SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, '86 of eerder mag vandaag.
WE MOGEN MORGEN GRMBL
Haha, oudjequote:Op donderdag 30 december 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K mag vandaag een afspraak maken
Maar jij bent nog defecter dan ik.quote:
Holländerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik koop m'n handdoeken nog steeds bij de hema. Sterker nog, ik heb een compleet nieuwe set in de opslag liggen voor als we eindelijk een nieuw huis hebben
joop?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel, de koffiezettert is nog niet actief, DUS MEER KOFFIE VOOR MIJ.
86 en mijn prik al gehad. Dan ben ik meest defectquote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij bent nog defecter dan ik.
Slaapt Joop nog ?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel, de koffiezettert is nog niet actief, DUS MEER KOFFIE VOOR MIJ.
Uiteraard.quote:
Collega belde me net op via teams. In mijn haar zat nog een vreemde vouw van het kussen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vandaag ook..Hele week niks en nu ineens niet meer lekker in m'n pyjama werken
Volgens mij riep 'ie net "koffie" toen ik naar beneden liep, maar ik twijfel.quote:
heeft ie 't naar z'n zin op z'n nieuwe werk?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hij is vrij deze week, ik werk een paar uurtjes vanuit huis.
Och. Vriendin van me had d'r oproep voor booster ook al omdat defect, maar die was ondanks vaccins flink ziek geworden van d'r covidbesmetting, dus die mag nog niet. Defecter kan altijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
86 en mijn prik al gehad. Dan ben ik meest defect
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie 't naar z'n zin op z'n nieuwe werk?
Die neemt het van de "afstand houden"-maatregel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooooookeeeeey... bezorger belt aan, ik kom naar de deur en doe de deur open, bezorger staat al half aan het einde van de straat en zegt 'ja' en loopt weg.
Wat een gezelligheid
quote:Bezorgtijd: vandaag
Zending is ontvangen door PostNL
Ik ben verder niet op de hoogte van de 'we verschonen ons tegelijkertijd van alle sociale vaardigheden'- maatregel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die neemt het van de "afstand houden"-maatregel.
Lekker heel de dag wachten en zodra je naar het toilet gaat belt die aanquote:
Spann0nd, weer een levering op kantoor?quote:
Hier ben ik altijd bang voor.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag wachten en zodra je naar het toilet gaat belt die aan
Deurbelcamera aanschaffen en vanaf de wc roepen via de intercom dat je eraan komt.quote:
Nee, dit is thuis.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spann0nd, weer een levering op kantoor?
Ah, dat scheeltquote:
Je hebt er echt niks aan nee. In de app waren ze íets specifieker, tussen 8.30 en 21.30. Lekkere uren wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt
Maar dat tijdvak is om te huilen
Ja en dan, kop eraf?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de dag wachten en zodra je naar het toilet gaat belt die aan
Was jij niet een pakketje kwijt afgelopen week?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan, kop eraf?
Krijg je dadelijk ongeremde celdeling in je darmen voor een of ander kutpakketje uit China, prio's stellen in de leven mensen
Ja maar die was nooit verzonden.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was jij niet een pakketje kwijt afgelopen week?
Wel besteld dus, je doet dus net zo hard mee met de Chinese pakjesaids.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die was nooit verzonden.
Daar heb je tenminste wat aan.quote:
Ja echt voor een kapitaal besteld maar dat laat ik mooi ergens bezorgen, geen zin om daarop te gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel besteld dus, je doet dus net zo hard mee met de Chinese pakjesaids.
Oh, maar er is toch de hele dag iemand thuis, dan ga ik toch niet zélf wat ophalen?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt voor een kapitaal besteld maar dat laat ik mooi ergens bezorgen, geen zin om daarop te gaan zitten wachten.
maar er liggen allemaal blaadjes!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand zet een bladblazer aan?![]()
Ga weg?![]()
![]()
daarom moet je ook niet op werk zittenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
Echt 0,0 motivatie vandaag op het werk.
Grill.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grill of pan, that's the question...
Grill vandaag. Ik heb ook nog een ouderwets ijzer liggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat matigheid.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
Waarom werkt blokkeren in een quote niet?
stom is dat hequote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
Nee. Anders dan gewoon wegblijven uit het topic. Noudoeiquote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Had @:dr_flash daar niet een omweggetje voor?
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Anders dan gewoon wegblijven uit het topic. Noudoei
Wie heb je geblokkeerdquote:Op donderdag 30 december 2021 11:26 schreef Ama het volgende:
US gok ikquote:
Even quoten voor de zekerheid...quote:
quote:De gemeente Halderberge bestaat uit vijf kernen: Bosschenhoofd, Hoeven, Oud Gastel, Oudenbosch en Stampersgat en telt circa 30.000 inwoners.
Ontbijt makenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef LTVDK het volgende:
Alweer half 12, ik moet echt eens wat gaan doen
Diepe tuin.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Je woont er best leuk.
https://www.funda.nl/koop(...)dennis-leestraat-10/
Die vissenbeeldjesquote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Je woont er best leuk.
https://www.funda.nl/koop(...)dennis-leestraat-10/
Wat is daar zo gek aan, of komt dat omdat ik de naam al heel mijn leven kenquote:
Ik gok dit, want ik kom bijna niet in die hoek van het landquote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daar zo gek aan, of komt dat omdat ik de naam al heel mijn leven ken
Dat is gewoon zwakte en debielerigheidquote:Op donderdag 30 december 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel goed voor je, zo eens in de zoveel tijd.
Ik had MCH geblokkeerd, maar dat account is geshredderd. Verder blok ik wel eens lui om te voorkomen dat ik erop blijf reageren.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb niemand geblokkeerd, jullie wel allemaal iemand?
Soms vraag je je echt af wat iemand dacht toen ze een badkamer/keuken aan het ontwerpen waren.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus
[ afbeelding ]
Maar, deze is tenminste wel eerlijk in dat er nog een bak werk in moet.![]()
https://www.funda.nl/koop(...)-heemskerkerweg-236/
Wauwquote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus
[ afbeelding ]
stuk of 5-6quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Neuh, geen zin inquote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
HOI DUDOR, LEES JE DIT??quote:
"Yolo"quote:Op donderdag 30 december 2021 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af wat iemand dacht toen ze een badkamer/keuken aan het ontwerpen waren.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus
[ afbeelding ]
Op dit moment niemand.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
Weet niet wie dat isquote:Op donderdag 30 december 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had MCH geblokkeerd, maar dat account is geshredderd. Verder blok ik wel eens lui om te voorkomen dat ik erop blijf reageren.
Waarschijnlijk aan de LSD?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af wat iemand dacht toen ze een badkamer/keuken aan het ontwerpen waren.
jlaw.gifquote:Op donderdag 30 december 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwakte en debielerigheid
Oh, een relkloon. Je mist er niks aan.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOI DUDOR, LEES JE DIT??
ik vind sommige mensen gewoon heel vervelend om te lezen 🤷♀️quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij, had de R&P SC zowat de nek omgedraaid met z'n geklier.
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind sommige mensen gewoon heel vervelend om te lezen 🤷♀️
pan. dat is geen vraag.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |