En hoeveel FA?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh 3 ofzo dus dat valt wel mee. Niet naar FA vragen
2 denk ikquote:
Is jou lijst langer dan de mijne?quote:
Wat heb je gedaan?quote:
M'n buik gepostquote:
Ik vermoede al dat de schuld bij jou lag.quote:
Ja alle vrouwen zitten gelijk te soppen en zijn dus even bezigquote:Op woensdag 29 december 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vermoede al dat de schuld bij jou lag.
graag picquote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja alle vrouwen zitten gelijk te soppen en zijn dus even bezig
Feest in DTS ik lees er somsquote:Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is jou lijst langer dan de mijne?
Nee, nee, nee.quote:
Mag ik niet, eoa homo heeft mij dat ontzegt.quote:
Je mist niks.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik niet, eoa homo heeft mij dat ontzegt.
Klopt.quote:
Of nou ja best een boelquote:
Kijk even vorige topic danquote:
Wat is het nou?quote:
Same old same old gezeikquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee plaats hem nog maar een keer
Wil je even met mijn eetlust rekening houden.quote:
Maar waarom heb je je familiefoto geplaatst?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar waarom heb je je familiefoto geplaatst?
ik verwacht ze hier ook hoor @Deisyyquote:Op woensdag 29 december 2021 18:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy is weer thuis ja. Ze heeft een hele rits vakantiefoto's gespamd in 40+SC
zo ontzettend gaafquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
Ik heb zoveel flamingo's gezien
[ afbeelding ]
En een bosje schildpadden
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie sorkelspot
[ afbeelding ]
Hier was het iets te wild
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik ook aan jullie gedacht @:40+-ers (raar dat die mention het niet doet)
[ afbeelding ]
En dit is mijn adoptie-ezeltje Lewis![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel iets van een kleurtje jaquote:Op woensdag 29 december 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ontzettend gaaf
en ben je nu ook poepiebruin?
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van een kleurtje ja
Wat is een sorkelspotquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik ook aan jullie gedacht @:40+-ers (raar dat die mention het niet doet)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In 40+ vroeg er iemand of die ezel die naam kreeg omdat ie zo langzaam is?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ontzettend gaaf
en ben je nu ook poepiebruin?
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In 40+ vroeg er iemand of die ezel die naam kreeg omdat ie zo langzaam is?
Echt wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ben jij niet ouwe krullebol
Snap dat je zin in buikspek krijgt hierdoorquote:Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je even met mijn eetlust rekening houden.
Neequote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
Heb ik hier nog iets gemist?
mijquote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
Heb ik hier nog iets gemist?
Heb je ook badeendjes gezien?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het over Carl Lewis gingquote:Op woensdag 29 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In 40+ vroeg er iemand of die ezel die naam kreeg omdat ie zo langzaam is?
Lewi cry baby natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Carl Lewis ging
Geeft niet, dat trekt snel weer weg nu je weer in ons koude kikkerlandje bentquote:Op woensdag 29 december 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van een kleurtje ja
Wie??quote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Carl Lewis ging
Niet 1quote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook badeendjes gezien?
een hardloperquote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geeft niet, dat trekt snel weer weg nu je weer in ons koude kikkerlandje bent
[..]
Wie??
Generatiekloofquote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geeft niet, dat trekt snel weer weg nu je weer in ons koude kikkerlandje bent
[..]
Wie??
quote:Frederick Carlton (Carl) Lewis (Birmingham (Alabama), 1 juli 1961) is een Amerikaans oud-atleet, die in zijn carrière tien olympische medailles, waarvan negen gouden, en op de wereldkampioenschappen atletiek tien medailles won, waarvan acht gouden. De regelmatig onderbroken carrière van Lewis duurde van 1979 tot 1996, toen hij zijn negende olympische titel veroverde.
Lewis was een sprinter en verspringer, die vanaf 1980 tot begin jaren negentig regelmatig nummer één stond op de wereldranglijst op de onderdelen 100 m en 200 m sprint en het verspringen. Hij verbeterde de wereldrecords op de 100 m, 4 x 100 m estafette en 4 x 200 m estafette. In 1982, 1983 en 1984 werd hij door Track & Field News, een Amerikaans atletiekblad, gekozen tot atleet van het jaar. Zijn in tien jaar neergezette reeks van 65 opeenvolgende overwinningen in het verspringen is een van de opmerkelijkste prestaties ooit neergezet in de atletiek.
Dan moet ik maar mee de volgende keer.quote:
Mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie snorkelspot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Solid is geen 28?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo jong is Solid nu ook weer niet![]()
![]()
In je dromen misschien.quote:
lekker hoorquote:
Wauw! Wat een mooie foto's..quote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook even een spam
Bonaire is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel gesnorkald, bijvoorbeeld op deze mooie snorkelspot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit er klaar voor jaquote:Op woensdag 29 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor
alles al klaar voor de grote vuurwerkshow?
Wat is daar te zien dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik zal richting het oosten kijken
Dan moet je naar het noorden kijken, exact het noorden trouwensquote:
Waar ik woonquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet je naar het noorden kijken, exact het noorden trouwens
Ja elke dag zo'n 29-30 graden, maar door het windje prima te doen, twee keer een regenbui gehad, maar daarna is het gewoon weer heerlijk weer.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wauw! Wat een mooie foto's..Wat een lieve ezeltje leuke naam ook
Elke dag mooi weer gehad zeker?
Lekker hoor.. prima tempratuurquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja elke dag zo'n 29-30 graden, maar door het windje prima te doen, twee keer een regenbui gehad, maar daarna is het gewoon weer heerlijk weer.
Waar de wijzen vandaag komenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik zal richting het oosten kijken
jij weet niet exact waar ik woonquote:Op woensdag 29 december 2021 19:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet je naar het noorden kijken, exact het noorden trouwens
Zal ik jou ook meenemen op zo'n vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker hoor.. prima tempratuur
Wat leukquote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou ook meenemen op zo'n vakantie?
Veranderd daar niet veel aanquote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij weet niet exact waar ik woon
Is je cv inmiddels al gerepareerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou ook meenemen op zo'n vakantie?
Het maakt allemaal eigenlijk geen zak uit nee, maar wel leuk dat veel users hier eigenlijk best dicht bij elkaar wonenquote:
jawellessquote:
Wat maakt het antwoord uit?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Is je cv inmiddels al gerepareerd.
Maar dat woon je nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawelless
als ik boven jou zou wonen zou ik niet naar het noorden kijken
Dan zou je Fries of Gronings moeten zijn, dat zie ik niet gebeurenquote:
Nou een boelquote:Op woensdag 29 december 2021 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat maakt het antwoord uit?
ik luister nietquote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een ontzettende kut muziek bij de top2000 dit uur, de tering
Waarom luister je die troep dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een ontzettende kut muziek bij de top2000 dit uur, de tering
Dat was dan ook het enige lichtpuntjequote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister niet
maar hoorde dat Linkin park net is afgelopen
Ga je mee in bad als ik ja zeg?quote:
Nee dank jequote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je mee in bad als ik ja zeg?
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige lichtpuntje
Ik luister 51 weken per jaar mijn eigen muziek, ik vind de afwisseling dus wel leuk.quote:
En als ik nee zeg?quote:
Dat snap ik niet, of nou ja een beetjequote:Op woensdag 29 december 2021 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik luister 51 weken per jaar mijn eigen muziek, ik vind de afwisseling dus wel leuk.
Alleen nu ff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |