Zonder jas.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat ik zo slim was om te gaan opruimen voordat ik ging lopen, maar nu moet ik dus nog gaan lopen
Uitzonderingenquote:
Haha gewobbelquote:Op donderdag 30 december 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het gewobbel.![]()
En ik selecteer ook echt op comfort, ik heb er een paar die ik gewoon niet negatief opmerk, da's prima imo.
Ja het is 15 gradenquote:
Neuh, makkelijke maat, dus hema of hunkemoller gaat prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitzonderingen
[..]
Haha gewobbel
Ohja fijnniet te duur? Als ik iets draag (bij witte shirtjes oid) dan zijn het gewoon die elastische topjes
Het is hier zelfs een tropische 16 graden.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is 15 gradenVestje lijkt me genoeg
Je durft wel als ballie er niet is.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wiebel met je tieten, wiebelwiebel met die tieten
Ik citeer gewoon een klassiekerquote:Op donderdag 30 december 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je durft wel als ballie er niet is.
quote:
quote:
Kloptquote:
ja gewoon, wil met lief dingen doen, eruit, maar zelfs het weer is klote.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje Etto
Gewoon normaal bedoel je.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah in Duitsland is het gezellig, mensen praten en lachen op terrasjes, het is droog en warm, lange benen met mooie rokjes.
Heel andere sfeer dan in NL momenteel.
Ik kom uit een echte krantenfamilie. Al was ik de eerste journalist.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het redactionele niet van een vreemde
Fijnquote:Op donderdag 30 december 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, makkelijke maat, dus hema of hunkemoller gaat prima.
Zelf ontwerpenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn. Dat was bij mij ooit de voornaamste reden om die dingen niet meer te dragen, kwam echt doodongelukkig thuis uit die winkels omdat ze mn maat niet hadden (klein maatje).
We dachten dat jij het wel aan konquote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Recce het volgende:
Waarom heeft niemand mij gewaarschuwd dat half Nederland in de supermarkt verblijft?
Ja gewoon normaal ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon normaal bedoel je.
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:04 schreef Recce het volgende:
Mijn milieupas doet het niet meer. Zit een heel klein barstje in als je goed kijkt. Nieuwe kost 10 euro.
KLAAG!
Ik werd bijna vermorzeld tussen een beveiliger die het mondkapje op de kin had hangen en aandringende bejaarden die de laatste oliebollen probeerden te bemachtigen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We dachten dat jij het wel aan kon
Sorry, daarom heb ik mijn boodschappen ook laten bezorgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Recce het volgende:
Waarom heeft niemand mij gewaarschuwd dat half Nederland in de supermarkt verblijft?
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, daarom heb ik mijn boodschappen ook laten bezorgen.
Als ze ooit nog blieven om te komen
Voor die bejaarden is het misschien wel de laatste keer.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik werd bijna vermorzeld tussen een beveiliger die het mondkapje op de kin had hangen en aandringende bejaarden die de laatste oliebollen probeerden te bemachtigen.
quote:
Ik had niet verwacht dat het nu veel drukker zou zijn dan voor de kerst.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, daarom heb ik mijn boodschappen ook laten bezorgen.
Als ze ooit nog blieven om te komen
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die bejaarden is het misschien wel de laatste keer.
Massaal toastjes en brie hamsteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het nu veel drukker zou zijn dan voor de kerst.
Ohja kut, dat moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Recce het volgende:
Naast een bejaarde gaan zitten en bij elke wind wijzen naar je buur.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
K heb shoarma op dus nu moet k mijn winderigheid in bedwang houden zo in de trein
Stijgt de trein zo meteen op.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
K heb shoarma op dus nu moet k mijn winderigheid in bedwang houden zo in de trein
Oppassen dat die straks niet net zo ploft als die oliebollenkraam vanochtendquote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Als zo'n ballonquote:Op donderdag 30 december 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stijgt de trein zo meteen op.
want je weet niet of het een stille is...quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is in de trein tussen Den Haag en Rotterdam een zware aanslag gepleegd, er zijn veel mensen onwel geworden door een chemische aanval, de politie doet geen uitspraak of het een terroristische aanslag is en tast nog in het duister over de daders.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Of een nattequote:Op donderdag 30 december 2021 15:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
want je weet niet of het een stille is...
...
Of je hebt zo’n gutsendzwetende Ron Brandsteder die ineens om je heen zwermtquote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je dadelijk je de prins op het witte paard tegen zit je daar met je stinkbroek.
Jaa heb er net 2 gekocht.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
netjes opgeruimd, ama... je mag nu een OLIEBOL
Dat zou echt erg zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je dadelijk je de prins op het witte paard tegen zit je daar met je stinkbroek.
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je hebt zo’n gutsendzwetende Ron Brandsteder die ineens om je heen zwermt
Of moet ineens lachen omdat ze dit leest.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrik je dadelijk van een vliegje.
Iedereen denkt dat de eindtijd begonnen is of zoquote:Op donderdag 30 december 2021 15:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het nu veel drukker zou zijn dan voor de kerst.
Even een schoon jurkje aantrekkenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of moet ineens lachen omdat ze dit leest.
Tot hoeneer zijn de winkels morgen open eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat de eindtijd begonnen is of zo
Goede vraag, moet op 1 januari eigenlijk ook nog even naar de Supermarkt trippelenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot hoeneer zijn de winkels morgen open eigenlijk?
Een hele makreelquote:Op donderdag 30 december 2021 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit er wat lekkers tussen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een hele makreelMet oogjes
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet die eens een klein mutsje op die vis, en en en een sigaret in zijn mond en dan een foto maken?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een hele zeebaars in Italië.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind makreel heerlijk. Maar zo’n hele vis kan ik niet aan
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet die eens een klein mutsje op die vis, en en en een sigaret in zijn mond en dan een foto maken?
Op werk serveren wij hele zeebaars. En in de zomer buiten ook hele makreel en een doradequote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een hele zeebaars in Italië.![]()
En een keer hele sardientjes in Spanje.
Het was best lekker
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk serveren hele zeebaars.
Verse makreel?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk serveren wij hele zeebaars. En in de zomer buiten ook hele makreel en een dorade
en gepocheerde zeeslangquote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op werk serveren wij hele zeebaars. En in de zomer buiten ook hele makreel en een dorade
Zeebaars in zoutkorst is wel mijn favoriete Spaanse happie.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was best lekker
Oh, ook lekker hoor maar ik zoek versequote:Op donderdag 30 december 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gerookt wel. De andere vissen gaan in de houtskool oven
Visboer:pquote:Op donderdag 30 december 2021 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ook lekker hoor maar ik zoek verse
Daar is het ook vaak gerooktquote:
makreel?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ook lekker hoor maar ik zoek verse
vragen of ze kunnen bestellen? als dat niet kan heb je een kut visboer of zit je in t verkeerde seizoen te vissenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar is het ook vaak gerookt. Maar heb er alweer een hele tijd niet naar gezocht, wellicht hebben ze het nu wel
![]()
En anders zijn er nog honderd andere dingen die ik ook wil, heeft geen haast.
Gelukkig maar. Lijkt mij een lastige haast :pquote:Op donderdag 30 december 2021 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar is het ook vaak gerookt. Maar heb er alweer een hele tijd niet naar gezocht, wellicht hebben ze het nu wel
![]()
En anders zijn er nog honderd andere dingen die ik ook wil, heeft geen haast.
Is er ook makkelijke haast?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Lijkt mij een lastige haast :p
Ongerookt en vers? Die heb ik daar echt nog nooit zien liggen andersquote:Op donderdag 30 december 2021 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
makreel?
die liggen zelfs bij de appie
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vragen of ze kunnen bestellen? als dat niet kan heb je een kut visboer of zit je in t verkeerde seizoen te vissen
Ik zojuist nog..quote:Op donderdag 30 december 2021 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ongerookt en vers? Die heb ik daar echt nog nooit zien liggen anders
markten <3quote:[..]Sowieso nog maar een matigzoektochtje hoor. Ben wel bij wat visboeren geweest maar ook niet op een grote markt oid bijvoorbeeld
Ongerookt?! Weet je het zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zojuist nog..
[..]
markten <3
Heb jij je eskimo nog?quote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij je eskimo nog?heb je daar ooit problemen mee (gehad) eigenlijk?
Ik geloof dit gewoon niet, ik kan dit niet geloven. Heb ik al die tijd gezocht en jij gewoon 'kijk eens, tadaaaquote:
quote:
Huh, echt. Voel mijne ook niet maar vergeet echt niet dat ik hem heb hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 16:00 schreef Ama het volgende:
Vergeet vaak dat ik dat ding heb eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik zoek nog steeds smurfbroeken, komt steeds iets tussen.
Jawel maar doe ik niet vaak.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]kun je hem gemakkelijk uit doen, als je dat weet toevallig?
[..]
Huh, echt. Voel mijne ook niet maar vergeet echt niet dat ik hem heb hoor
Zachte wijde warme broeken waarmee je op straat voor lul loopt maar waar je wel lekker mee kunt bengelen en huiskamerdansen thuis als je de deur niet uit hoeft.quote:
Wat? Een eskimo zit altijd door je lip.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohwacht, dat ding van jou zit uberhaupt niet aan de binnenkant van je mond of wel? Maar door je lip? Raakt geen huid aan verder dan de buitenkant van je lip?
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat? Een eskimo zit altijd door je lip.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]Goh
Maar zit énkel in je lip en niet aan de binnenkant van je mond toch? Zoals labret/medusa blabla
quote:
Bij een labret/medusa kun je die piercing aanraken met je tong terwijl je je mond dicht houdt, dat kan niet bij een eskimo tochquote:
Nee klopt, enige wat je kan voelen überhaupt zijn die 2 balletjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij een labret/medusa kun je die piercing aanraken met je tong terwijl je je mond dicht houdt, dat kan niet bij een eskimo toch
Ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee klopt, enige wat je kan voelen überhaupt zijn die 2 balletjes.
Heb hem denk ik alweer 10 jaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik![]()
Dan snap ik ook wel dat je hem wat sneller vergeet
Ik heb een keer een hele schol weggegooid. Ik kon er niks meequote:Op donderdag 30 december 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was best lekker
Budabarbaarquote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele schol weggegooid. Ik kon er niks mee
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
plaatje in de op aangepast, tevens no woman no cry in de top 2000 nu , forever bob!
quote:Huisartsenpraktijk 't Zand
Heeft vaccins beschikbaar
Heinsbergerweg 2,
6045 CH Roermond
Opmerking praktijk:
Pfizer
Niet bellen!
Ga enkel naar de locatie als u daar binnen een uur aanwezig kunt zijn. Er zijn beperkt vaccins beschikbaar.
was bij de reguliere vaccinaties ook al.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vaag handeltje?
Pssst, kopen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vaag handeltje?
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:30 schreef Flory het volgende:
Op verzoek van @:Mrsloveable maar post ze hier ook even![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Woonzorggroep Samen
Heeft vaccins beschikbaar
Jacob Ruijsdaellaan 28,
1741KW Schagen
Opmerking praktijk:
10 vaccins over.
Niet bellen!
Ga enkel naar de locatie als u daar binnen een uur aanwezig kunt zijn. Er zijn beperkt vaccins beschikbaar.
Vandaar al die deuken, het luie motortje van een lullig litertje en de pislucht in de bekleding.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd van een oud vrouwtje geweest.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele schol weggegooid. Ik kon er niks mee
Staan er dadelijk Jaguars op de parkeerplek in plaats van VW Golfjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:36 schreef Flory het volgende:
Ikea gaat prijzen wereldwijd stevig optrekken: “In alle productassortimenten en alle landen” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211230_95574514
Dus schnelll!!!
De Hitler-mobiel.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan er dadelijk Jaguars op de parkeerplek in plaats van VW Golfjes.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:30 schreef Flory het volgende:
Op verzoek van @:Mrsloveable maar post ze hier ook even![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft de bakker goede ballen?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oliebollen van de bakker in de oven![]()
Waren bijna de laatste
JAAAA IK LAS HETquote:
Hebben ze dat aquarium een keer schoongemaakt of zo? dat zit meestal vol zeekoeienstront.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft de bakker goede ballen?
mja putinquote:Op donderdag 30 december 2021 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze gaan ff bellen over Oekraīne
Goh wie zou de slimste zijn van de twee?
[ afbeelding ]
"We will send the entire Dutch army to Ukraine if you don't back down, you leprechaun"quote:Op donderdag 30 december 2021 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze gaan ff bellen over Oekraīne
Goh wie zou de slimste zijn van de twee?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"We will send the entire Dutch army to Ukraine if you don't back down, you leprechaun"
Gelukkig wonen we in Foquevillequote:Op donderdag 30 december 2021 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan bestaat Nederland binnenkort niet meer.
Met de ophaalbrug naar beneden of naar boven?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we in Foqueville
Veilig gevoel.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
toch wel een geruststellende gedachtequote:Op donderdag 30 december 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Nobody fucks with usquote:Op donderdag 30 december 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch wel een geruststellende gedachte
Duhquote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanwege de oliebollen zeker?
Het wordt wel steeds meer urenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook, 294 uur werken morgen
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe schattig![]()
https://9gag.com/gag/adg9Lgd
Krassen en vogelpoepsel op je dure auto.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe schattig![]()
https://9gag.com/gag/adg9Lgd
jaquote:Op donderdag 30 december 2021 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zijn toch sowieso dicht?
schattigquote:Op donderdag 30 december 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krassen en vogelpoepsel op je dure auto.
Ja ik heb een beetje verkeerd zitten plannen geloof ik maar kan er nog wel bij na 19.066 uur vanaf vorige week woensdag, mij krijgen ze niet gekquote:Op donderdag 30 december 2021 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds meer uren
Ik dacht eerst dat het kauwtjes waren, maar volgens mij is die linker echt een mannetjes musquote:
Die heeft dan wel lekker gegetenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het kauwtjes waren, maar volgens mij is die linker echt een mannetjes mus
neequote:Op donderdag 30 december 2021 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het toch geen verassing dat je vrij bent
zag een keer in thailand dat een scooter was ingepikt door apen. Mensen kregen hem niet terugquote:Op donderdag 30 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je piept wel anders als er 10000000 op je scootert zitten.
Ja die apen daar, keer een fototoestel en roeispanen aan kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag een keer in thailand dat een scooter was ingepikt door apen. Mensen kregen hem niet terug
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heeft dan wel lekker gegeten
Reed die ermee weg dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag een keer in thailand dat een scooter was ingepikt door apen. Mensen kregen hem niet terug
Wie zegt dat ik mensen ook niet ranzig vind?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn zelf ook gewoon naakte apen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mensen ook niet ranzig vind?
Nee wij hebben doorgaans kleren aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn zelf ook gewoon naakte apen.
Sommigen zien er wel beter uit met kleren.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee wij hebben doorgaans kleren aan.
Zeg, zit jij je leven om te kijken of zo ?quote:
He watquote:Op donderdag 30 december 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg, zit jij je leven om te kijken of zo ?
de dop dicht doen helptquote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er ook merken afwasmiddel waarvan die kutfles niet verstopt raakt? /twitter
Zit zo'n kutdop op.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de dop dicht doen helpt
maar daar ben ik ook te lui voor
Dreft?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er ook merken afwasmiddel waarvan die kutfles niet verstopt raakt? /twitter
dreft?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Hugo gaat anderhalf miljoen woningen erbij bouwen voor de mensjesquote:Op donderdag 30 december 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Hugo de jonge wordt minister van wonen
Dan mag ie flink aan den bak.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Hugo de jonge wordt minister van wonen
nou ja vast niet drukker dan wat doe nu doetquote:Op donderdag 30 december 2021 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mag ie flink aan den bak.
Als Hugo slim is, papt ie met Kaag aan, dat de koterbijlage wordt verminderd of stop wordt gezet.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hugo gaat anderhalf miljoen woningen erbij bouwen voor de mensjes
we krijgen te weinig kinderen tochquote:Op donderdag 30 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als Hugo slim is, papt ie met Kaag aan, dat de koterbijlage wordt verminderd of stop wordt gezet.
Dan heb je ook niet zoveel huizen nodig
Harder werken. Das niet mijn sloganquote:Op donderdag 30 december 2021 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal partijtje voor jouw standpunten.
Slim jijquote:Op donderdag 30 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als Hugo slim is, papt ie met Kaag aan, dat de koterbijlage wordt verminderd of stop wordt gezet.
Dan heb je ook niet zoveel huizen nodig
Volgens wie?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we krijgen te weinig kinderen toch
Containerwoningen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim jij![]()
Mooiste zou zijn om Doggerland weer droog te pompen, bouwen we daar leuke betaalbare huisjes voor viruswappies, zwarte piet, FvD stemmers en drugsverslaafden, alles opgelost
Parasieten, teken, poep in de vacht, felle zon en we konden 't gaatje niet makkelijk vinden.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:38 schreef Karzai het volgende:
Snap ook niet dat de mens ooit zijn vachtje is kwijt geraakt
nou nog genoeg vacht hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 17:38 schreef Karzai het volgende:
Snap ook niet dat de mens ooit zijn vachtje is kwijt geraakt
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parasieten, teken, poep in de vacht, felle zon en we konden 't gaatje niet makkelijk vinden.
Merk er niets van op de woningmarkt, in de file en in de supermarktenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht we in het westen te weinig kinderen kregen?
Dan snap ik niet dat jij niet samen met LTVDK gaat paren en baren als een dolle?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht we in het westen te weinig kinderen kregen?
waarom ga jij je niet voortplanten met jouw ultieme eigenschappenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat jij niet samen met LTVDK gaat paren en baren als een dolle?
Is dit een open uitnodiging?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ga jij je niet voortplanten met jouw ultieme eigenschappen
daar hebben de oudjes al op gereageerd. Er zijn dus niet genoeg doorstroomwoningen voor ze.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
Ik denk dat het voormaamste probleem is dat er 2 miljoen alleenstaanden zijn
En dat veel ouderen in te grote woningen blijven wonen terwijl hun kinder weg zijn
40.000 vluchtelingen per jaar
neequote:Op donderdag 30 december 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een open uitnodiging?
Misschien moeten we ze allemaal laten sterven aan Covid-19?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
Ik denk dat het voormaamste probleem is dat er 2 miljoen alleenstaanden zijn
En dat veel ouderen in te grote woningen blijven wonen terwijl hun kinder weg zijn
40.000 vluchtelingen per jaar
Het land is vol!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merk er niets van op de woningmarkt, in de file en in de supermarkten
Even een iets heftiger virus kweken dan dat slappe gedoe met die Coronaquote:Op donderdag 30 december 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze allemaal laten sterven aan Covid-19?
Mag je niet zeggen, ben je gelijk een racistquote:
Dat ze 24 uur na besmetting gewoon ontploffen of zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even een iets heftiger virus kweken dan dat slappe gedoe met die Corona
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze 24 uur na besmetting gewoon ontploffen of zo.
Nederlanders kunnen er ook uit hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, ben je gelijk een racist
Uhm, dat is wel een beetje smerigquote:Op donderdag 30 december 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze 24 uur na besmetting gewoon ontploffen of zo.
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat jij niet samen met LTVDK gaat paren en baren als een dolle?
mag ik naar thailand?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen er ook uit hoor
Ja, waar moeten die heen dan ?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen er ook uit hoor
Met zijn allen een beetje, naar draagkracht?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
wie gaat dat allemaal opruimen US?
Nou ik doe de ledematen wel danquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn allen een beetje, naar draagkracht?
Naar Hogerlandquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waar moeten die heen dan ?
En varkens!!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vier miljoen koeien en alle drie miljoen katten het land uit.
De Achterhoek ofzo, of naar Tilburgquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaquote:
Dat is niet mijn probleemquote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oddly specificquote:Op donderdag 30 december 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Achterhoek ofzo, of naar Tilburg
Ja hallo, das geen oplossing hequote:
Wel een probleemoplossingquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen mag een mens inleveren en wegsturen in ruil voor een schattig harig beestje met kraaloogjes, opgelost
Achterhoek kan nog wel, maar Tilburg voorzie ik een beetje een kraptequote:
Mag ik Kaag inleveren?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen mag een mens inleveren en wegsturen in ruil voor een schattig harig beestje met kraaloogjes, opgelost
Ach groot hek er omheen en laat ze het zelf maar oplossenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achterhoek kan nog wel, maar Tilburg voorzie ik een beetje een krapte
Waarom nietquote:
Oh, nou dan maken we ze doodquote:Op donderdag 30 december 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, das geen oplossing he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |