Nu toch ook?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.
In Bacardi Lemon?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen vind ik een oke nummer.
Voor de rest, nee. Die manier van zijn stem gebruiken, zijn accent of wat het is, kan niet.
Graag met STILSTANDquote:
Had Spinvis dat ook maar niet gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Blof had dit nooit gemaakt.
Heb je ook Impactmemes gemaakt om Spinvis' lyrics kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de tientallen evergreens van Spinvis.
![]()
Vreseijke stem heeft iequote:
Kom op kom opquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen vind ik een oke nummer.
Voor de rest, nee. Die manier van zijn stem gebruiken, zijn accent of wat het is, kan niet.
War on Spinvis.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
ach joh, dit droomt wel lekker weg. Niks mis mee
Hij maakt gewoon goeie muziekquote:Op woensdag 29 december 2021 17:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Spinvis heeft opvallend veel fans hier.
Ben jij ook iemand die van fluister-ASMR en dat soort dingen houdt?quote:
En Staan.quote:
Nee met, of met, of, nee, of anders.quote:
Alleen als Spinvis het doet.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die van fluister-ASMR en dat soort dingen houdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |