311quote:Op donderdag 30 december 2021 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De unplugged cover van Man Who Sold the World is mooi
Vraag me af waar die staat
ik ben niet echt van de live albums. Als ik een CD wil dan besteed ik mn geld liever aan een studio album met alleen nieuwe tracks. Zijn maar een paar live albums die ik volledig heb geluisterdquote:
Eens wat betreft live, maar MTV unplugged is echt bizar, dat is live zo geweldig mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ben niet echt van de live albums. Als ik een CD wil dan besteed ik mn geld liever aan een studio album met alleen nieuwe tracks. Zijn maar een paar live albums die ik volledig heb geluisterd
ik ken ook wel een paar nummers trouwens van dat album natuurlijk, heb het gewoon niet volledig geluisterd.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De unplugged cover van Man Who Sold the World is mooi
Vraag me af waar die staat
Dan download je hem gewoon, net als vroeger.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ben niet echt van de live albums. Als ik een CD wil dan besteed ik mn geld liever aan een studio album met alleen nieuwe tracks. Zijn maar een paar live albums die ik volledig heb geluisterd
Ik ben juist zeer groot liefhebber van liveplaten. Daarin kunnen muzikanten losgaan en lekker varieren op het strakke van de studio-opname.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat gewoon op spotifyquote:Op donderdag 30 december 2021 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is ook wel zo, maar het is gewoon een beetje wat ik gewend ben I guess.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben juist zeer groot liefhebber van liveplaten. Daarin kunnen muzikanten losgaan en lekker varieren op het strakke van de studio-opname.
And the sky was made of amethyst...quote:Op donderdag 30 december 2021 01:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij is boos op Courtney. Lekker man
zonde dat ie dood is, van wat ik gezien heb leek het me een ontzettend interessant en sympathiek persoonquote:Op donderdag 30 december 2021 01:44 schreef Poppejans het volgende:
Deze op video is mooi. Die blik in z'n ogen bij dit
Ik was erbij in de bios, Maarre wat was er bizar danquote:Op donderdag 30 december 2021 01:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Montage of Heck als docu over Kurt is wel zeer aan te raden. Wat hij en Courtney allemaal met hun kind doen is bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |