Zonder jas.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat ik zo slim was om te gaan opruimen voordat ik ging lopen, maar nu moet ik dus nog gaan lopen
Uitzonderingenquote:
Haha gewobbelquote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het gewobbel.![]()
En ik selecteer ook echt op comfort, ik heb er een paar die ik gewoon niet negatief opmerk, da's prima imo.
Ja het is 15 gradenquote:
Neuh, makkelijke maat, dus hema of hunkemoller gaat prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitzonderingen
[..]
Haha gewobbel
Ohja fijnniet te duur? Als ik iets draag (bij witte shirtjes oid) dan zijn het gewoon die elastische topjes
Het is hier zelfs een tropische 16 graden.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is 15 gradenVestje lijkt me genoeg
Je durft wel als ballie er niet is.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wiebel met je tieten, wiebelwiebel met die tieten
Ik citeer gewoon een klassiekerquote:Op donderdag 30 december 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je durft wel als ballie er niet is.
quote:
quote:
Kloptquote:
ja gewoon, wil met lief dingen doen, eruit, maar zelfs het weer is klote.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje Etto
Gewoon normaal bedoel je.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah in Duitsland is het gezellig, mensen praten en lachen op terrasjes, het is droog en warm, lange benen met mooie rokjes.
Heel andere sfeer dan in NL momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |