kunt roken of drinken.
Da's wel een eindje op de scootert.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meest dichtbij is nu 1 jan andere is 6 jan in capelle aan den ijsel en puttershoek ofzo
Puttershoek of all placesquote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meest dichtbij is nu 1 jan andere is 6 jan in capelle aan den ijsel en puttershoek ofzo
Ik weet niet waar dat is dat puttershoekquote:Op donderdag 30 december 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Puttershoek of all places![]()
Capelle is wel te bereiken met de metro.
Nomnom!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga pasta met biefstuk en oesterzwammen eten
Oh dacht dat je kleine jongetjes aan het ronselen wasquote:Op donderdag 30 december 2021 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ondertitel bij een foto van een mama met haar kind van 6 maanden oud
Ligt in de Hoekse Waard. Denk dat je dan met de bus moet.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat is dat puttershoek![]()
Maar capelle vind ik ook al tever
Denk dat ik nog eerder in Puttershoek ben dan balliequote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt in de Hoekse Waard. Denk dat je dan met de bus moet.
kijk onze dimmy gaanquote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vastgoed, aandelen/bedrijven, ETF's, edelmetalen.
ja moet vast anders kunnen :pquote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt in de Hoekse Waard. Denk dat je dan met de bus moet.
Kun je haar opwachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik nog eerder in Puttershoek ben dan ballie
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je haar opwachten.
‘Pssst meisje, zal ik jou even lekker prikken?’
Goudprijs doet het niet best hèquote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vastgoed, aandelen/bedrijven, ETF's, edelmetalen.
nee kaas en creme fraiche geen salsaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen salsa of maak je die zelf?
Hehehe, hmm wel een ideequote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat je kleine jongetjes aan het ronselen was
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je haar opwachten.
‘Pssst meisje, zal ik jou even lekker prikken?’
Mwa. Nog ver boven waarop ik het meeste gekocht heb.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goudprijs doet het niet best hè
Ok eet zequote:Op donderdag 30 december 2021 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee kaas en creme fraiche geen salsa
Bij Postalgold gekocht?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Nog ver boven waarop ik het meeste gekocht heb.
En goud gaat pas echt zijn werkelijke waarde krijgen wanneer het financieel systeem instort
had doutze het ook over in haar storyquote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En goud gaat pas echt zijn werkelijke waarde krijgen wanneer het financieel systeem instort
Want dan gaan we met goudklompen betalen?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch!quote:
Dat is wel iemand van wie ik financieel advies wil aannemen jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had doutze het ook over in haar story
In natura en het recht van de sterkste toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Want dan gaan we met goudklompen betalen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is wel iemand van wie ik financieel advies wil aannemen ja
Waarom ben je anti zwartepiet?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In natura en het recht van de sterkste toch?
zwarte piet is zo 1576quote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom ben je anti zwartepiet?
Maar ik vind het wel raar dat goud nu nog niet profiteert van het waardeverlies van fiatquote:Op donderdag 30 december 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beledigend voor bepaalde mensen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom ben je anti zwartepiet?
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beledigend voor bepaalde mensen.
Hier is het 2021 nog volop zwarte piet en echt niemand had daar last van.quote:
Nee is best goed te verklaren. Er is nog altijd te veel vertrouwen in fiat en een groot deel van het goud bestaat alleen op papier waardoor de waarde kunstmatig laag blijft.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel raar dat goud nu nog niet profiteert van het waardeverlies van fiat
jullie lopen gewoon nog een beetje achterquote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier is het 2021 nog volop zwarte piet en echt niemand had daar last van.
Denk dat we moeten stoppen met luisteren naar kleine vervelende minderheidsgroepjes.
maar kan je nu van je investeringen rondkomen dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee is best goed te verklaren. Er is nog altijd te veel vertrouwen in fiat en een groot deel van het goud bestaat alleen op papier waardoor de waarde kunstmatig laag blijft.
Ja dat klopt, er wonen hier ook geen buutnlanders, behalve een gezin welke 3 asielzoekers opvangt.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie lopen gewoon nog een beetje achter
Alsof alle donkere mensen buitenlanders zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, er wonen hier ook geen buutnlanders, behalve een gezin welke 3 asielzoekers opvangt.
Euh ja,quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof alle donkere mensen buitenlanders zijn
Komt vast omdat ik in haar stadje was.quote:
quote:
Niks voor jou? Nog een dochter uit Botswana.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, er wonen hier ook geen buutnlanders, behalve een gezin welke 3 asielzoekers opvangt.
Ja. Zolang je minder uitgeeft dan je rendeert gaat het goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar kan je nu van je investeringen rondkomen dan?
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof alle donkere mensen buitenlanders zijn
Och zou er best bijkunnen, en dan totaal Boers opvoeden, platpraten, klompen boerenkiel aan en alles.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks voor jou? Nog een dochter uit Botswana.
Doei!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ok terug naar het top2000 topic
SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ok terug naar het top2000 topic
Zit ze daar voor een poephutje wijdbeens op een kratje bier kut te roepen naar iedereen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och zou er best bijkunnen, en dan totaal Boers opvoeden, platpraten, klompen boerenkiel aan en alles.
Dan weer naar Afrika sturen.
Neuh, ik heb geduld.quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kort door de bocht hoor :p
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo half gebakken lijken het wel tientallen weggezogen embryo's in een achterafhutje in Texas.
Hmmmm kaasquote:Op donderdag 30 december 2021 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahhh, de gebakken slangenkroketjes kunnen uit de fryert
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
De rosbief staat met een anal proberen er in in de oven
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op donderdag 30 december 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo half gebakken lijken het wel tientallen weggezogen embryo's in een achterafhutje in Texas.
is het nog gelukt om de metro niet onder te scheten?quote:
ja heb mij netjes gedragenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is het nog gelukt om de metro niet onder te scheten?
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
moest zo hard lachen
blijft hilarisch... "je weet niet van te voren of het een stille is"...quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
blijft hilarisch... "je weet niet van te voren of het een stille is"...
Levenswijsheid
zit je weer te vreetboeienquote:Op donderdag 30 december 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
De kroepoek van gisteren is al niet meer krokant
Je autocorrectie doet dingen met je postquote:Op donderdag 30 december 2021 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
De rosbief staat met een anal proberen er in in de oven
Avondetenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit je weer te vreetboeien
anal probe dusquote:Op donderdag 30 december 2021 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je autocorrectie doet dingen met je post
Dat dacht ik alquote:
Lekker!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Karzai het volgende:
Dan vouw ik dit samen voor een heerlijk wrapje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Smakelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw eetposts zijn altijd zo fijn hè.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
oh zo rook mijn collega ook vandaagquote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit aan een vegan kipschnitzel van Vivera die naar uitgekotst vuurwerk ruikt.
Zie de TTquote:Op donderdag 30 december 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heeft die nu weer uitgevreten
ik benieuwd hoe dit ruiktquote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit aan een vegan kipschnitzel van Vivera die naar uitgekotst vuurwerk ruikt.
Smaakt het ook zo?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
om 19 uur ook zo genoten van SLayer bij de top2000quote:
nee, ik haat grafherriequote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
om 19 uur ook zo genoten van SLayer bij de top2000![]()
![]()
![]()
lekker vroeg naar bed met lief... zorgen wel voor ons eigen vuurwerk ahahahahaquote:
Ordinairquote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker vroeg naar bed met lief... zorgen wel voor ons eigen vuurwerk ahahahaha
Wat ga je voor spannends doen?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij hebben geen attributen nodigquote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat ga je voor spannends doen?
Zweepje en handboeien?
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:
Lawinepijlen en nitraatjesquote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat ga je voor spannends doen?
Zweepje en handboeien?
ga je haar niet eens opbinden in galeriedraadquote:Op donderdag 30 december 2021 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij hebben geen attributen nodig
Saaiquote:Op donderdag 30 december 2021 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij hebben geen attributen nodig
doet hartstikke zeer man, is super scherpquote:Op donderdag 30 december 2021 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je haar niet eens opbinden in galeriedraad
En dan stroompjes erop?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je haar niet eens opbinden in galeriedraad
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou vooruit, we zullen er een driewieler bij gooien
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou vooruit, we zullen er een driewieler bij gooien
Creepyquote:
Wie aan mijn lief komt sloop ik. Finaal. Door het putje heen. Vloeibaar. Tandjeskettting om te ruilen tegen goud bij nog niet ontdekte Indianenstammen in de Amazone.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Creepy![]()
Ik zie het al helemaal voor me. Etto die zijn poezewoes op bed heeft vastgebonden met galeriedraad en dan zo de slaapkamer komt binnenfietsen
ik ben goed met knopenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie aan mijn lief komt sloop ik. Finaal. Door het putje heen. Vloeibaar. Tandjeskettting om te ruilen tegen goud bij nog niet ontdekte Indianenstammen in de Amazone.
tandencockringquote:Op donderdag 30 december 2021 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook. Tandjeskettingen.
All work and no play, makes Etto craycrayquote:Op donderdag 30 december 2021 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ben jij dit @:ettovanbelgie ?
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Creepy![]()
Ik zie het al helemaal voor me. Etto die zijn poezewoes op bed heeft vastgebonden met galeriedraad en dan zo de slaapkamer komt binnenfietsen
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk avondeten. Broodje leverworst.
Zat er aan te komen natuurlijk, die mediageile kaalkopquote:Op donderdag 30 december 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ernst kuipers nieuwe gezondheidsminister
Ik vind deze veel problematischerquote:Op donderdag 30 december 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CYHah5JMFDH/?utm_medium=copy_link
Succes morgen.
ah thnx voor de infoquote:Op donderdag 30 december 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Succes morgen.
Robbert Dijkgraaf wordt minister van onderwijs voor D66. Meestal loopt het niet goed af wanneer dat soort mensen minister worden. Plasterk is helemaal wappie geworden, geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Voor welke ga jij?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Succes morgen.
Plasterk hoeft eindelijk niet meer met het partijkartel mee te kletsen voor baantjes en zegt nu wat hij vind.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Robbert Dijkgraaf wordt minister van onderwijs voor D66. Meestal loopt het niet goed af wanneer dat soort mensen minister worden. Plasterk is helemaal wappie geworden, geloof ik.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar goed, na die narcistische kutkop van de Jonge kon het eigenlijk niet slechter.
Hij is een theoretisch natuurkundige die nu een hele hoge functie heeft aan Princeton in de VS.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb deze man geloof ik alleen af en toe in talkshows gezien?
nou je kan het slechter treffenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij is een theoretisch natuurkundige die nu een hele hoge functie heeft aan Princeton in de VS.
Zo ben ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is dan weer saai. Ik ben ook team oliebol, maar dan met krenten.
De beste bol is gewoon neutraal zonder poespasquote:Op donderdag 30 december 2021 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
beste bol heeft krenten, rozijnen, gember, appel
Minus de appel maar met sukade.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
beste bol heeft krenten, rozijnen, gember, appel
Die met vanillesaus ken ik niet, maar nu wil ik het wel kennenquote:
Oorlogje spelen met de Russenquote:
quote:
Wat voor reep?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg nog een pakketje van mijn werk met een kalender, een zangzaadreep en een boekje met smoothierecepten.
Nja, goed bedoeld natuurlijk, maar ik vrees dat dit naar het archief verhuist.
Dat is echt goddelijk, warme beignets met verse vanillesausquote:Op donderdag 30 december 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met vanillesaus ken ik niet, maar nu wil ik het wel kennen
*springt in de autoquote:Op donderdag 30 december 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt goddelijk, warme beignets met verse vanillesaus
Volgens de verpakking is het een fruit & fibre bar, maar het lijkt sprekend op die zangzaaddingen die we vroeger in het vogelkooitje hingen.quote:
Is dat zo'n reep die je met 8 liter water nog niet wegkrijgt?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de verpakking is het een fruit & fibre bar, maar het lijkt sprekend op die zangzaaddinhen die we vroeger in het vogelkooitje hingen.
Snap nu dat die vogel chronisch ziedend was.
Cavia staafquote:Op donderdag 30 december 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de verpakking is het een fruit & fibre bar, maar het lijkt sprekend op die zangzaaddingen die we vroeger in het vogelkooitje hingen.
Snap nu dat die vogel chronisch ziedend was.
Het is me gelukt, maar het viel niet mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n reep die je met 8 liter water nog niet wegkrijgt?
Pfff, zo kansloos dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
OMG, deze faalhaas heeft het ook echt niet begrepen:
[ afbeelding ]
Daarom vierde ik kerst altijd in Hongarije en Oud & Nieuw hierquote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, 2e jaar op een rij al dat ik geen lekkere vette oliebol met een dikke laag poedersuiker gegeten heb
Ik geef de voorkeur aan de btween zero dingen die zijn goed te eten en geen mega kcal is bij die dingen ook nog wel eens het gevalquote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is me gelukt, maar het viel niet mee.
Geertje tochquote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
OMG, deze faalhaas heeft het ook echt niet begrepen:
[ afbeelding ]
Ja, ik haal dat soort dingen ook weleens als ik aan de wandel ga omdat het makkelijk in mijn jaszak te frummelen is. Maar echt lekker is anders.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de btween zero dingen die zijn goed te eten en geen mega kcal is bij die dingen ook nog wel eens het geval
Een oorlog besturen of een fok topic is wel gelijkwaardig.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US toch? NL beschermen van achter de laptop met fok op het 2e scherm.
Kunnen we een doosje Koopmans opsturen? Met gist?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, 2e jaar op een rij al dat ik geen lekkere vette oliebol met een dikke laag poedersuiker gegeten heb
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom vierde ik kerst altijd in Hongarije en Oud & Nieuw hier
Oorlogje is wel makkelijk hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een oorlog besturen of een fok topic is wel gelijkwaardig.
Zure haringquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag maar aan Gergi wat ze in Hongarije traditioneel met Oud & Nieuw eten
dat is gewoon een saaie bal deeg..quote:Op donderdag 30 december 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De beste bol is gewoon neutraal zonder poespas
das de variant met bladerdeeg toch?quote:
O ja dat was nog leuk in de Nederlanders in Zwitserland groep. Tig posts dat er pakken Koopmans waren zonder gist.. paniek want dat is de enige manier waarop we aan oilebollen komen hierquote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen we een doosje Koopmans opsturen? Met gist?
Oh geen ideequote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag maar aan Gergi wat ze in Hongarije traditioneel met Oud & Nieuw eten
Paprika worst?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, haring is niet echt een ding daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |