Je bedoelt bij de laatste twee? Dat is een art journal/ soort dagboek.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:20 schreef dexamfetamine het volgende:
De teksten hoeven van mij niet zo.
Klopt ja, deze zijn dit en vorig jaar door mij gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat leuk dit. Heb jij deze allemaal gemaakt Tan?
Mooi, lijkt net of je alles getekend/ geschilderd hebtquote:Op donderdag 30 december 2021 21:37 schreef Tan het volgende:
[..]
Klopt ja, deze zijn dit en vorig jaar door mij gemaakt.
Nee, niet alles. De vogel bijvoorbeeld wel, maar de vrouw is een bewerkte foto.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, lijkt net of je alles getekend/ geschilderd hebt
IK denk dat dit wel iets meer werk is dan datquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Doet me denken aan lessen handvaardigheid /tekenen op de basisschool. Beetje vermicelli op een pak melk proberen te plakken met een likkie ecoline.
Oh ja, nu ik wat meer wakkerderder ben.... En op normaal scherm bekijk....quote:Op vrijdag 31 december 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat dit wel iets meer werk is dan dat
Bijna hetzelfde inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 07:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Doet me denken aan lessen handvaardigheid /tekenen op de basisschool. Beetje vermicelli op een pak melk proberen te plakken met een likkie ecoline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooie dingen maak je
Zelf begonnen met een cursusjaar bij The Willowing en helemaal verslaafd. Geen talent, veel plezierGeen talent zegt ze dan! Ik vind het supermooi wat je hebt gemaakt, vooral die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Willowing ken ik van naam en een keer gekeken op de website. Volgens mij volg ik haar ook op instagram. Maar de cursussen zijn in het Engels en dan haak ik toch af geloof ik. Wel jammer, want er zijn nog heel veel technieken die ik niet ken.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooie dingen maak je
Zelf begonnen met een cursusjaar bij The Willowing en helemaal verslaafd. Geen talent, veel plezierZIet er toch heel goed uit, echt mooi hoor, vooral die eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dank je wel! Die tweede was mijn eerste mixed art poging ooitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:17 schreef Tan het volgende:
[..]
Geen talent zegt ze dan! Ik vind het supermooi wat je hebt gemaakt, vooral die tweede![]()
The Willowing ken ik van naam en een keer gekeken op de website. Volgens mij volg ik haar ook op instagram. Maar de cursussen zijn in het Engels en dan haak ik toch af geloof ik. Wel jammer, want er zijn nog heel veel technieken die ik niet ken.
Dank je welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er toch heel goed uit, echt mooi hoor, vooral die eerst
Grappig dat ik juist de tweede het leukst vind en @dottteke de eerste. Zeker als je bedenkt dat dit je eerste twee pogingen zijn dan ziet het er al heel ervaren uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Die tweede was mijn eerste mixed art poging ooit(en die gele nummer twee). Nummer drie ligt te drogen. Het is echt aapje ziet aapje doet
Ik snap het! En het is duur voor een cursus waar je niet helemaal gelukkig mee bent.
Maar je hebt dit topic geopend, dus dan kunnen we elkaar helpen toch! Ik ben enorm fan van je werk! Dat ga ik echt nooit voor elkaar krijgen. Be Proud! Die cursus heb je niet nodig![]()
Hahaha ja, dan worden ze beide iig gewaardeerdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Grappig dat ik juist de tweede het leukst vind en @:Dottteke de eerste. Zeker als je bedenkt dat dit je eerste twee pogingen zijn dan ziet het er al heel ervaren uit.
En cursussen en workshops zijn vooral handig om materialen en mogelijkheden te verkennen. Ik ben aardig thuis met acryl, maar er is ook zoiets als alcohol ink en distress ink etc. Geen idee wat daar allemaal mee kan en ook met gewoon waterverf/aquarel of ecoline kan ik niet goed uit de voeten.
Heb je het al eens geprobeerd Mutske?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wauw echt hele mooie mixed media.
Ga ik ook eens proberen ondanks mijn beperking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |