genoeg aandacht in de pers, de man wordt niet zo snel vergetenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
goed om te zien dat die verschrikkelijke Dre jr lager staat nu, hopelijk snel genoeg richting uitgang nu.
Herkenning, heel in de verte.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reis ver, drink wijn, denk na
Lach hard, duik diep
Kom terug
Ik vind deze grap leuk.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Al moet ik zeggen, hoe ouder ik word, hoe beter ik Spinvis trek. Al vindt hij dat niet zo leuk.
Een baby huilt.....quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reis ver, drink wijn, denk na
Lach hard, duik diep
Kom terug
Bohhhh, dat zou inderdaad een perfecte oplossing zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Er had van mij wel echt veel meer in mogen staan
Gewoon alle cantsingtons vervangen door Spinvis, dat lijkt me een goed idee
Sterker nog, er zijn mensen die hem echt leuk vinden.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg aandacht in de pers, de man wordt niet zo snel vergeten
quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
bestaan die serieus?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die vuurwerk inleveren
Voor de gein 1 sterretje inleverenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die vuurwerk inleveren
nee eruit gaan zal die niet snel maar als die al niet in de top 1000 terechtkomt ben ik al tevreden genoeg, want ja van die camerageile aandachtshoer komen we niet zomaar vanaf.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg aandacht in de pers, de man wordt niet zo snel vergeten
Kan sowieso de eerste helft van z'n eerste plaat aanraden, 'Tot Ziens, Justine Keller' is over het algemeen ook niet verkeerd, Trein Vuur Dageraad heeft ook best wel toffe nummers.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Enige nummer dat ik ken van hem.
Nee hoor. Bob Dylanquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
ik maak m maar even alvast:
Originele van Scorpions is beter
worden er serieus nog CD's gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef skysherrif het volgende:
Kreeg onlangs een CD van Spinvis cadeau bij enkele LPs. Heb alleen geen CD speler
Wel aardig van Spinvisquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef skysherrif het volgende:
Kreeg onlangs een CD van Spinvis cadeau bij enkele LPs. Heb alleen geen CD speler
Ik geloof dat het volgende lied van Nelisquote:Op woensdag 29 december 2021 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
ik maak m maar even alvast:
Originele van Scorpions is beter
Wat zouden we dan allemaal erin moeten stoppen?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bohhhh, dat zou inderdaad een perfecte oplossing zijn.
Bij Jondy van Carglass natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de gein 1 sterretje inleveren
#metooquote:Op woensdag 29 december 2021 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Vrienden, ik heb op deze Neil Young gestemd. Geniet ervan allemaal.
@:cee jij ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |