SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, '86 of eerder mag vandaag.
WE MOGEN MORGEN GRMBL
Haha, oudjequote:Op donderdag 30 december 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K mag vandaag een afspraak maken
Maar jij bent nog defecter dan ik.quote:
Holländerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik koop m'n handdoeken nog steeds bij de hema. Sterker nog, ik heb een compleet nieuwe set in de opslag liggen voor als we eindelijk een nieuw huis hebben
joop?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel, de koffiezettert is nog niet actief, DUS MEER KOFFIE VOOR MIJ.
86 en mijn prik al gehad. Dan ben ik meest defectquote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij bent nog defecter dan ik.
Slaapt Joop nog ?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel, de koffiezettert is nog niet actief, DUS MEER KOFFIE VOOR MIJ.
Uiteraard.quote:
Collega belde me net op via teams. In mijn haar zat nog een vreemde vouw van het kussen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vandaag ook..Hele week niks en nu ineens niet meer lekker in m'n pyjama werken
Volgens mij riep 'ie net "koffie" toen ik naar beneden liep, maar ik twijfel.quote:
heeft ie 't naar z'n zin op z'n nieuwe werk?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij is vrij deze week, ik werk een paar uurtjes vanuit huis.
Och. Vriendin van me had d'r oproep voor booster ook al omdat defect, maar die was ondanks vaccins flink ziek geworden van d'r covidbesmetting, dus die mag nog niet. Defecter kan altijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
86 en mijn prik al gehad. Dan ben ik meest defect
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie 't naar z'n zin op z'n nieuwe werk?
Die neemt het van de "afstand houden"-maatregel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooooookeeeeey... bezorger belt aan, ik kom naar de deur en doe de deur open, bezorger staat al half aan het einde van de straat en zegt 'ja' en loopt weg.
Wat een gezelligheid
quote:Bezorgtijd: vandaag
Zending is ontvangen door PostNL
Ik ben verder niet op de hoogte van de 'we verschonen ons tegelijkertijd van alle sociale vaardigheden'- maatregel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die neemt het van de "afstand houden"-maatregel.
Lekker heel de dag wachten en zodra je naar het toilet gaat belt die aanquote:
Spann0nd, weer een levering op kantoor?quote:
Hier ben ik altijd bang voor.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag wachten en zodra je naar het toilet gaat belt die aan
Deurbelcamera aanschaffen en vanaf de wc roepen via de intercom dat je eraan komt.quote:
Nee, dit is thuis.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spann0nd, weer een levering op kantoor?
Ah, dat scheeltquote:
Je hebt er echt niks aan nee. In de app waren ze íets specifieker, tussen 8.30 en 21.30. Lekkere uren wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt
Maar dat tijdvak is om te huilen
Ja en dan, kop eraf?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag wachten en zodra je naar het toilet gaat belt die aan
Was jij niet een pakketje kwijt afgelopen week?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan, kop eraf?
Krijg je dadelijk ongeremde celdeling in je darmen voor een of ander kutpakketje uit China, prio's stellen in de leven mensen
Ja maar die was nooit verzonden.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was jij niet een pakketje kwijt afgelopen week?
Wel besteld dus, je doet dus net zo hard mee met de Chinese pakjesaids.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die was nooit verzonden.
Daar heb je tenminste wat aan.quote:
Ja echt voor een kapitaal besteld maar dat laat ik mooi ergens bezorgen, geen zin om daarop te gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel besteld dus, je doet dus net zo hard mee met de Chinese pakjesaids.
Oh, maar er is toch de hele dag iemand thuis, dan ga ik toch niet zélf wat ophalen?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt voor een kapitaal besteld maar dat laat ik mooi ergens bezorgen, geen zin om daarop te gaan zitten wachten.
maar er liggen allemaal blaadjes!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand zet een bladblazer aan?![]()
Ga weg?![]()
![]()
daarom moet je ook niet op werk zittenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
Echt 0,0 motivatie vandaag op het werk.
Grill.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grill of pan, that's the question...
Grill vandaag. Ik heb ook nog een ouderwets ijzer liggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat matigheid.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
Waarom werkt blokkeren in een quote niet?
stom is dat hequote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
Nee. Anders dan gewoon wegblijven uit het topic. Noudoeiquote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Had @:dr_flash daar niet een omweggetje voor?
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Anders dan gewoon wegblijven uit het topic. Noudoei
Wie heb je geblokkeerdquote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
US gok ikquote:
Even quoten voor de zekerheid...quote:
quote:De gemeente Halderberge bestaat uit vijf kernen: Bosschenhoofd, Hoeven, Oud Gastel, Oudenbosch en Stampersgat en telt circa 30.000 inwoners.
Ontbijt makenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef LTVDK het volgende:
Alweer half 12, ik moet echt eens wat gaan doen
Diepe tuin.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Je woont er best leuk.
https://www.funda.nl/koop(...)dennis-leestraat-10/
Die vissenbeeldjesquote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Je woont er best leuk.
https://www.funda.nl/koop(...)dennis-leestraat-10/
Wat is daar zo gek aan, of komt dat omdat ik de naam al heel mijn leven kenquote:
Ik gok dit, want ik kom bijna niet in die hoek van het landquote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daar zo gek aan, of komt dat omdat ik de naam al heel mijn leven ken
Dat is gewoon zwakte en debielerigheidquote:Op donderdag 30 december 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel goed voor je, zo eens in de zoveel tijd.
Ik had MCH geblokkeerd, maar dat account is geshredderd. Verder blok ik wel eens lui om te voorkomen dat ik erop blijf reageren.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb niemand geblokkeerd, jullie wel allemaal iemand?
Soms vraag je je echt af wat iemand dacht toen ze een badkamer/keuken aan het ontwerpen waren.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus
[ afbeelding ]
Maar, deze is tenminste wel eerlijk in dat er nog een bak werk in moet.![]()
https://www.funda.nl/koop(...)-heemskerkerweg-236/
Wauwquote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus
[ afbeelding ]
stuk of 5-6quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Neuh, geen zin inquote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
HOI DUDOR, LEES JE DIT??quote:
"Yolo"quote:Op donderdag 30 december 2021 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af wat iemand dacht toen ze een badkamer/keuken aan het ontwerpen waren.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus
[ afbeelding ]
Op dit moment niemand.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Weet niet wie dat isquote:Op donderdag 30 december 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had MCH geblokkeerd, maar dat account is geshredderd. Verder blok ik wel eens lui om te voorkomen dat ik erop blijf reageren.
Waarschijnlijk aan de LSD?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af wat iemand dacht toen ze een badkamer/keuken aan het ontwerpen waren.
jlaw.gifquote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwakte en debielerigheid
Oh, een relkloon. Je mist er niks aan.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOI DUDOR, LEES JE DIT??
ik vind sommige mensen gewoon heel vervelend om te lezen 🤷♀️quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij, had de R&P SC zowat de nek omgedraaid met z'n geklier.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind sommige mensen gewoon heel vervelend om te lezen 🤷♀️
pan. dat is geen vraag.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
want foklepraquote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
meerderequote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
US blokkeren is wel een goed idee eigenlijk.
Best rustgevend ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
US blokkeren is wel een goed idee eigenlijk.
Zolang 'ie een beetje fatsoenlijk post in plaats van continu die zuigposts, is er niks aan het handje hoor.quote:
Dit.. maarjaquote:Op donderdag 30 december 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang 'ie een beetje fatsoenlijk post in plaats van continu die zuigposts, is er niks aan het handje hoor.
Begint beetje als kinderen vs kinderen te voelenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang 'ie een beetje fatsoenlijk post in plaats van continu die zuigposts, is er niks aan het handje hoor.
Nieuw jaar, nieuwe kans ditdat.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Kijk volgende week wel of ie weer normaal kan doen.
Op een bewoond eeeeilandquote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Begint beetje als kinderen vs kinderen te voelen
Hoezo? Er is gewoon een blokkeerfunctie dus waarom niet gebruiken.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wie weet is het wel net als viennettaquote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuwe kans ditdat.
De blokkeerknop is geduldig.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wie weet is het wel net als viennetta
Dat is ook niet wat ik het kinderlijke gedeelte vind, zelf weten inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Er is gewoon een blokkeerfuncte dus waarom niet gebruiken.
O die heb ik nog in de vriezer liggenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wie weet is het wel net als viennetta
Dit is niet het resultaat van een paar dagen getroll he, z'n postgedrag is al zolang ik 'm als user ken zuigerig.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moest dit nummer ooit bij zo'n zomerkamp zingen met een groepje en nog steeds een trauma omdat iedereen het lied kende en ik schijnbaar nietquote:
HOE KEN JE HET NIETquote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moest dit nummer ooit bij zo'n zomerkamp zingen met een groepje en nog steeds een trauma omdat iedereen het lied kende en ik schijnbaar niet![]()
om over die andere droeftoeter nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is niet het resultaat van een paar dagen getroll he, z'n postgedrag is al zolang ik 'm als user ken zuigerig.
Als je hier veel zit merk je het misschien ook wat beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is niet het resultaat van een paar dagen getroll he, z'n postgedrag is al zolang ik 'm als user ken zuigerig.
Oh, ik ging er van uit dat 'ie bewust was.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Niemand ziet dat er een fout in zit.
Ja was het ookquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik ging er van uit dat 'ie bewust was.
Misschien hebben mn ouders het nooit opgezet omdat ze zelf geen zin hadden in die liedjes de hele dag? Ik weet het nietquote:
GODDANKquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was het ookkinderen vs kinderen
Ja bah @Haags steeds weer.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om over die andere droeftoeter nog maar te zwijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Plausibel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien hebben mn ouders het nooit opgezet omdat ze zelf geen zin hadden in die liedjes de hele dag? Ik weet het niet
gelukkig ben ik blauw en moet je moeite doen om mij te blokkerenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om over die andere droeftoeter nog maar te zwijgen
jouw posts hangen ingelijst op mijn toiletquote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig ben ik blauw en moet je moeite doen om mij te blokkeren
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jouw posts hangen ingelijst op mijn toilet
Oh, dat scheelt me 'm opzoeken.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik koop m'n handdoeken nog steeds bij de hema. Sterker nog, ik heb een compleet nieuwe set in de opslag liggen voor als we eindelijk een nieuw huis hebben
Ik ook niet. Maar net toch even mijn manager en een jong broekie weggeblazen tijdens de meeting.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
Echt 0,0 motivatie vandaag op het werk.
Maar ik ben zo gehecht aan mijn bospodquote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een ander dorpje zonder KLB aanwas
Ja maar hier is de sfeer vergiftigd door een werkeloos drugsverslaafd zwakzinnig grietje.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik ben zo gehecht aan mijn bospod
Jezus man, laat je even kennen zegquote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hier is de sfeer vergiftigd door een werkeloos drugsverslaafd zwakzinnig grietje.
Ik wil dat ook nog graag een keer doenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag even rustig aan als voorbereiding op de kaasfondue van morgen
Is zoquote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezus man, laat je even kennen zeg
Heb je dat nog nooit gedaan?!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat ook nog graag een keer doen
Maar echt he.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat ook nog graag een keer doen
Jawel, maar niet thuisquote:
Waaaat, WAAAAATquote:Op donderdag 30 december 2021 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf mag spreken.. Nee.
Ja weet ook niet zo goed waarom ik dat nog nooit heb gedaan. Gaat sowieso op het to do lijstje voor 2022.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waaaat, WAAAAAT
Ik vind het zooo lekkeren super makkelijk en niet al te duur. Win win win
Die dan wel weer.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hier is de sfeer vergiftigd door een werkeloos drugsverslaafd zwakzinnig grietje.
In de Weimarstraat zat zo'n tentje en daar kon je voor 10 euro kaasfonduen met onbeperkt friet, salades en brood. En iedere keer kreeg je zo'n minipannetje met andere kaas. Zooooo lekkerquote:
En dan vindt 'ie het gek dat we 'm even zat zijn.quote:
Dat is best een prima deal.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de Weimarstraat zat zo'n tentje en daar kon je voor 10 euro kaasfonduen met onbeperkt friet, salades en brood. En iedere keer kreeg je zo'n minipannetje met andere kaas. Zooooo lekker
En ja doen thuis, je huis stinkt ook niet! Nog meer win
Enige waarschuwing is dat het redelijk verslavend isquote:Op donderdag 30 december 2021 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet ook niet zo goed waarom ik dat nog nooit heb gedaan. Gaat sowieso op het to do lijstje voor 2022.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de Weimarstraat zat zo'n tentje en daar kon je voor 10 euro kaasfonduen met onbeperkt friet, salades en brood. En iedere keer kreeg je zo'n minipannetje met andere kaas. Zooooo lekker
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan vindt 'ie het gek dat we 'm even zat zijn.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Er zijn mensen die nog nooit hebben gekaasfondeud?
Daar had ik dus ooit bijna een huis gekocht. Nog altijd spijt van, want het was een leuk vrijstaand huis.quote:
...ja?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Was via socialdeal oid maar hij stond daar gewoon altijd op met deze dealquote:
Hij probeert dr gewoon uit de tent te lokken.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij probeert dr gewoon uit de tent te lokken.
Daarentegen kan ik me ook voorstellen dat hij het gehak richting hem weleens zat is. Dat is namelijk ook niet altijd nodig.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet welk tentje je bedoelt! Met een kalende eigenaar he?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben helemaal zen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij probeert dr gewoon uit de tent te lokken.
Nee alleen Hollandse fondue.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Crack_ het volgende:
Ook ooit chinees fondue geprobeerd? Daar vond ik zelf dan echt niks aan
Volgens mij nietquote:Op donderdag 30 december 2021 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wil je dit nog een keertje zeggen als ik ooit zeg dat ik dit ga doen. Oke top dankje.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
voor wie nog nooit gekaasfondued heeft: die kante n klare van de laaidool is best ok
En een miljoen calorieën per pannetje.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Enige waarschuwing is dat het redelijk verslavend is
Je hebt ook door dat 'ie dat zelf uitlokt?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarentegen kan ik me ook voorstellen dat hij het gehak richting hem weleens zat is. Dat is namelijk ook niet altijd nodig.
Lijkt me lastig smelten, zo’n Chineesquote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Crack_ het volgende:
hotpot?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een hoop door. Namelijk dat het van twee kanten komt. Maar het staat iedereen vrij om daar zijn eigen mening over te hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt ook door dat 'ie dat zelf uitlokt?
Jaaa!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet welk tentje je bedoelt! Met een kalende eigenaar he?Daar nooit gegeten, wel ijsjes gehaald in de eerste lockdown en dan extra betaald. Is hier echt 3x struikelen vandaan.
Dit klinkt goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kijk anders even in de spiegelquote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef Ama het volgende:
Hopelijk kan ik straks oliebollen vinden.
Uhh, wat is ditquote:
Ja wel redelijk wat maar ik eet er super veel groentes bij en dan valt het allemaal wel meequote:Op donderdag 30 december 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een miljoen calorieën per pannetje.
Extra kleine uitzoekenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me lastig smelten, zo’n Chinees
Ja oui, is gewoon bouillon eigenlijkquote:
kom samen knuffelenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hoop door. Namelijk dat het van twee kanten komt. Maar het staat iedereen vrij om daar zijn eigen mening over te hebben.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
kijk anders even in de spiegel
@:ettovanbelgie
Hij heeft een tijdje terug de bar er tegenover gekocht, die iets met hond in de naam geloof ik, daar was hij steeds aan het klussen. We groeten elkaar altijd omdat ik daar elke dag wel langsfiets naar het werk, echt zo'n lieve man inderdaad. Jij woonde daar ook dichtbij?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa!en lief van je
echt iemand die je het gunt ook. Ben daar voor de lockdown al paar keer geweest
En hey dan hebben we misschien ooit dicht bij elkaar gewoond!
Ja gewoon pannetje met vet en dan je vlees daar met een stokje in doen.quote:
zet manouche in de torenstraat er ook opquote:Op donderdag 30 december 2021 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt goed.
* dud0r zet op lijstje voor wanneer dingen weer open zijn
oke okequote:Op donderdag 30 december 2021 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zet manouche in de torenstraat er ook op
Dat heb ik ook een hele tijd gedacht dus snap ik wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hoop door. Namelijk dat het van twee kanten komt. Maar het staat iedereen vrij om daar zijn eigen mening over te hebben.
Oh, die ken ik nietquote:Op donderdag 30 december 2021 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug de bar er tegenover gekocht, die iets met hond in de naam geloof ik, daar was hij steeds aan het klussen. We groeten elkaar altijd omdat ik daar elke dag wel langsfiets naar het werk, echt zo'n lieve man inderdaad. Jij woonde daar ook dichtbij?
Frituren maar dan andersquote:Op donderdag 30 december 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gewoon pannetje met vet en dan je vlees daar met een stokje in doen.
Je wil eigenlijk zeggen dat ik jouw inzicht nog niet heb verworven?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een hele tijd gedacht dus snap ik wel.
Moest even googlen maar bij de energiecentrale.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Ohja die hond!
Alweer bijna vergeten.
Ik heb lang in de chassestraat gewoond. Wel iets verder weg dan vijf keer struikelen
Zoiets ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk zeggen dat ik jouw inzicht nog niet heb verworven?![]()
Nogmaals, iedereen mag hier zijn eigen mening over hebben. Ik heb hier dus ook mijn eigen mening over.
Hm, vind het er niet zo smakelijk uitzien maar ik eet dan ook geen vleesquote:
Haha ahww, wel echt een haags wijkje. Soms mis ik dat wel hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest even googlen maar bij de energiecentrale.Ik woon in de fahrenheitstraat, het slechte stuk.
Het scheelt als je geen "doelwit" van z'n gezuig bent.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie gelijk een coffeeshopquote:Op donderdag 30 december 2021 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb lang in de chassestraat gewoond. Wel iets verder weg dan vijf keer struikelen
ééntje? Er zitten er daar zoo veel, ook random in voor de rest doodnormale stratenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie gelijk een coffeeshop
Dit is ook weer niet nodig. Maar wat ik bedoel is dat jij hem gewoon heel erg graag mag. En dat is je goed recht, en ook wel logisch want hij mag jou ook heel graag. Ik mag hem op zich ook wel maar in de loop der tijd ben ik wel in gaan zien dat de kritiek die hij krijgt hij wel zelf over zich afroept door steeds hele subtiele kleine steekjes naar sommige mensen uit te delen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, misschien reik ik ooit wel tot jouw duizelingwekkend goede mensenkennis dan.
Naja dit dus.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt als je geen "doelwit" van z'n gezuig bent.
Is in A'dam toch ook zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ééntje? Er zitten er daar zoo veel, ook random in voor de rest doodnormale straten
Oh ja, ik zie hetquote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ééntje? Er zitten er daar zoo veel, ook random in voor de rest doodnormale straten
Nog veel erger volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch een soort pan tosti
trots op je
Lolwhut.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog veel erger volgens mij.
Ik vind de verdeling gewoon best apart. In sommige wijken geen een en in andere wijken 5 binnen één km
Ligt zo'n plank nou niet zwaar op de maag?quote:
Lees eens terug.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is ook weer niet nodig. Maar wat ik bedoel is dat jij hem gewoon heel erg graag mag. En dat is je goed recht, en ook wel logisch want hij mag jou ook heel graag. Ik mag hem op zich ook wel maar in de loop der tijd ben ik wel in gaan zien dat de kritiek die hij krijgt hij wel zelf over zich afroept door steeds hele subtiele kleine steekjes naar sommige mensen uit te delen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ligt zo'n plank nou niet zwaar op de maag?
bommenluiken rammelen alquote:Op donderdag 30 december 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ligt zo'n plank nou niet zwaar op de maag?
En ik zie dat hij die steken ook van anderen krijgt, continu, zonder dat daar op dat moment aanleiding toe is. Dus nogmaals: het komt echt van twee kanten. Het zou een stuk gezelliger zijn als iedereen elkaar gewoon eens wat meer in zijn of haar waarde laat.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is ook weer niet nodig. Maar wat ik bedoel is dat jij hem gewoon heel erg graag mag. En dat is je goed recht, en ook wel logisch want hij mag jou ook heel graag. Ik mag hem op zich ook wel maar in de loop der tijd ben ik wel in gaan zien dat de kritiek die hij krijgt hij wel zelf over zich afroept door steeds hele subtiele kleine steekjes naar sommige mensen uit te delen.
quote:
Ok, ik zie het helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik zie dat hij die steken ook van anderen krijgt, continu, zonder dat daar op dat moment aanleiding toe is. Dus nogmaals: het komt echt van twee kanten. Het zou een stuk gezelliger zijn als iedereen elkaar gewoon eens wat meer in zijn of haar waarde laat.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nadeel aan thuis lunchen: het is zo verleidelijk om te blijven eten.
Ja och, ik lees eroverheen en dat boeit me echt geen moer eigenlijk, ik gun iedereen wel zijn geintje en plaagstootje maar andersom zitten er wat bekrompen lange teentjes bij.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik zie dat hij die steken ook van anderen krijgt, continu, zonder dat daar op dat moment aanleiding toe is. Dus nogmaals: het komt echt van twee kanten. Het zou een stuk gezelliger zijn als iedereen elkaar gewoon eens wat meer in zijn of haar waarde laat.
Zit je haar 's morgens ook zo?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je haar 's morgens ook zo?
Pandaquote:Op donderdag 30 december 2021 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijna! Gisteren wel weer vergeten make up er af te halen, altijd leuk.
Gothic pandaquote:
Dat doet het hemquote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3 gebakken eieren met spek en 3 vezelrijke crackers met 1 plakje kaas, want dit is ontbijt en lunch ineen.
Jij ziet het op jouw manier en ik zie het op mijn manier.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik zie het helemaal verkeerd.
Ben daar ooit wel eens geweest met een vriendin om cheesecake te kopen en toen sprak die vrouw ons streng aan dat we echt geen custard moesten zeggen en sindsdien nooit meer geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Crack_ dan woonde je niet eens zo gek ver weg van The Cheesecake Company
De beste panda's.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gothic panda
[..]
Dat doet het hem
Twee droge crackers wegknauwen dus?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3 gebakken eieren met spek en 3 vezelrijke crackers met 1 plakje kaas, want dit is ontbijt en lunch ineen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben daar ooit wel eens geweest met een vriendin om cheesecake te kopen en toen sprak die vrouw ons streng aan dat we echt geen custard moesten zeggen en sindsdien nooit meer geweest
Ze was echt niet aardig en we zeiden geen custard
3quote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee droge crackers wegknauwen dus?
Zo hadden wij een frietzaak in ons dorp waar de eigenaresse geīrriteerd raakte als je meer dan twee seconden nadacht over je bestellingquote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben daar ooit wel eens geweest met een vriendin om cheesecake te kopen en toen sprak die vrouw ons streng aan dat we echt geen custard moesten zeggen en sindsdien nooit meer geweest
Vezels hebben we nodig!quote:
Ik zou dan expres gaan nadenken en 3 seconden tussen elk woord laten.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo hadden wij een frietzaak in ons dorp waar de eigenaresse geīrriteerd raakte als je meer dan twee seconden nadacht over je bestelling![]()
Soort soupnazi uit Seinfeld.
Van die mensen die totaal ongeschikt zijn voor hun baantje, ik kan daar altijd intens van genietenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo hadden wij een frietzaak in ons dorp waar de eigenaresse geīrriteerd raakte als je meer dan twee seconden nadacht over je bestelling![]()
Woon je nog steeds in Den Haag?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Doen alsof je Down hebt, aan je kont krabben en stotterenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dan expres gaan nadenken en 3 seconden tussen elk woord laten.
Wat denken mensen niet?
Als kind vond ik het intimiderendquote:Op donderdag 30 december 2021 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dan expres gaan nadenken en 3 seconden tussen elk woord laten.
Wat denken mensen niet?
Deze was ook niet jong, misschien net pech gehadquote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh wat vreemd. Ik heb echt alleen maar jonge aardige meiden aan de kassa gehad.
Maar ik zou dan ook niet meer komen
Ineens op de grond gaan liggen en een rups nadoen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen alsof je Down hebt, aan je kont krabben en stotteren
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens op de grond gaan liggen en een rups nadoen.
Ze hadden ook een grote hond rondlopen van wie je vaak wat dingen in je frietje aantrof.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die mensen die totaal ongeschikt zijn voor hun baantje, ik kan daar altijd intens van genieten
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zaak was wel kortgeleden overgenomen door een Turks persoon (weet niet of het m/v is)quote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze was ook niet jong, misschien net pech gehad
Met poep gooien naar dat ongeduldige frietwijf.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens op de grond gaan liggen en een rups nadoen.
Ja, nee niks.. heel normaal procesquote:
Caviakeutels danquote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met poep gooien naar dat ongeduldige frietwijf.
Alleen Kelly’s ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kelly's Expat Shopping![]()
Mogen daar dan alleen maar expats komen?
Jaa, mariahoevequote:Op donderdag 30 december 2021 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in Den Haag?
Met te weinig vezels in je dieet niet hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee niks.. heel normaal proces
Goed voor je weerstand.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden ook een grote hond rondlopen van wie je vaak wat dingen in je frietje aantrof.
RACISTquote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zaak was wel kortgeleden overgenomen door een Turks persoon (weet niet of het m/v is)
Daarna ben ik er eigenlijk niet meer geweest.
Wattenschijfje per ongeluk in het frituurvetquote:
Beste hoevequote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zaak was wel kortgeleden overgenomen door een Turks persoon (weet niet of het m/v is)
Daarna ben ik er eigenlijk niet meer geweest.
Ik denk omdat vlak achter de zaak de woonkamer lag waar ze naar As the World Turns zat te kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]whyy, daar word je zelf toch ook niet vrolijk van
Zucht, laat maar weerquote:
Truequote:Op donderdag 30 december 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met te weinig vezels in je dieet niet hoor.
Deugneusquote:
Ik denk niet dat ze frituren in Peru.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wattenschijfje per ongeluk in het frituurvet![]()
Is wel het uiteindelijke lot van vele cavia's in Peru.
Nur.. is dat een man of een vrouw?quote:
Vreten ze rauwe caafs in Peru?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht, laat maar weer
[..]
True
[..]
Deugneus
[..]
Ik denk niet dat ze frituren in Peru.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |