Trustequote:Op donderdag 30 december 2021 01:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga ook slapen. Trusten allen
Morgen nog een hele dag hier. Tussendoor eindelijk es rondje hardlopen. Al die kerstkilo's er ff af werken
quote:
quote:
Klinkt logisch.quote:
Wauw, wat een werk man zo'n verhuizing.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:46 schreef Evenstar het volgende:
Zo, ben er even een paar minuten voordat ik bed ga opzoeken. Wat een tyfus lange dag was dit zeg, maar eindelijk goed opgeschoten.
Morgen busje halen, alles in de bus tyfen en naar milieustraat rijden
We zijn er bijna ....
In mijn geval gaf ik het aan een vriend die daarna dronken op de stoep van een teamgenoot kotste.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doe je met Amaretto eigenlijk?
Zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 01:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een gezellig topic is dit trouwens![]()
![]()
Welkom, we zijn hier ieder jaarquote:Op donderdag 30 december 2021 01:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een gezellig topic is dit trouwens![]()
![]()
Wel grappig dat mijn familie morgen een vloer eruit gaat halen en vrijdag naar de stort gaat rijden. Lijkt wel alsof iedereen bezig is.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:46 schreef Evenstar het volgende:
Zo, ben er even een paar minuten voordat ik bed ga opzoeken. Wat een tyfus lange dag was dit zeg, maar eindelijk goed opgeschoten.
Morgen busje halen, alles in de bus tyfen en naar milieustraat rijden
We zijn er bijna ....
dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zeker
Veel users die hele jaar door bijna niet posten, maar met top2000 gewoon week lang aanwezig zijn
Hoe muziek mensen kan verbindenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zeker
Veel users die hele jaar door bijna niet posten, maar met top2000 gewoon week lang aanwezig zijn
Dat wel, maar mis het op de bank hangen en dom lullen in dit topic toch wel.quote:
Ik moet er zelf echt niet aan denken, dus respectquote:Op donderdag 30 december 2021 01:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat wel, maar mis het op de bank hangen en dom lullen in dit topic toch wel.
Normaal is dit echt een weekje heerlijk niksen. Nog nooit zo hard gewerkt in laatste week van december
Drank.quote:
Heroes mag echt een stuk lager...quote:Op donderdag 30 december 2021 01:49 schreef Gretzl het volgende:
Sowieso een van de mooiste Bowies, veel fijner dan het enigszins uitgekauwde "Heroes"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()