SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve in Harderwijkquote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Oriente het volgende:
De ziekenhuiscijfers zijn wel weer erg mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis de tijd dat je gezond was tenzij anders bewezen. Nu komt het meer neer op ''ziek tenzij anders bewezen''.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
En dat je overal zomaar kan worden onderworpen aan gezondheidschecks. Dat vind ik toch ook wel een pittige.![]()
We hadden nooit met die QR-codes moeten beginnen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat je gezond was tenzij anders bewezen. Nu komt het meer neer op ''ziek tenzij anders bewezen''.![]()
Ook niet over volle treinen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Mondkapje het volgende:
Ik lees weinig in het nieuws over de files naar Antwerpen.
De Intercity Brussel is een ontzettend kutproduct maar kennelijk is de nood hoog.![]()
Hele volksstammen gaan shoppen in Antwerpen maar in Nederland kun je nog niet eens met een mondkapje op naar de kapper![]()
![]()
de FOK virologen zijn er allang uit dat het niet meer dan een zware verkoudheid is dat omicron, deze man loopt achter die feiten aanquote:Op donderdag 30 december 2021 13:08 schreef Questular het volgende:
Die mensen worden gewoon om hun mening gevraagd, dat die mening jullie niet aan staat dat kan.![]()
Logisch! Die kappers zijn broeinesten waar gevaarlijke varianten ontstaan. Schijnt dat Ebola bij een lokale kapper in Sudan ontstaan isquote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hele volksstammen gaan shoppen in Antwerpen maar in Nederland kun je nog niet eens met een mondkapje op naar de kapperDe pest door ratten verspreid? Vergeet het maar! De rondreizende scharenslijper annex kapper! Wat ik je brom
![]()
Lijken me prima tijden voor een kapper dit. Beetje zwart werken en steun krijgen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Later praten de mensen erover: Was jij erbij, in Antwerpen? Toen België al bevrijd was maar Nederland nog niet?![]()
Totdat je erbij genaaid wordt door een nsb'er.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
Lijken me prima tijden voor een kapper dit. Beetje zwart werken en steun krijgen.![]()
Je bent zelf erg mooi.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:11 schreef Oriente het volgende:
De ziekenhuiscijfers zijn wel weer erg mooi.What can change the nature of a man?![]()
Te meer mijn jaartal dichterbij komt, te meer ik me in kan leven in de rare gedachtekronkels van antivaxxers
Ik ben echt oprecht benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van zo gehaast iedereen van na 1990 boosteren, terwijl die groep amper 4 maanden geleden pas gevaccineerd is. Dat verkooppraatje is allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon precies weten wat het nut is. De kans dat ik nu nog op de volle 100% zit is vrij groot, en ik wil niet het risico lopen dat mijn immuunsysteem straks lui wordt en afhankelijk wordt van een booster.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tsktsk, gewoon die prik halen wappie.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Te meer mijn jaartal dichterbij komt, te meer ik me in kan leven in de rare gedachtekronkels van antivaxxers
Ik ben echt oprecht benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van zo gehaast iedereen van na 1990 boosteren, terwijl die groep amper 4 maanden geleden pas gevaccineerd is. Dat verkooppraatje is allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon precies weten wat het nut is. De kans dat ik nu nog op de volle 100% zit is vrij groot, en ik wil niet het risico lopen dat mijn immuunsysteem straks lui wordt en afhankelijk wordt van een booster.![]()
Zijn incidenten, de meeste mensen zitten braaf thuis op de bank.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heel misschien zegt massaal shoppen in het buitenland ook wel wat over het nog aanwezige draagvlak.![]()
Ga hem ook pas een keer rond de zomer halen, en hoor dat wel meer om me heen. Benieuwd hoe groot de bereidheid uiteindelijk gaat worden onder 40- zo ongeveer.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt oprecht benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing van zo gehaast iedereen van na 1990 boosteren, terwijl die groep amper 4 maanden geleden pas gevaccineerd is. Dat verkooppraatje is allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon precies weten wat het nut is. De kans dat ik nu nog op de volle 100% zit is vrij groot, en ik wil niet het risico lopen dat mijn immuunsysteem straks lui wordt en afhankelijk wordt van een booster.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit is toch gewoon een co2 meter? Dat de ventilatie op orde is geloof ik best, maar ik zie hier niet echt in hoe je ook maar iets kunt zeggen over Covid. Dat gaat overigens niet zozeer over jouw opmerking, maar meer over het "airborne" van die twitteraar.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:15 schreef Tijn het volgende:
Ik zag deze gisteren voorbij komen op Twitter:
[ twitter ]
Bioscopen in Tokio zijn niet dicht, maar deze heeft wel een luchtverversingssysteem geïnstalleerd en je kunt als bezoeker de luchtkwaliteit monitoren in elke zaal.
Mooi hoor.![]()
Ik haal hem zodra het nodig is voor een qr code of als er bescherming tegen omikron bij zit, doe daar niet zo moelijk over. Ik zie alleen de noodzaak niet in, terwijl ik wel een nadeel zie van jezelf helemaal lek laten prikken met al die boosters.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsktsk, gewoon die prik halen wappie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, ik dacht dat het na de oproep van Rutte zou stoppen. Maar helaas.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heel misschien zegt massaal shoppen in het buitenland ook wel wat over het nog aanwezige draagvlak.- verwijderd door admin -![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heel misschien zegt massaal shoppen in het buitenland ook wel wat over het nog aanwezige draagvlak.Dus de regel met het meeste dragvlak wordt het minste nageleefd en vice versa. Hmmm.quote:Het draagvlak in de laatste meetronde varieert van 60,2% voor ‘ontvang maximaal aantal bezoekers’ tot 89,8% voor ‘ventileer de woning’.
De naleving in de laatste meetronde (7 - 13 december) van de gedragsregels varieert van 26,6% voor ‘ventileert de woning’ tot 96,6%voor het ‘ontvangen van maximaal 4 bezoekers’
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Ik denk dat je immuunsysteem lui wordt als het nooit een vijand tegenkomt.quote:De kans dat ik nu nog op de volle 100% zit is vrij groot, en ik wil niet het risico lopen dat mijn immuunsysteem straks lui wordt en afhankelijk wordt van een booster.![]()
In mijn kapperszaak vertelde een kapster dat ze vorig jaar in de lockdown aan werd gesproken door twee agenten toen ze met haar kindje van 3 aan het wandelen was. Haar zoontje was namelijk fris geknipt, dus of ze even wilde verklikken welke kapper er stiekem aan het werk was aan het dorpquote:Op donderdag 30 december 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
Lijken me prima tijden voor een kapper dit. Beetje zwart werken en steun krijgen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: