Misschien met z'n allen hier een klacht sturen naar radio 2 over van Inkel.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom hij dit iedere avond doet
De tweede jaar op rij
Dat is wel een afwegingquote:Op donderdag 30 december 2021 01:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien met z'n allen hier een klacht sturen naar radio 2 over van Inkel.
Met dan het risico dat ze hem niet meer laten hosten, en dan kunnen we niet meer van Inkelen
Je hebt dit net zo vaak gezegd als dat je ze live gezien hebtquote:Op donderdag 30 december 2021 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
19x live gezien, had ik dat al gezegd?
ik hou niet van knalvuurwerk maar in een stad kan je er gewoon geen reet aan doen, maar zelfs als ik het zou doen ben ik niet het type om te klikken, ben meer een 'leef en laat leven' type.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, ik ben een vuurwerkliefhebber, maar om half 2 of later heb ik er ook een hekel aan hoor. Maar ik heb nog een grotere hekel aan verraders
Dan is mijn doel geslaagd.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt dit net zo vaak gezegd als dat je ze live gezien hebt
Die 1x per jaar breekt me echt op inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
ben bang dat ik deze iets te vaak heb gehoord
Heb je Bonnie live gezien?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
19x live gezien, had ik dat al gezegd?
Waterschapsdinges?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |