Klinkt fantastischquote:Op donderdag 30 december 2021 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier een uur vroeger, dus we kunnen het einde van de top2000 luisteren en gaan dan naar het strand voor oud en nieuw. We hebben nog eerst die avond een gala buffet.
Een soort hoop in deze dagenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat een wonderlijke wereld dat deze nog relatief hoog staat
Dat lijkt me fysiek onmogelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zouden er mensen zijn die serieus haten op dit nummer?
Zelf vuurwerk afsteken is volgens mij wel typisch Nederlands. Nergens anders wordt dat zo massaal gedaan, toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nederlanders zijn in dat opzicht ook wel echt debiel. zus vierde oud en nieuw in australie en daar was er ook slechts een vuurwerkshow.
Ja dat vinden wij ook. Ben benieuwd. Ow en we moeten 12 druiven eten, geloof ik. Traditie hier.quote:
Ken de albums na Ten niet goed genoeg om dat te kunnen zeggen. Heb wel Vitalogy nog op vinyl.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Pearl Jam na Ten ook niet veel aan
Duurt te kortquote:Op donderdag 30 december 2021 00:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zouden er mensen zijn die serieus haten op dit nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |