FOK!quote:
Lekkere wijven die hun haar afknippen verdienen wel fikse lijfstraffen inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met dat korte haar was het wel gelijk over
Nederlandse ziekte.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekkere wijven die hun haar afknippen verdienen wel fikse lijfstraffen inderdaad.
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Een beetje gemaakt, maar zit verder goed in elkaar.
edit: ik las lelijk.
Itteh bitteh kitteh committehquote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Gretzl het volgende:
Alvast nog meer kittenspam voor de komende twee nummers![]()
![]()
![]()
(kunnen jullie even vooruit
)
Dit zijn de vijf jonkies uit het vorige nestje van m'n kat Blin, van afgelopen zomer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houd eens op, straks wil ik ook weer een katquote:
Sowieso, vrouwen met kort haarquote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekkere wijven die hun haar afknippen verdienen wel fikse lijfstraffen inderdaad.
Helemaal als ze dan ook nog een nieuw nummer inzingtquote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
als ze een keer naakt gaat dan sluit ik mezelf wel even een paar daagjes op
Oh ja die moet ook nog komenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn wel een hoop memestemmers geweest. Rick Astley ook weer hoger dan ooit
Die heeft inderdaad een flinke sprong gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
"jA mAAr hALLe BeRRY?!?!?!?!"quote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen met kort haar
Heb het echt nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht; ja vooruitgang
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Werelds nummer.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt wel midden in de nacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja die moet ook nog komen
Nou ja, die is nog wel aan te horen op zich.
Toch wel knap dat dat al jaren een succesvolle meme isquote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
OHquote:
nee, ik heb het ook nooit begrepen. Ik wil niet een lekker wijf met een mannenkapsel hebbenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen met kort haar
Heb het echt nog nooit bij iemand gezien dat ik dacht; ja vooruitgang
How about noquote:
De plakplaatjes zijn een groter probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |