Ook nog groetjesquote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
Wij danken en eren @:maxi-mus
Welke Fokker beheert dat account?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
Bij de volgende coronavariantquote:Op woensdag 29 december 2021 19:13 schreef StephanL het volgende:
Groetjes aan @:maxi-mus![]()
![]()
Wanneer komt die vrij?
RTL7 kent DRT. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 29 december 2021 18:37 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
Enschede. Iets met "boehoe vrijheid".quote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waar? Emmen? Of elders? Ze lopen in verschillende steden
Voor schaatsen doen we het niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Szura het volgende:
Ik krijg bericht binnen dat de altijd onsympathieke klootzak K Nuis niet naar de Spelen gaat
ERG MOOI
Groothoofd.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Szura het volgende:
Ik krijg bericht binnen dat de altijd onsympathieke klootzak K Nuis niet naar de Spelen gaat
ERG MOOI
Annette Gerritsen moet die wrat wegbranden.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
Heel fijn ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI
Ik juich voor die ene van die Tarzanquote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Groothoofd.
@:De_Boswachter juicht voor Femke Kok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |