Ik verwacht dat Dirk weer stijf staat van de zenuwen en niet thuis geeft.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Price altijd![]()
Zou genot zijn als Dirk hem sloopt.
Oh okee, dan hoef ik er verder ook niet over na te denkenquote:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldi voor je. @:Tralalala
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan hoef ik er verder ook niet over na te denken
Eigenlijk wel; bij de bakker bestellen is me te veel gedoe.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij haalt je brood zeker ook in de supermarkt of niet dan, vetlap.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan hoef ik er verder ook niet over na te denken
Ja die kans is groot. Misschien omdat het tegen Price is dat hij wat vrijer kan gooien. Maar verwacht er ook nog niet meteen heel veel van. Maar hopen magquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dirk weer stijf staat van de zenuwen en niet thuis geeft.
Lijntje tijdens de eerste break en dan staat ie er welquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dirk weer stijf staat van de zenuwen en niet thuis geeft.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldi voor je. @:Tralalala
30 cm hier in ruste.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:29 schreef monkyyy het volgende:
Nu is het rust, dus we gaan naar buiten om te kijken of we dit in toom kunnen houden.
"Ze vielen er allemaal net boven of er net onder en daar was ik het gewoon niet mee eens."quote:Op woensdag 29 december 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die kans is groot. Misschien omdat het tegen Price is dat hij wat vrijer kan gooien. Maar verwacht er ook nog niet meteen heel veel van. Maar hopen mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |