SpinvisN1Fanquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Afschuwelijk, maar ik hoop dat @:Mani89 ervan geniet.
quote:
Al besprokenquote:
Straks lopen ze weg... KOM TERUGquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben door de kamer aan het dansen met mijn cavias.
Ik hoor liever Club Bizarre.quote:
Niet erop gaan staan, daar schijnen ze niet tegen te kunnenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben door de kamer aan het dansen met mijn cavias.
Doe ik nu ookquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.
Een van de tientallen evergreens van Spinvisquote:
Cover van Mart?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen vind ik een oke nummer.
Voor de rest, nee. Die manier van zijn stem gebruiken, zijn accent of wat het is, kan niet.
Dan vonden we het de wesp op de Top 2000-taart.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als Bløf dit had gemaakt, waren we hier collectief overheen aan het schijten.
QFTquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah kijk, het is Bløf voor hipsters.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ronnie gaat naar huisquote:
Maar Blof had dit nooit gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ja hallo, dit is zo bedacht. Bløf weet van zichzelf niet wat ze doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah kijk, het is Bløf voor hipsters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |