Dit is toch genieten. Er valt al vier dagen geen pijl op te trekken, eindeloze twists.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef wimderon het volgende:
We worden weer verwend met spanning hè, @:El-Stinho?
Terug in de tram vanuit Ahoy iedereen straal- en straalbezopen. Genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben een keer naar een avondwedstrijd geweest, oprecht liep de helft zwalkend en strompelend naar binnen. Vijf uur in de middag genot.
Peilquote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is toch genieten. Er valt al vier dagen geen pijl op te trekken, eindeloze twists.
Ja prachtig.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Terug in de tram vanuit Ahoy iedereen straal- en straalbezopen. Genot.
Potjes tussen hem en Barney waren ook altijd wel genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
King gooit al pijlen zolang als ik darts kijk, genot.
Lekker aan andermans vrouw zitten genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Terug in de tram vanuit Ahoy iedereen straal- en straalbezopen. Genot.
Ik vond het wel een leuke speling eigenlijk.quote:
King sloopte Raya een keer gigantisch op Lakeside boh wat een partij was dat.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Potjes tussen hem en Barney waren ook altijd wel genot.
Ik mis Ted Hankey.
Kind van een ander genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker aan andermans vrouw zitten genot.
Dat doen ze inderdaad zelden tot nooit. WDF/BDO welquote:Op donderdag 30 december 2021 15:03 schreef Szura het volgende:
Publiek mogen ze weleens korter houden
Flikker maar een paar dronken tafels naar buiten
Bij de eerste pot al dronken zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 15:03 schreef Szura het volgende:
Publiek mogen ze weleens korter houden
Flikker maar een paar dronken tafels naar buiten
Ted is een beetje stout geweest allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Potjes tussen hem en Barney waren ook altijd wel genot.
Ik mis Ted Hankey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |