Zonder jas.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat ik zo slim was om te gaan opruimen voordat ik ging lopen, maar nu moet ik dus nog gaan lopen
Uitzonderingenquote:
Haha gewobbelquote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het gewobbel.![]()
En ik selecteer ook echt op comfort, ik heb er een paar die ik gewoon niet negatief opmerk, da's prima imo.
Ja het is 15 gradenquote:
Neuh, makkelijke maat, dus hema of hunkemoller gaat prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitzonderingen
[..]
Haha gewobbel
Ohja fijnniet te duur? Als ik iets draag (bij witte shirtjes oid) dan zijn het gewoon die elastische topjes
Het is hier zelfs een tropische 16 graden.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is 15 gradenVestje lijkt me genoeg
Je durft wel als ballie er niet is.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wiebel met je tieten, wiebelwiebel met die tieten
Ik citeer gewoon een klassiekerquote:Op donderdag 30 december 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je durft wel als ballie er niet is.
quote:
quote:
Kloptquote:
ja gewoon, wil met lief dingen doen, eruit, maar zelfs het weer is klote.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje Etto
Gewoon normaal bedoel je.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah in Duitsland is het gezellig, mensen praten en lachen op terrasjes, het is droog en warm, lange benen met mooie rokjes.
Heel andere sfeer dan in NL momenteel.
Ik kom uit een echte krantenfamilie. Al was ik de eerste journalist.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het redactionele niet van een vreemde
Fijnquote:Op donderdag 30 december 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, makkelijke maat, dus hema of hunkemoller gaat prima.
Zelf ontwerpenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn. Dat was bij mij ooit de voornaamste reden om die dingen niet meer te dragen, kwam echt doodongelukkig thuis uit die winkels omdat ze mn maat niet hadden (klein maatje).
We dachten dat jij het wel aan konquote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Recce het volgende:
Waarom heeft niemand mij gewaarschuwd dat half Nederland in de supermarkt verblijft?
Ja gewoon normaal ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon normaal bedoel je.
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:04 schreef Recce het volgende:
Mijn milieupas doet het niet meer. Zit een heel klein barstje in als je goed kijkt. Nieuwe kost 10 euro.
KLAAG!
Ik werd bijna vermorzeld tussen een beveiliger die het mondkapje op de kin had hangen en aandringende bejaarden die de laatste oliebollen probeerden te bemachtigen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We dachten dat jij het wel aan kon
Sorry, daarom heb ik mijn boodschappen ook laten bezorgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Recce het volgende:
Waarom heeft niemand mij gewaarschuwd dat half Nederland in de supermarkt verblijft?
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, daarom heb ik mijn boodschappen ook laten bezorgen.
Als ze ooit nog blieven om te komen
Voor die bejaarden is het misschien wel de laatste keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik werd bijna vermorzeld tussen een beveiliger die het mondkapje op de kin had hangen en aandringende bejaarden die de laatste oliebollen probeerden te bemachtigen.
quote:
Ik had niet verwacht dat het nu veel drukker zou zijn dan voor de kerst.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, daarom heb ik mijn boodschappen ook laten bezorgen.
Als ze ooit nog blieven om te komen
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die bejaarden is het misschien wel de laatste keer.
Massaal toastjes en brie hamsteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het nu veel drukker zou zijn dan voor de kerst.
Ohja kut, dat moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Recce het volgende:
Naast een bejaarde gaan zitten en bij elke wind wijzen naar je buur.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
K heb shoarma op dus nu moet k mijn winderigheid in bedwang houden zo in de trein
Stijgt de trein zo meteen op.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
K heb shoarma op dus nu moet k mijn winderigheid in bedwang houden zo in de trein
Oppassen dat die straks niet net zo ploft als die oliebollenkraam vanochtendquote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |