Da's minder walgelijk dan op je hoofd.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een kerstmuts op mijn speakers staan
Ik heb dit nooit als een kerstplaat kunnen zien. Gaat toch ook helemaal niet over kerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
zwollywood?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder hebben we een bigband die heet Frankie goes to...
Geen idee hoe dat ruiktquote:Op donderdag 30 december 2021 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Die Tia Maria ruikt echt naar graftyfus.
niet lang meer wellicht.quote:
ALs ze op jou lijken ben ik er niet bang voor dat ze niet aan hun alcoholtax komenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Wel lullig. Maat van me en zijn vriendengroep zijn vanavond aan het zuipen (hij werkt vaak weekende dus is nog wel eens lastig plannen) en zouden een shotje nemen elke keer als ik in beeld kwam. Maar net deze avond blijf ik lekker van zoom af
Dat komt wel goed. Al drinkt die maat niet zoveel meer. Die telt zijn aantal bier eerder per maand terwijl ik ze per uur tel.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ALs ze op jou lijken ben ik er niet bang voor dat ze niet aan hun alcoholtax komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |