Te herkennen aan zwarte kleding petje en mondkapje volgens mij. Is wel een zware klote streek als ze dat zouden doen want men wilt vredig demonstrerenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Wie zondag toch wil demonstreren
er zijn geluiden( ik zeg niet dat het waar is)
dat er veel romeo's zullen lopen om de boel op te jutten
kijk goed uit!
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Te herkennen aan zwarte kleding petje en mondkapje volgens mij. Is wel een zware klote streek als ze dat zouden doen want men wilt vredig demonstreren
De schapen zullen netjes in de rij gaan staan om hun prikkie te gaan halen voor hun groene vinkje of anders geen vakantie of uitgaan..quote:
"oh Hans! er is een nieuw virus in aantocht, we moeten de griepprik en meer boosters nemen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Flurona, more Covid influence: first case in Israel. What is it and how serious is it
[..]
Tis wat. Cheers, alvast een goede jaarwisseling voor iedereen!
Genoeg mensen die wel gevaccineerd zijn...quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo is iedereen een vaccinweigeraar?
Nee, antivaxxers is makkelijker...quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef Mytho het volgende:
[..]
of dikke mensen, rokers, alcoholisten en andere kankerlijersmoesten ze maar gezond leven. eigen schuld.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
De schapen zullen netjes in de rij gaan staan om hun prikkie te gaan halen voor hun groene vinkje of anders geen vakantie of uitgaan..
[..]
"oh Hans! er is een nieuw virus in aantocht, we moeten de griepprik en meer boosters nemen!
D'r liggen er gewoon veel meer van op de IC. En wat hebben ze voor vooruitzicht? Als ze het al overleven kunnen ze met een beetje pech aan de longtransplantatie. Tja, dan geef je iemand met een betere kans uiteraard voorrang. Als jij als vrijheidlievende antivaxxer weken in een coma op de IC ligt, dan gun je toch ook iemand met meer kans omp overleven anders jouw plek?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, antivaxxers is makkelijker...
Een longtransplantatie nog wel, toe maar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r liggen er gewoon veel meer van op de IC. En wat hebben ze voor vooruitzicht? Als ze het al overleven kunnen ze met een beetje pech aan de longtransplantatie. Tja, dan geef je iemand met een betere kans uiteraard voorrang. Als jij als vrijheidlievende antivaxxer weken in een coma op de IC ligt, dan gun je toch ook iemand met meer kans omp overleven anders jouw plek?
Wat zit die gast te doen dan, dat die het zo vaak oploopt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:17 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Goed spul man.
Ontiegelijk links drammen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zit die gast te doen dan, dat die het zo vaak oploopt.
Het klinkt inderdaad stukken beter dan de eerste keer die hij beschreef. Licht griepje zonder verhoging of wat is best te behapstukken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:17 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Goed spul man.
Nooit geweten dat links zo gevaarlijk zou worden, maar het wordt me met de dag duidelijker hoe simpel men denkt, er zijn 2 smaken: Meer of minder.quote:
Is niet gevaarlijk, niemand neemt die kneus nog serieus.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nooit geweten dat links zo gevaarlijk zou worden, maar het wordt me met de dag duidelijker hoe simpel men denkt, er zijn 2 smaken: Meer of minder.
Wat goed is of slecht is wat goed voelt, de tegenstellingen zijn allemaal uitermate simplistisch, men heeft echt geen benul waar ze het over hebben.
Zo werkt de hele politiek en het mandaat ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is niet gevaarlijk, niemand neemt die kneus nog serieus.
Daarvoor werd je wel gevaccineerd?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nog steeds geen griep gehad, zelfs geen snotneus of een hoestje en dat al 2 jaar zonder vaxx.
Alles behalve Covid,quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvoor werd je wel gevaccineerd?
Ow, dacht dat natuurlijke immuniteit te prefereren was boven vaccin...quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles behalve Covid,
Westnijl virus, Blauwe dood, Mazelen, keb me helemaal plat laten spuiten jonge.
Heb je een voorbeeld van mensen die dat doen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat karma zijn werk doet aankomend jaar.
Mensen die andere mensen de dood gunnen
Bah!
Alles om jou te sarren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ow, dacht dat natuurlijke immuniteit te prefereren was boven vaccin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |