Wat?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor zeer verontrustend nieuws mbt Spotify
Straatwijsheden uit de Nederlandse GhEtTo'S !1!1!1111!!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
"als ik aan een beat werk, dan moet ik het wel voelen"
...quote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef Zorro het volgende:
Ze investeren in oorlog?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef Zorro het volgende:
Ja.quote:
Ik weet het is niet te geleuven maar het is zo!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt ie uit Drenthe en houd ie van disco?
Is al...quote:Op donderdag 30 december 2021 11:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik weet het is niet te geleuven maar het is zo!
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze investeren in oorlog?
(no joke)
Ne de top meest gedraaide artiesten is Ronnie Flex, Snelle en andere namen van dat niveau wat ik alweer vergeten benquote:
Nee joh, de laaggeschoolde jeugd zit op joetjoepquote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor dat er vooral laaggeschoolde jeugd op zit
IJsselsteijn-Zuid, je weet zelf, niet makkelijk daar op te groeien.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Straatwijsheden uit de Nederlandse GhEtTo'S !1!1!1111!!
Misschien is dat anders Als het avond isquote:Op donderdag 30 december 2021 11:04 schreef Arth_NL het volgende:
Je zou zeggen dat je bij de top 400 geen slechte liedjes meer tegenkomt maar als ik een deel van de lijst voor het komende uur bekijk...
Niet je hele vinyl collectie geript als 24 bit FLAC hebben op je NASquote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, de laaggeschoolde jeugd zit op joetjoep
O, ik dacht al aan een of andere technische ingreep, prijsverhoging, of een combinatie ervan.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Ne de top meest gedraaide artiesten is Ronnie Flex, Snelle en andere namen van dat niveau wat ik alweer vergeten ben
Ze hebben het zwaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
IJsselsteijn-Zuid, je weet zelf, niet makkelijk daar op te groeien.
Ik hoorde net iets andersquote:Op donderdag 30 december 2021 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee joh, de laaggeschoolde jeugd zit op joetjoep
Ja, ik werd ook al bangquote:Op donderdag 30 december 2021 11:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
O, ik dacht al aan een of andere technische ingreep, prijsverhoging, of een combinatie ervan.
De grap die je wist die ging komen...quote:Op donderdag 30 december 2021 11:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als Marco dit had gezongen, had het toch wel een andere lading gehad
Het Bruce-blik begint kennelijk leeg te geraken.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:06 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt wel of ze een quotum hebben om elk uur Sjors te draaien
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als Marco dit had gezongen, had het toch wel een andere lading gehad
Hier gaat iets misquote:
Het Sjors blik is leger dan het Broes blik.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het Bruce-blik begint kennelijk leeg te geraken.
Het is wel de laatste denk ik? Of queen tribute nog?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er staat iets te veel George Michael in de lijst, dat is jammer want daardoor is zo’n pareltje als deze net iets minder bijzonder
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:09 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik vind deze maar wat lafjes....
Had wat Maggi kunnen gebruiken zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |