En hoeveel FA?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh 3 ofzo dus dat valt wel mee. Niet naar FA vragen
2 denk ikquote:
Is jou lijst langer dan de mijne?quote:
Wat heb je gedaan?quote:
M'n buik gepostquote:
Ik vermoede al dat de schuld bij jou lag.quote:
Ja alle vrouwen zitten gelijk te soppen en zijn dus even bezigquote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vermoede al dat de schuld bij jou lag.
graag picquote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja alle vrouwen zitten gelijk te soppen en zijn dus even bezig
Feest in DTS ik lees er somsquote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is jou lijst langer dan de mijne?
Nee, nee, nee.quote:
Mag ik niet, eoa homo heeft mij dat ontzegt.quote:
Je mist niks.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik niet, eoa homo heeft mij dat ontzegt.
Klopt.quote:
Of nou ja best een boelquote:
Kijk even vorige topic danquote:
Wat is het nou?quote:
Same old same old gezeikquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee plaats hem nog maar een keer
Wil je even met mijn eetlust rekening houden.quote:
Maar waarom heb je je familiefoto geplaatst?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar waarom heb je je familiefoto geplaatst?
ik verwacht ze hier ook hoor @Deisyyquote:Op woensdag 29 december 2021 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy is weer thuis ja. Ze heeft een hele rits vakantiefoto's gespamd in 40+SC
zo ontzettend gaafquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
Ik heb zoveel flamingo's gezien
[ afbeelding ]
En een bosje schildpadden
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie sorkelspot
[ afbeelding ]
Hier was het iets te wild
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik ook aan jullie gedacht @:40+-ers (raar dat die mention het niet doet)
[ afbeelding ]
En dit is mijn adoptie-ezeltje Lewis![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel iets van een kleurtje jaquote:Op woensdag 29 december 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ontzettend gaaf
en ben je nu ook poepiebruin?
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van een kleurtje ja
Wat is een sorkelspotquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik ook aan jullie gedacht @:40+-ers (raar dat die mention het niet doet)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In 40+ vroeg er iemand of die ezel die naam kreeg omdat ie zo langzaam is?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ontzettend gaaf
en ben je nu ook poepiebruin?
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In 40+ vroeg er iemand of die ezel die naam kreeg omdat ie zo langzaam is?
Echt wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ben jij niet ouwe krullebol
Snap dat je zin in buikspek krijgt hierdoorquote:Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je even met mijn eetlust rekening houden.
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
Heb ik hier nog iets gemist?
mijquote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
Heb ik hier nog iets gemist?
Heb je ook badeendjes gezien?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het over Carl Lewis gingquote:Op woensdag 29 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In 40+ vroeg er iemand of die ezel die naam kreeg omdat ie zo langzaam is?
Lewi cry baby natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Carl Lewis ging
Geeft niet, dat trekt snel weer weg nu je weer in ons koude kikkerlandje bentquote:Op woensdag 29 december 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van een kleurtje ja
Wie??quote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Carl Lewis ging
Niet 1quote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook badeendjes gezien?
een hardloperquote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geeft niet, dat trekt snel weer weg nu je weer in ons koude kikkerlandje bent
[..]
Wie??
Generatiekloofquote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geeft niet, dat trekt snel weer weg nu je weer in ons koude kikkerlandje bent
[..]
Wie??
quote:Frederick Carlton (Carl) Lewis (Birmingham (Alabama), 1 juli 1961) is een Amerikaans oud-atleet, die in zijn carrière tien olympische medailles, waarvan negen gouden, en op de wereldkampioenschappen atletiek tien medailles won, waarvan acht gouden. De regelmatig onderbroken carrière van Lewis duurde van 1979 tot 1996, toen hij zijn negende olympische titel veroverde.
Lewis was een sprinter en verspringer, die vanaf 1980 tot begin jaren negentig regelmatig nummer één stond op de wereldranglijst op de onderdelen 100 m en 200 m sprint en het verspringen. Hij verbeterde de wereldrecords op de 100 m, 4 x 100 m estafette en 4 x 200 m estafette. In 1982, 1983 en 1984 werd hij door Track & Field News, een Amerikaans atletiekblad, gekozen tot atleet van het jaar. Zijn in tien jaar neergezette reeks van 65 opeenvolgende overwinningen in het verspringen is een van de opmerkelijkste prestaties ooit neergezet in de atletiek.
Dan moet ik maar mee de volgende keer.quote:
Mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie snorkelspot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Solid is geen 28?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo jong is Solid nu ook weer niet![]()
![]()
In je dromen misschien.quote:
lekker hoorquote:
Wauw! Wat een mooie foto's..quote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie snorkelspot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit er klaar voor jaquote:Op woensdag 29 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor
alles al klaar voor de grote vuurwerkshow?
Wat is daar te zien dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik zal richting het oosten kijken
Dan moet je naar het noorden kijken, exact het noorden trouwensquote:
Waar ik woonquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet je naar het noorden kijken, exact het noorden trouwens
Ja elke dag zo'n 29-30 graden, maar door het windje prima te doen, twee keer een regenbui gehad, maar daarna is het gewoon weer heerlijk weer.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wauw! Wat een mooie foto's..Wat een lieve ezeltje leuke naam ook
Elke dag mooi weer gehad zeker?
Lekker hoor.. prima tempratuurquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja elke dag zo'n 29-30 graden, maar door het windje prima te doen, twee keer een regenbui gehad, maar daarna is het gewoon weer heerlijk weer.
Waar de wijzen vandaag komenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik zal richting het oosten kijken
jij weet niet exact waar ik woonquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet je naar het noorden kijken, exact het noorden trouwens
Zal ik jou ook meenemen op zo'n vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker hoor.. prima tempratuur
Wat leukquote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou ook meenemen op zo'n vakantie?
Veranderd daar niet veel aanquote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij weet niet exact waar ik woon
Is je cv inmiddels al gerepareerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou ook meenemen op zo'n vakantie?
Het maakt allemaal eigenlijk geen zak uit nee, maar wel leuk dat veel users hier eigenlijk best dicht bij elkaar wonenquote:
jawellessquote:
Wat maakt het antwoord uit?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Is je cv inmiddels al gerepareerd.
Maar dat woon je nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawelless
als ik boven jou zou wonen zou ik niet naar het noorden kijken
Dan zou je Fries of Gronings moeten zijn, dat zie ik niet gebeurenquote:
Nou een boelquote:Op woensdag 29 december 2021 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat maakt het antwoord uit?
ik luister nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een ontzettende kut muziek bij de top2000 dit uur, de tering
Waarom luister je die troep dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een ontzettende kut muziek bij de top2000 dit uur, de tering
Dat was dan ook het enige lichtpuntjequote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister niet
maar hoorde dat Linkin park net is afgelopen
Ga je mee in bad als ik ja zeg?quote:
Nee dank jequote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je mee in bad als ik ja zeg?
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige lichtpuntje
Ik luister 51 weken per jaar mijn eigen muziek, ik vind de afwisseling dus wel leuk.quote:
En als ik nee zeg?quote:
Dat snap ik niet, of nou ja een beetjequote:Op woensdag 29 december 2021 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik luister 51 weken per jaar mijn eigen muziek, ik vind de afwisseling dus wel leuk.
Alleen nu ff niet
Dance, trancequote:
Ik heb sowieso al darten op staan op de tvquote:Op woensdag 29 december 2021 20:14 schreef suzi1 het volgende:
anders ga je later iets anders kijken toch
Hey greysiequote:
death metalquote:
Aardbeiquote:Op woensdag 29 december 2021 20:18 schreef suzi1 het volgende:
jaa kutjaar weer voorbei en bb aan de start
De eerste uitzending is tegelijk met de finale van het wk dartsquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:18 schreef suzi1 het volgende:
jaa kutjaar weer voorbei en bb aan de start
alle groten hebben straks corona daarquote:Op woensdag 29 december 2021 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
De eerste uitzending is tegelijk met de finale van het wk darts![]()
Maar heb eigenlijk toch vooral zin in de streams
quote:
Ik zie er naar uitquote:Op woensdag 29 december 2021 20:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij bijtjes zei aan zei zitten er dan ook weer bei![]()
Johoeeeeeequote:Op woensdag 29 december 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar moet eeeennnnnnn .......
MvG is wel echt balen. Begint wel een beetje een flopshow te worden ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle groten hebben straks corona daar
price wil het uitstellenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
MvG is wel echt balen. Begint wel een beetje een flopshow te worden ja.
Gaat nooit gebeuren natuurlijk. Zeker niet nu ze nog publiek mogen toelaten.quote:
gaat ook niet veranderen in UKquote:Op woensdag 29 december 2021 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren natuurlijk. Zeker niet nu ze nog publiek mogen toelaten.
Het is toch wel leuker om te kijken zo met publiek erbij. Al was het vorig jaar zonder publiek ook niet heel verkeerd. Voetbal vind ik echt niet om aan te zien zonder publiek.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat ook niet veranderen in UK
ze gaan daar geen extra maatregelen invoeren
klopt voetbal zonder publiek is rukquote:Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Het is toch wel leuker om te kijken zo met publiek erbij. Al was het vorig jaar zonder publiek ook niet heel verkeerd. Voetbal vind ik echt niet om aan te zien zonder publiek.
Darten gaat volgend jaar achter een bataalmuur zitten las ikquote:Op woensdag 29 december 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt voetbal zonder publiek is ruk
maar darten met publiek vind ik ook beter
viaplayquote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Darten gaat volgend jaar achter een bataalmuur zitten las ik![]()
Helemaal niks meer gratis, we gaan zelfs moeten betalen om reklame te moeten zien tussen de programmas/series/films door
Nou, veel mensen zullen met rieken en fakkels de straat op gaan om die 0,01%. Die hadden het veel liever verder stapsgewijs afgebouwd zien worden!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
Oh ik las ook dat ING rente volledig gaat afschaffen op spaargeld, was 0,01 en straks niks. Maar ondertussen heft de belasting nog wel alsof we rente gaan krijgen.
Komen in totaal 3 nieuwe spelers op de streamingsmarkt: viaplay, HBO+ en uuuhm..... skyblabla?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef engine het volgende:
ViaPlay
Darten, F1 en premier league boh boh bohh
Sowieso verbaasd dat men zich hier niet om druk maakt, en ook niet om dat de belasting blijft heffen over mogelijke rente die er dus niet is.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, veel mensen zullen met rieken en fakkels de straat op gaan om die 0,01%. Die hadden het veel liever verder stapsgewijs afgebouwd zien worden!
Is hbo+ nieuw? En skyblabla ken ik niequote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komen in totaal 3 nieuwe spelers op de streamingsmarkt: viaplay, HBO+ en uuuhm..... skyblabla?
Goeie addon voor jouquote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft even een betere addon voor sound in je browser. sounfixer doet weinig
Wat does zo'n addon?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft even een betere addon voor sound in je browser. sounfixer doet weinig
kachinggggggquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef engine het volgende:
ViaPlay
Darten, F1 en premier league boh boh bohh
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is hbo+ nieuw? En skyblabla ken ik nie
Tja ach je wordt sowieso wel genaaid bij het leven, en alle banken geen nog maar zo weinig rente. Je kunt er niks aan doen; sommige banken dreigen om te vallen terwijl de bobo's miljoenen aan bonussen binnenharken enzo.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sowieso verbaasd dat men zich hier niet om druk maakt, en ook niet om dat de belasting blijft heffen over mogelijke rente die er dus niet is.
Ja dit is wel lekkerquote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef suzi1 het volgende:
me geluidskaart geeft weinig geluid. en geen zin in koptellie
mooi dit he engine!!!!! w00-w00
de banken vallen echt niet om door de rentequote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ach je wordt sowieso wel genaaid bij het leven, en alle banken geen nog maar zo weinig rente. Je kunt er niks aan doen; sommige banken dreigen om te vallen terwijl de bobo's miljoenen aan bonussen binnenharken enzo.
Je hebt meerdere geluidsbalkjes waar je mee kan schuiven. Mogelijk zit er 1 vrij laag ingesteld en dan kan je de hoofdvolume zo ver opendraaien als je wilt maar komt er weinig geluid uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef suzi1 het volgende:
me geluidskaart geeft weinig geluid. en geen zin in koptellie
mooi dit he engine!!!!! w00-w00
Ik zat te kijken naar een spaarrekening. Als je 1% krijgt mag je blij zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ach je wordt sowieso wel genaaid bij het leven, en alle banken geen nog maar zo weinig rente. Je kunt er niks aan doen; sommige banken dreigen om te vallen terwijl de bobo's miljoenen aan bonussen binnenharken enzo.
heeft de lapflop al vrij lang en snel last van gekregen. is niks met balkjes op te lossenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt meerdere geluidsbalkjes waar je mee kan schuiven. Mogelijk zit er 1 vrij laag ingesteld en dan kan je de hoofdvolume zo ver opendraaien als je wilt maar komt er weinig geluid uit.
HBOMax kan interessant zijn als je veel van bioscoopfilms houdt, die komt dan naar je tvscherm in je woonkamer.quote:
Dat sowieso, ik ken geen enkele bank die een hele procent rente geeft.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar een spaarrekening. Als je 1% krijgt mag je blij zijn.
Dat houd ik nietquote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
HBOMax kan interessant zijn als je veel van bioscoopfilms houdt, die komt dan naar je tvscherm in je woonkamer.
Hornblower toevallig?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat houd ik niet![]()
Eerst had HBO echter ook altijd goede series maar weet niet hoe dat nu zit. Nouja hoef het sowieso niet.
Entouragequote:
Toevallig zijn m'n vrouw en ik een paar dagen geleden weer begonnen met Ziggo / HBO te kijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat houd ik niet![]()
Eerst had HBO echter ook altijd goede series maar weet niet hoe dat nu zit. Nouja hoef het sowieso niet.
Mijn hypotheekverstrekker doet het tot een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ken geen enkele bank die een hele procent rente geeft.
Dan maar speakers kopen met eigen voeding (=krachtiger). Nadeel is dat je laptop min of meer op dezelfde plek moet blijven staan.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft de lapflop al vrij lang en snel last van gekregen. is niks met balkjes op te lossen
cvoluit is hier normaal volume ")
Neenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kenniknie. Ken jij Hornblower?
Ik heb ooit Award-winnende Edifier-speakers gehad wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan maar speakers kopen met eigen voeding (=krachtiger). Nadeel is dat je laptop min of meer op dezelfde plek moet blijven staan.
Dat setje van de Aldi?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit Award-winnende Edifier-speakers gehad wat dat betreft.
Ik vond het ronduit kut, maar okee; ik had in de woonkamer ook wel een heel dure set staan!
Hornblower gaat over gozer die opklimt van niks naar kapitein in 1880 of zo en wat er allemaal bij komt kijken. Prachtige decors en mooie schepen en prima geacteerd enzo.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Neen
Maar heb al jaren niks meer van HBO gezien denk ik.
Zal het eens opzoekenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hornblower gaat over gozer die opklimt van niks naar kapitein in 1880 of zo en wat er allemaal bij komt kijken. Prachtige decors en mooie schepen en prima geacteerd enzo.
Heb ooit pleurisboxen gehad van een kennis, en daar komt me toch wat geluid uit. Stukken beter dan die van de laptop iig. Geen indrukwekkende zoals wat er zoal diverse woonkamers staan maar verder zeker voor die afmetingen primaquote:Op woensdag 29 december 2021 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit Award-winnende Edifier-speakers gehad wat dat betreft.
Ik vond het ronduit kut, maar okee; ik had in de woonkamer ook wel een heel dure set staan!
Neuh online ergens besteld. Waren relatief grote en zware speakers voor actieve computerspeakers.quote:
Ik heb die Creative speakers.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh online ergens besteld. Waren relatief grote en zware speakers voor actieve computerspeakers.Doet me nog denken aan een discussie met een collega vroeger; die had een review gezien over Creative speakers die het kantoor van de testers zou hebben laten schudden, en hij trok meteen de conclusie dat dat de beste speakers ter wereld moesten zijn.
Ehhhh....mijn Onkyo versterker + 200 watt actieve JBL speakers met woofers van 30 cm dachten daar toch anders over, maar hij werd pisnijdig toen ik daar over begon, want in die review waren ze zo lovend over die Creative speakers, dan moest ik NIET denken dat mijn set beter was!![]()
ja en ik heb geen zin in extra toeters. maar mss toch maar een bluetoth ding kopenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan maar speakers kopen met eigen voeding (=krachtiger). Nadeel is dat je laptop min of meer op dezelfde plek moet blijven staan.
Over toeters gesproken, wat heb je met @Schakeltopia gedaan en wanneer komt ie terug?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en ik heb geen zin in extra toeters. maar mss toch maar een bluetoth ding kopen
Ik heb twee van deze...kun je koppelen. Dat werkt echt goed. Prima bass en dat is eigenlijk al te veel volume voor hier. Meestal gebruik ik er maar eentje.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:54 schreef suzi1 het volgende:
ik heb ook nog creative set liggen, maar das teveel bedrading
Top!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb die Creative speakers.
ooo ze hebben ook koraal kleur <3quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb twee van deze...kun je koppelen. Dat werkt echt goed. Prima bass en dat is eigenlijk al te veel volume voor hier. Meestal gebruik ik er maar eentje.
https://www.bol.com/nl/nl(...)v-_j1IEaAnzhEALw_wcB
Ik wilde zeggen dat je ze ook kan komen halen bij mediamarkt voor dezelfde prijs maar vergat ff dat we in lockdown zittenquote:
Het was de beste set die er was, vette subwoofer etc.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!Ja voor een computerhoek zullen ze ongetwijfeld ontiegelijk goed zijn. Bij mij moet het echt ruimtevullend zijn met een diep, warm geluid en zeer veel detail. Gewoon echt een versterker met vloerstaande speakers.
Wait, whut?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met maar die zuig ik er ergens verderop in nieuw wel weer uit
quote:
Top!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was de beste set die er was, vette subwoofer etc.
Nou inderdaad ......quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over toeters gesproken, wat heb je met @:schakeltopia gedaan en wanneer komt ie terug?
ja die is bij bol duurder. maar bij media nietquote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Lichtblauw is ook wel mooi. Maar ik heb 2x zwart.
Het was een hoop geld voor die set maar ik heb er nog steeds geen spijt van.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!
Ja ik gebruik mijn set hier ook om muziek mee naar te luisteren, en voor de tv.
Soms moet je investeren voor jarenlang, zo niet tot aan je dood, genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja die is bij bol duurder. maar bij media niet
ik vind bol altijd nogal prijzig, maar als de prijs zo is, is die goed
heb nog ook wat bonnen
dus heb hem al even apart gezet dank dank
Ja die set waar ik het over had was nog in het tijdperk van de guldens, geloof ik. Was dacht ik fl.300 of 399.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was een hoop geld voor die set maar ik heb er nog steeds geen spijt van.
Welke bedoel je? Een simpel stereosetje kan al voldoende zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef suzi1 het volgende:
ik hoef niet het beste geluid, maar wel graag wat normaler dan wat uit de lapflop komt
zal ik er dan 1 of 2 nemen van die sony?
Ik heb aan één eigenlijk genoeg maar het vooral als je er twee hebt is dat je eentje als linker speaker kunt gebruiken en eentje als rechter. Je krijgt wel een voller geluid maar ik heb al snel het idee dat ik de buurman lastig val dus zo vaak doe ik dat niet. Als ik echt volume wil doe ik oordopjes in meestal.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef suzi1 het volgende:
ik hoef niet het beste geluid, maar wel graag wat normaler dan wat uit de lapflop komt
zal ik er dan 1 of 2 nemen van die sony?
Ow, omgerekent naar euro is dat eeehm 1200 euro tegenwoordig (inclusief inflatie)quote:Op woensdag 29 december 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die set waar ik het over had was nog in het tijdperk van de guldens, geloof ik. Was dacht ik fl.300 of 399.
Edit: Oh nee, volgens mij was dat toch in euro's.
Je moet het denken ook aan badeendjes overlaten.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
Ik dacht echt dat die i een 1 was.
Mijn buurman is geen zeikerd. Nog nooit een klacht gehad. Soms hoor je elkaar....ik zit er niet zo mee en hij dus blijkbaar ook niet. Maar om nou ieder weekend het randje op te gaan zoeken..quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef ToT het volgende:
Ik moet er niet aan denken om weer in een huis te gaan wonen waarin je rekening met de buren moet houden.
Al zo veel ellende mee meegemaakt in de loop der jaren.
Ja ik vind dat naar. Zo vond ik het ook vervelend dat m'n overburen nooit hun gordijnen dicht doen. Waarom moet dat volk altijd naar buiten kijkenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef suzi1 het volgende:
ja dat gevoel heb ik dus ook al snel engine, alleen zeker weten dat ik veel meer last heb van de buren
en toch ben ik liever gwn stil
Snap ik!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn buurman is geen zeikerd. Nog nooit een klacht gehad. Soms hoor je elkaar....ik zit er niet zo mee en hij dus blijkbaar ook niet. Maar om nou ieder weekend het randje op te gaan zoeken..
Maar dan heb je weer een kleuter die wakker isquote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Ja ik heb ook fucking gave koptelefoons gehad, voornamelijk om de buren 's avonds niet lastig te vallen met muziek.
In dit huis kan ik de muziek net zo hard draaien als ik wil; je hoort echt NIKS van elkaar.
Heb je nog meegekregen dat ik de guldens toch nog kan inleveren en dat ze wat waard kunnen zijn op de markt mits in vrij goede staat (al geldt dat meer voor papiergeld)?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
WGR / Wie rekent prijzen nog wel eens om naar guldens?
hier ergens
Hier in de straat doen maar weinig mensen de gordijnen 's avonds dicht. Voel ik me ook soms wel wat opgelaten bij.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind dat naar. Zo vond ik het ook vervelend dat m'n overburen nooit hun gordijnen dicht doen. Waarom moet dat volk altijd naar buiten kijken
lulquote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet het denken ook aan badeendjes overlaten.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer een kleuter die wakker is
Herkenbaar .... doe ik mijn gordijnen wel dicht ....quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind dat naar. Zo vond ik het ook vervelend dat m'n overburen nooit hun gordijnen dicht doen. Waarom moet dat volk altijd naar buiten kijken
Hier doet iedereen de gordijnen dicht. Nog nooit meegemaakt eigenlijk dat mensen dat niet doenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de straat doen maar weinig mensen de gordijnen 's avonds dicht. Voel ik me ook soms wel wat opgelaten bij.
Wij doen ze na het avondeten wel dicht.
quote:
Meen je niet? Wow mazzel!!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat ik de guldens toch nog kan inleveren en dat ze wat waard kunnen zijn op de markt mits in vrij goede staat (al geldt dat meer voor papiergeld)?
Die paar guldens en centen hou ik lekker als herinnering.quote:
Ja wij wonen in een wijk waarin de meesten er al van kinds af aan wonen. Toevallig het straatje zelf waar we wonen is grotendeels importvolk, maar de hoofdstraat waar deze aan zit, is bijna allemaal familie van elkaar of ze kennen elkaar al van kleins af aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hier doet iedereen de gordijnen dicht. Nog nooit meegemaakt eigenlijk dat mensen dat niet doen
Miljarden aan oud geld in spaarvarkens en sokkenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die paar guldens en centen hou ik lekker als herinnering.
Jij ook?quote:
Ik denk niet dat wat ik nog heb daar een bijdrage aan is.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Miljarden aan oud geld in spaarvarkens en sokken
Je bent de enige niet
heb geen paar, ik denk dat het misschien wel 100 gulden aan kleingeld is, veel vijf gulden als munten.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die paar guldens en centen hou ik lekker als herinnering.
Ik zit precies in zo'n hoekje en dan 1e verdieping....hier kan bijna niemand naar binnen kijkenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef suzi1 het volgende:
ik heb t liefst de gordijnen half open. net als de deuren in huis, ook open
maar dan moet ik niet gaan zeuren over gegluur natuurlijk,,,,
Jij durft, zeker nu Schakie spoorloos is. Met sommige mensen moet je gewoon geen grapjes maken.quote:
He zussie, neuken?!?!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ajb zeg, ik kom hier gelukkig niet vandaan
Maak maar grapjes over mij, alleen maar lachen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij durft, zeker nu Schakie spoorloos is. Met sommige mensen moet je gewoon geen grapjes maken.
Heb je dat ene lelijke vijfje met die mislukte voetbal er op ook?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
heb geen paar, ik denk dat het misschien wel 100 gulden aan kleingeld is, veel vijf gulden als munten.
ja dat bedoel ik, 1 gordijn dicht zodat ze je vooral niet zien zittenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit precies in zo'n hoekje en dan 1e verdieping....hier kan bijna niemand naar binnen kijken![]()
Behalve de overburen met hun nieuwe dakkapelmaar daar heb ik ondertussen schijt aan. Heb een half jaar lang maar één van de twee gordijnen open gedaan zodat ze niet naar binnen konden kijken
ook een beetje gekkengedrag.
Wel uit brabant of dat ook niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ajb zeg, ik kom hier gelukkig niet vandaan
Geen idee, zou ik moeten kijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat ene lelijke vijfje met die mislukte voetbal er op ook?
DE GEKSTEquote:Op woensdag 29 december 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat wel. en dat vind ik ook niet erg
Was toen voor het WK of EK. Vlak voor de gulden er uit ging. Beetje raar om het zo op het laatst nog te doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik moeten kijken.
Dat heb ik dan gemist. Maar ja, had het in een la gelegd en pas jaren na de Euro vond ik hem terug en las ik ergens dat guldens inwisselen niet meer kon. Toen maar laten liggen van ah het schaad mij niet en staat niet ind e weg of zo. Misschien ooit leuk bedragje waard.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Was toen voor het WK of EK. Vlak voor de gulden er uit ging. Beetje raar om het zo op het laatst nog te doen.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes
Ik geef geen cent om deze opmerking.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef JochemSjakie het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef JochemSjakie het volgende:
quote:
Jammer.quote:
Dat hoor ik vaker en het went nooitquote:
Dus om nog eens te zeggen helpt niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker en het went nooit
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus om nog eens te zeggen helpt niet?
Maantjeequote:
Ik zal even mijn parkiet raadplegen.quote:
quote:
Hemelslichaam zal hij wel bedoelen.quote:
Ah ik wilde net weer een bus DDT gaan leegspuiten voor die krekels hier!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hemelslichaam zal hij wel bedoelen.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hemelslichaam zal hij wel bedoelen.
Denk er nog even over na.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:24 schreef JochemSjakie het volgende:
quote:
Daar ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Denk er nog even over na.![]()
Ik snap ook wel dat het niet altijd 'fair' voelt, zoals het gaat, maar het zou jammer zijn als je weggaat.
quote:
Dames.quote:
quote:
Mijn favoriete schoonheden.quote:
Ja dan denk ik wel dat je hier tevreden mee gaat zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 21:59 schreef suzi1 het volgende:
vast wel, ik ben niet zo op geluid gericht dat t super moet zijn, als t maar normaal is en niet hol
Ben je ook een slijmbal hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Mijn favoriete schoonheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |