Waar het hart vol van is…quote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
Maar wat zingt ie nou echt in dat 2e zinnetje? There's cum in your eyes
Ohquote:
Slecht? Waar?quote:
Kalmte in het oog van een orkaan, snap je.quote:
Dit werd mij net verteld in dit topicquote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is…
ik had ook Pink floyd en heart kunnen noemenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, ben jij mijn broer? Dit zijn precies dezelfde namen
Mamma appelsap.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werd mij net verteld in dit topic
Maakt zintuigquote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kalmte in het oog van een orkaan, snap je.
mamma appelsap is naar het Nederlands tochquote:
Of gewoon harder zettenquote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zitten hier nu met z'n vijven, maar moet me inhouden om niet aan de anderen te vragen om stil te zijn tijdens deze..
Had ie niet meer op zijn setlijst dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb hem dit nummer vier keer live zien spelen
Schande is hetquote:
Mondegreen dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
mamma appelsap is naar het Nederlands toch
Van boerenkool met shampoo erbij
en Theezakje enzo
Of Peter heeft het overleefd!quote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
mamma appelsap is naar het Nederlands toch
Van boerenkool met shampoo erbij
en Theezakje enzo
Ik krijg nu flashbacks naar die Eileen-plaatjes van gisterquote:Op woensdag 29 december 2021 17:10 schreef essnhills het volgende:
Maar wat zingt ie nou echt in dat 2e zinnetje? There's cum in your eyes
Het heeft tevens op Facebook gestaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit werd mij net verteld in dit topic
Sommige liedjes zijn nou eenmaal zo goedquote:Op woensdag 29 december 2021 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had ie niet meer op zijn setlijst dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |