Wat is dezenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja dit is mijn account en naam, niet verder vertellen![]()
Wel mooi half miljoen weergavenAlles dankzij Woody!
Truequote:Op donderdag 30 december 2021 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toch vind ik het bijzonder dat iedereen altijd "Ik denk dat dit Elvis zegt" terwijl iedereen WEET dat het Elvis is.
daar heb je eigenlijk ook gewoon een punt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toch vind ik het bijzonder dat iedereen altijd "Ik denk dat dit Elvis zegt" terwijl iedereen WEET dat het Elvis is.
Is leuk want ze zijn op tv zoquote:Op donderdag 30 december 2021 01:15 schreef TLC het volgende:
Waarom laten die ouders hun kindjes zo laat op ??
ik moest vroeger al om 20.30 uur naar bed anders was t
Andere tijden… en vakantie. Moest je dan ook zo vroeg naar bed?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:15 schreef TLC het volgende:
Waarom laten die ouders hun kindjes zo laat op ??
ik moest vroeger al om 20.30 uur naar bed anders was t
Ik zelf op die leeftijd welquote:Op donderdag 30 december 2021 01:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Andere tijden… en vakantie. Moest je dan ook zo vroeg naar bed?
Misschien kunnen ze in R&P wat voor je betekenenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn psychiater heette Santana
(Het heeft niet geholpen)
Negeer je mij?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
Een van deveeinige instrumentele platen die ik wel mooi vind.
Nee, valt mee helaas.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Owww dit nummer... Duurt dit nog lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |