Los in plaats van open zeggen ze volgens mij in heel Gelderland.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets ja, in de Achterhoek zetten ze het raam ook los.
Dat blijft logischer dan 'aanrijden' zeggen wanneer je ergens vertrekt. Ik kijk naar jou, Brabant.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoiets ja, in de Achterhoek zetten ze het raam ook los.
nee dat kan niet, ik zweer die Baron had echt een verzameling telefoons in die kelder.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Isorden het volgende:
Zouden ze voor Toto net zo veel koptelefoons klaarhebben liggen als dat de boeven van B&A telefoons hadden voor de Baron?
Vergeet Adele niet. Die moet er nog minstens 11 krijgenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder ook nog een hoop ABBA's nog altijd niet geweest, dat wordt 10 platen met oudjaar. En de Earrings ook
Hoe laat ben je afgewerkt?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat blijft logischer dan 'aanrijden' zeggen wanneer je ergens vertrekt. Ik kijk naar jou, Brabant.
Fasten your seatbells, verder zeg ik niets.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder ook nog een hoop ABBA's nog altijd niet geweest, dat wordt 10 platen met oudjaar. En de Earrings ook
En Overijssel.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Los in plaats van open zeggen ze volgens mij in heel Gelderland.
Hahahaha dealquote:Op donderdag 30 december 2021 12:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die Blof meet komt nog, dan gaan we zijn als Family Guy bij Barry Manilow
Kom je langs me zitten?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe laat ben je afgewerkt?
Daar kom ik gelukkig nooit.quote:
Trek je broek maar weer aan dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Idisrom het volgende:
Ik raak op 30 december minder opgewonden van de nummers dan op 27,28 en 29 december
Of langs iemand zitten.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat blijft logischer dan 'aanrijden' zeggen wanneer je ergens vertrekt. Ik kijk naar jou, Brabant.
Zegt ie als The End begintquote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Idisrom het volgende:
Ik raak op 30 december minder opgewonden van de nummers dan op 27,28 en 29 december
Is niet typisch Brabants. Brabant is grootquote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Volgens mij 4x ABBA tussen 17 en 18 uur vandaag.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat valt dus wel mee, die heeft geen nieuwe noteringen bij de laatste 378 erbij. Dan nog krijg je haar wel een keer of 7 met die 3 nummers van 21, Skyfall, de Dylan cover en 2 nummers van 25quote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet Adele niet. Die moet er nog minstens 11 krijgen
Zoveel tijd hebben crematoria tegenwoordig niet meer. Tis aanschuivenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het einde genot
Mag als intro op m'n begrafenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |