jongeren zijn geloof ik 18-30? of iets hoger geen idee wat dat tegenwoordig isquote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
A. Want dat hebben ze nog niet gedaan?
B. Ik lees heel veel over onderscheid tussen jongeren en ouderen, maar de groep er tussen dan? Als je het hebt over jongeren kan je net zo goed 50 minners zeggen. Ook voor dertigers en veertigers is het risico nihil, helemaal na vaccinatie.
Dat zeg je nu. Je hebt je eerder ook al laten vaccineren en bent nu ook voor de booster gegaan, dus als puntje bij paaltje komt laat je je waarschijnlijk toch wel weer prikken.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef deedeetee het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)mburger&utm_term=0-1
[..]
Ik vind het zo wel welletjes geweest, heb de booster gehad en blijf echt niet bezig.
Vaccinaties helpen geen zak bij besmettingen? ludovico, ben jij dat?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jezelf laten vaccineren is een eigen keuze, en volgens Knabbel en Babbel zou er geen (in)directe vaccinatiedwang komen.
Vaccinaties helpen schijnbaar geen zak bij besmettingen, dus als ik me niet vaccineer breng ik voornamelijk mezelf in gevaar.
Hetzelfde als met peuken, drugs en alcohol.
Wil je al die gebruikers daarvan ook buitensluiten?
TMIquote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoef dan tenminste niet meer te klagen dat ik niet vaak genoeg volgespoten word
Dus over 10 weken geen QR meer ? Nou ja ik heb dat ding toch nog nooit nodig gehad.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan is je QR na verloop van de booster niet meer geldig.
Gr. Hugo
De meerderheid van de mensen die besmet raakt verliest (tijdelijk) haar reuk en geur. Voor een fors deel daarvan is dat voor een substantiële periode.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je doet net alsof het een zekerheid is dat dit je overkomt bij een besmetting, terwijl dit gewoon een klein percentage betreft.
Dat is het probleem ook met dit virus. In de meeste gevallen merk je er haast niets van.
Dit :pquote:Op woensdag 29 december 2021 20:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Je hebt je eerder ook al laten vaccineren en bent nu ook voor de booster gegaan, dus als puntje bij paaltje komt laat je je waarschijnlijk toch wel weer prikken.
En dat cirkeltje de komende jarenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het zou niet zo moeilijk hoeven te zijn als ze niet zo’n verslaving zouden hebben gehad om de bevolking onder controle te houden met zo’n QR systeem. Geef iedereen de basis vaccinatie en hou de boosters gewoon lekker vrijwillig; desnoods wel verplichten voor de echte risico groepen die de druk op de zorg hoog houden. Maar nee hoor, iedereen moet lijden blijkbaar.
Is toch gewoon zo?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vaccinaties helpen geen zak bij besmettingen? ludovico, ben jij dat?
In Nijmegen heeft de medezeggenschap dat hele proctoring er uit getyft. Heel mooi.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jongeren (al zeg ik het zelf) doen het gewoon goed. Tuurlijk een feestje hier en een feestje daar, maar het is niet zo dat De Pijp, een van de feestbuurten van Amsterdam, elk weekend naar de tering gaat. Sterker nog; het is dood hier.
Verder vind ik dat hogescholen en universiteiten coulanter moeten zijn mbt tentamens en herkansingen. Open boek tentamens is ook een optie in plaats van 200-300 man stoppen in de RAI voor een tentamenof Proctor met hackers op de achtergrond. Nu.nl had daar laatst een leuk item erover.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja, die is zeker wel laag hier.
Moet je nagaan als ze niet gevaccineerd zouden zijn…quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?
Kijk naar het aantal besmettingen vandaag.
In Frankrijk, Engeland meer dan 100.000 en dat terwijl een groot deel van de bevolking gevaccineerd is.
Alsof die boosters nog maar iets te maken hebben met gezondheid.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit :p
Al die mensen die zich niet laten prikken halen nu wel onnodig de booster. Zeker als je gewoon onder de 50 bent zonder enige gezondheids issues hoef je echt die booster niet.
Gompie wil verschil tussen jong en oud. Trein2000 vind dat een uitermate gevaarlijk en polariserend idee. Moeten we niet doen. We moeten van het lompe beleid af.quote:
Voor veel mensen is het een pluspunt als ze hun geur definitief kwijtraken.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen die besmet raakt verliest (tijdelijk) haar reuk en geur. Voor een fors deel daarvan is dat voor een substantiële periode.
Ja, had al het vermoeden dat de overheid weer in een maatregelen(kramp) zou schieten bij de eerste berichten over Omimimimimicron.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het zou niet zo moeilijk hoeven te zijn als ze niet zo’n verslaving zouden hebben gehad om de bevolking onder controle te houden met zo’n QR systeem. Geef iedereen de basis vaccinatie en hou de boosters gewoon lekker vrijwillig; desnoods wel verplichten voor de echte risico groepen die de druk op de zorg hoog houden. Maar nee hoor, iedereen moet lijden blijkbaar.
Als ik denk dat het beter is om t niet te laten doen echt niet hoor. Ik ga liever gewoon dood. Dat te vaak je lichaam/immuunsysteem een opdonder geven kan niet goed zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Je hebt je eerder ook al laten vaccineren en bent nu ook voor de booster gegaan, dus als puntje bij paaltje komt laat je je waarschijnlijk toch wel weer prikken.
Geen idee, hebben we cijfers van de pre-vaccinatie periode?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ze niet gevaccineerd zouden zijn…
jaargang '51quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit :p
Al die mensen die zich niet laten prikken halen nu wel onnodig de booster. Zeker als je gewoon onder de 50 bent zonder enige gezondheids issues hoef je echt die booster niet.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?
Kijk naar het aantal besmettingen vandaag.
In Frankrijk, Engeland meer dan 100.000 en dat terwijl een groot deel van de bevolking gevaccineerd is.
Te laat. Daar ga jij niet meer over maar de Staat.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:47 schreef leolinedance het volgende:
Dus minimaal 3 spuiten in 2022 en al 1 in 2023. Weet nog niet of ik daar wel aan ga beginnen.
En dat allemaal voor een virus wat voor de meerderheid maar amper wat voorstelt.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof die boosters nog maar iets te maken hebben met gezondheid.
Zonder word je gewoon buitengesloten.
De reden dat ik die boosters maar haal is vanwege m'n groene vinkje. Niks meer, niks minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |