De Parade hoort sowieso in de lijst te paraderen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Parade mag ook. Maar Stilstand is toch het inventiefste. Ondanks dat ze beiden in mijn top 101-favo ooit zouwe staan.
Scheef en stilstand genotquote:Op woensdag 29 december 2021 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Parade mag ook. Maar Stilstand is toch het inventiefste. Ondanks dat ze beiden in mijn top 101-favo ooit zouwe staan.
Die grens gaat hij niet over.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
sluit die fucking grenzen gewoon Hugo
Die was ziek naar huisquote:
Hugoquote:Op woensdag 29 december 2021 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Welke grenzenquote:Op woensdag 29 december 2021 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Disintegration beste album ooitquote:Op woensdag 29 december 2021 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
Lullaby is mijn perfecte type-of-muziek van voor deze eeuw
Ik heb ook niet zoveel met Spinvis.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:03 schreef TommyL0204 het volgende:
Ach, Spinvis. Ik snap echt dat mensen dit leuk vinden, maar ik voel het (nog) niet. Kom Terug is volgens mij de meest toegankelijke? Wellicht dat ik die daarom nog wel trek
*prikt vorkje in AOSquote:Op woensdag 29 december 2021 18:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Denk dat ik ff een dutje ga doen, ben helemaal gaar
Deze is ook nog wel toegankelijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:03 schreef TommyL0204 het volgende:
Ach, Spinvis. Ik snap echt dat mensen dit leuk vinden, maar ik voel het (nog) niet. Kom Terug is volgens mij de meest toegankelijke? Wellicht dat ik die daarom nog wel trek
Scherven van jou toch ook wel?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze is ook nog wel toegankelijk.
Kan niet want dan is het Schengensprookje niet meer geloofwaardig.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens mij is dat Mr Brightside van The Killersquote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef essnhills het volgende:
Lullaby, dat is toch dat liedje die Cameron Diaz in the Holiday opzet en keihard meezingt?
Ach er zijn er zoveel.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scherven van jou toch ook wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |