quote:Op woensdag 29 december 2021 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:Isorden, je hebt gelijk, Heb de tekst opgezocht
Hele gave liveband, maar van deze had ik wel liever de studio versie gehadquote:Op woensdag 29 december 2021 18:08 schreef TommyL0204 het volgende:
Waarom van U2 zoveel live versies erin staan snap ik niet. En ja, ik ben fan
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zowel Eefje als Spinvis zijn pseudo-diepzinnig kabbelig ASMR-gezemel met teksten waarbij Pascal Jacobs nog zou denken 'waar slaat dit in godsnaam op?'
Duimpjes omlaag.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zowel Eefje als Spinvis zijn pseudo-diepzinnig kabbelig ASMR-gezemel met teksten waarbij Pascal Jacobs nog zou denken 'waar slaat dit in godsnaam op?'
Weet je dat Bono een belastingontduiker is?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Weten jullie nog die keer dat Bono Afrikaanse kinderen vermoordde door in zijn handen te klappen?
Ja, schandaligquote:Op woensdag 29 december 2021 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Weten jullie nog die keer dat Bono Afrikaanse kinderen vermoordde door in zijn handen te klappen?
Lanagodin eerst nog.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Zo stemplaatje van the cure![]()
![]()
En dan the gorillaz om het uurtje af te sluiten![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
En dan begint het Nederlandse publiek ook nog mee te klappen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg de kriebels van die Triggerfinger-versie.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
Vannacht op zoom nog met kopje en lepel meegedaan met Triggerfinger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |