23 april? Lijmen?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staat zelfs in de Mex2000, wel met een ander nummer. Maar ik vind Dat Ik Je Mis gewoon ok
Die staat er zeker niet inquote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Zorro het volgende:
When The Music's Over vind ik toch beter dan deze (die overigens ook genot is)
Je oneindig bangt me.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staat zelfs in de Mex2000, wel met een ander nummer. Maar ik vind Dat Ik Je Mis gewoon ok
Voor iemand met een dirty mind is dit een foute opmerking.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat live dubbel album van The Doors was een van mijn eerste cd’s. Ik had al vroeg een oude-lullen smaak
Dan heb ik liever When The Levee Breaksquote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
mooie doucheplaat dit. Frank Kramer wenst u allen een fijne voortzetting t komende kwartier. Overigens straks in de Snob een plaat die alles in de top 2000 overtoept qua lengte: de Ballade van Jannes van der Wal
Smoorquote:
Blijft een lijst in Nederland hequote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe het licht maar uit.quote:
Zoiets bestaat niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij bent gek op Maaike Ouboter?
Ja, wat een erg GENOT dat we dit mee mogen maken.quote:
Als psycholoog vind ik dat deze opmerking meer zegt over jou dan over mijquote:Op donderdag 30 december 2021 12:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor iemand met een dirty mind is dit een foute opmerking.
ik had er wel eentje opgestoken anders maar is net iets te vroeg aangezien ik net uit bed benquote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef ok01 het volgende:
Hierbij zou een jointje ook niet misstaan
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef ok01 het volgende:
Hierbij zou een jointje ook niet misstaan
Dit is gewoon niet om aan te heuren, Pippie.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent zelf vreselijk, wat erg
Tenzij je je ouders op bezoek hebt, zou ik ook niet weten wat je hiermee moet doen op de zoomquote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef ok01 het volgende:
Wel aandoenlijk hoe sommige zoomers hierop proberen te dansen
Net was je nog iets in de ITquote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als psycholoog vind ik dat deze opmerking meer zegt over jou dan over mij
Wake and bake!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik had er wel eentje opgestoken anders maar is net iets te vroeg aangezien ik net uit bed ben
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet om aan te heuren, Pippie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |