De versie van Sugar Lee ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van Sugar Ray is beter trouwens
Qua geheel was Blue Banisters mooier, maar qua leuke trackjes had ik meer met Chemtrails.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Puik. Wat vind je van de twee 2021 albums van La Rey?
Gmtaquote:Op woensdag 29 december 2021 17:49 schreef Zorro het volgende:
Ik vind de normale versie veruit beter dan dit.
ooit een keer opgezocht, dus stond nog in de histquote:Op woensdag 29 december 2021 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weten we inmiddels wat hij nou niet zou doen?
Hmmquote:Op woensdag 29 december 2021 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om het Meatloaf mysterie op te lossen:
The four things he says he will never do are:
"forget the way you feel right now"
"forgive myself if we don't go all the way tonight"
"do it better than I do it with you"
"stop dreaming of you every night of my life"
At the song's conclusion, the woman predicts two things that he will do: "You'll see that it's time to move on", and "You'll be screwing around." To both of these, the male emphatically responds, "I won't do that!"
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja hoor, maak ons lekker jaloers
Rupert Holmes aan het luisteren?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]de pina colada's smaken ook goed hier.
Nee, die draaien ze op 538.quote:
Als ze je bij het zwembad al Dirty Diana noemen zou ik toch even gaan douchen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
3x genoemd bij MJ Dirty Diana![]()
vanaf het zwembad...
IS SHE REALLY GOING OUT WITH HIMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
-XOXO-![]()
Nee ik hoor nu Joe Jacksonquote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rupert Holmes aan het luisteren?Make love, not war ☮![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van waar de 5 lege spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wrijf het er maar in"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Help me. Wat gebeurde er zojuist op het podium in deze uitvoering waardoor iedereen halverwege even ging klappen?Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
*checkt lijst*quote:
well played![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De dubbel Thunder/Wildflower Wildfire is denk ik wel haar beste doppelspiel, wat een genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Qua geheel was Blue Banisters mooier, maar qua leuke trackjes had ik meer met Chemtrails.
Maar in de buurt van Norman Fucking Rockwell vind ik het niet komen.![]()
Eri gfaat idd iets fouds (met mijnn toetsenboord, blijven letters hangenn)"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Daar maak je me gelukkig niet jaloers mee. Vies drankje.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: