Je wil de grootste kans op goud, die is op de ploegenachtervolging nu eenmaal groter dan op de 500 en met Bosker/Blokhuijsen dan weer groter dan met Bergsma,quote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ze doen het maar gewoon. Even ophouden met dat gezeik en gewoon je werk doen voor de jaarlijkse noc nsf toelage.
Bij de dames plaatst in principe iedereen in de matrix zich gewoon, tenzij er 2 nieuwe dames bij komen op de 5 km of als ze ervoor kiezen M de Jong te slachtofferen voor iemand voor de ploegenachtervolging. Maar beiden verwacht ik nietquote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef Remco het volgende:
Die 5000 meter wordt nog wel interessant, de nummer 2 plaatst zich ook zeker. Dus dat ligt behoorlijk open voor een Conijn, in t Hof of wie weet heeft Visser de schaatsbenen weer gevonden.
Als het Achtereekte en Schouten worden is het ook interessant, dan is er een plek over. Wijfje zou perfect zijn als reserve voor de TP (en designated corona riderquote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de dames plaatst in principe iedereen in de matrix zich gewoon, tenzij er 2 nieuwe dames bij komen op de 5 km of als ze ervoor kiezen M de Jong te slachtofferen voor iemand voor de ploegenachtervolging. Maar beiden verwacht ik niet
1500-3 staat onder 1000-3, dus die komt eerst aan de beurt als er iemand af moet vallen. Ben heel benieuwd wat er gebeurt als dat Nuis is, dan moet je de Olympisch Kampioen gaan passeren voor een TP schaatser. Als het Dijs is wordt ie wel sowieso gepasseerd vrees ik voor hem.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je wil de grootste kans op goud, die is op de ploegenachtervolging nu eenmaal groter dan op de 500 en met Bosker/Blokhuijsen dan weer groter dan met Bergsma,
Maar de kans is dan weer niet groter dan bij Hein op de 1000, dus mocht het zo uitkomen dat Hein opeens nummer 8 in de matrix wordt (en 9 als je Kramer als zekerheidje ziet), wordt het een leuke discussie wie er dan meer kans maakt, Hein op de 1000 of de ploegenachtervolging met Bosker/Blokhuijsen. Maar die situatie verwacht ik niet.
Als de bondscoach op MS-1 bij de dames Wijfje invult dan heeft Groenewoud weinig te willen lijkt me?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het Achtereekte en Schouten worden is het ook interessant, dan is er een plek over. Wijfje zou perfect zijn als reserve voor de TP (en designated corona riderop de lange afstanden), maar op welke individuele afstand schrijf je haar dan in? 1500 of MS zou het meest logisch zijn, maar neem aan dat Groenewoud die allebei zelf wil rijden.
Dan gooit de bondscoach potentieel een dubbele medaille weg. Dus dat zal hij niet doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Als de bondscoach op MS-1 bij de dames Wijfje invult dan heeft Groenewoud weinig te willen lijkt me?
Maar wat heeft Wijfje het afgelopen 1,5 seizoen gedaan om die plek boven Groenewoud te verdienen? Dan doe je het puur om een extra schaatser mee te nemen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Als de bondscoach op MS-1 bij de dames Wijfje invult dan heeft Groenewoud weinig te willen lijkt me?
Idd dat zou interessante discussie worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1500-3 staat onder 1000-3, dus die komt eerst aan de beurt als er iemand af moet vallen. Ben heel benieuwd wat er gebeurt als dat Nuis is, dan moet je de Olympisch Kampioen gaan passeren voor een TP schaatser. Als het Dijs is wordt ie wel sowieso gepasseerd vrees ik voor hem.
ONMENSELIJKquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Idisrom het volgende:
Iedereen wil nu blijkbaar graag naar Peking als ultieme doel, maar straks klagen ze dan de regels in de bubbel te streng zullen vinden.
Ja, dus?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Idisrom het volgende:
Iedereen wil nu blijkbaar graag naar Peking als ultieme doel, maar straks klagen ze dan de regels in de bubbel te streng zullen vinden.
Gewoon op voorbereiden en niet zeuren. Er is al een PDF'je met 'Frequently asked questions' verspreid, is slechts 25 pagina's, 211 vragen. Er is ook nog een PDF met het Playbook van 70 pagina's, leesvoer voor in het vliegtuigquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Idisrom het volgende:
Versiertrucs voor atleten uit een ander land?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon op voorbereiden en niet zeuren. Er is al een PDF'je met 'Frequently asked questions' verspreid, is slechts 25 pagina's, 211 vragen. Er is ook nog een PDF met het Playbook van 70 pagina's, leesvoer voor in het vliegtuig
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Versiertrucs voor atleten uit een ander land?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van alles. Onder meer honderd keer dingen over afstand houden enzo, en wat handige maar grotendeels logische tips rondom je mobieltje. Helaas staat er niet echt in genoemd hoe je de censuur het beste kunt omzeilen.
[ afbeelding ]Dit is de China-approved versie. Misschien is er een geheim Playbook voor de gevoelige kwestiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat iedereen (vooral journalisten) die naar China reist eerst een back up maakt en met lege apparaten daarheen reist![]()
Atleten krijgen daar in principe als cadeau (zoals gebruikelijk op de Spelen) de allernieuwste Samsung. Dat is ook wel een dingetje...quote:Op donderdag 30 december 2021 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is de China-approved versie. Misschien is er een geheim Playbook voor de gevoelige kwesties
Hoop dat iedereen (vooral journalisten) die naar China reist eerst een back up maakt en met lege apparaten daarheen reist
Leren via Weibo en WeChat te chatten.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Atleten krijgen daar in principe als cadeau (zoals gebruikelijk op de Spelen) de allernieuwste Samsung. Dat is ook wel een dingetje...
Ik ben vooral ernstig benieuwd hoe het met internettoegang gaat zijn, kan me bijna (let wel, bijna) niet voorstellen dat het IOC het accepteert dat al die duizenden sporters en coaches en dergelijken de hele Spelen lang geen tweetje of WhatsAppje of iets kunnen sturen. Ja, "Twitter" ofzo, maar dat soort zaken zijn nou eenmaal van belang tegenwoordig, heel veel meer dan bij de vorige Spelen in Beijing.
Dat is wel het voornaamste alternatief ja, maar toch blijf ik benieuwd of er wat meer reguliere zaken mogelijk gaan zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Leren via Weibo en WeChat te chatten.
Eens. Wie zich conformeert moet niet zeiken.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Idisrom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |