Het was even wat minder eng, maar onder Pooh Bear is de onderdrukking flink opgevoerd. Kijk naar de 'sociale punten' die er voor zorgen dat je op sommige plekken niet naar de bios mag, Hongkong, Oeigoeren, etc.quote:
ik had onder Deng ook hoop dat het de goeie kant op ging maar die vooruitgang is met hem begravenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het was even wat minder eng, maar onder Pooh Bear is de onderdrukking flink opgevoerd. Kijk naar de 'sociale punten' die er voor zorgen dat je op sommige plekken niet naar de bios mag, Hongkong, Oeigoeren, etc.
Het lijkt zo futuristisch en surrealistisch maar dat dacht ik ook altijd van virusuitbraken.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt met ook wel iets voor Nederland
In Nederland mag je ook niet meer naar de biosquote:Op woensdag 29 december 2021 14:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het was even wat minder eng, maar onder Pooh Bear is de onderdrukking flink opgevoerd. Kijk naar de 'sociale punten' die er voor zorgen dat je op sommige plekken niet naar de bios mag, Hongkong, Oeigoeren, etc.
Wel grappig dat als je chinezen vraagt over die sociale punten systeem dat ze (1. Bang zijn om een mening te hebben erover en/of (2. Gebrainwashed zijn en zeggen dat in het westen de vrijheid van meningsuiting ook gelimiteerd is net als in china. Nou ik kan je zeggen dat als je winnie de pooh hier roept of free hong kong of free tibet dat het hier veel beter met je afloopt dan in bijvoorbeeld Shanghai of Peking of ergens anders in China.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mooi weer communisme gemixt met crony capitalism... what could possibly go wrong?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had onder Deng ook hoop dat het de goeie kant op ging maar die vooruitgang is met hem begraven
Carnaval 2022quote:Op woensdag 29 december 2021 14:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt met ook wel iets voor Nederland
ik vind het vooral lullig voor HongKongquote:Op woensdag 29 december 2021 14:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi weer communisme gemixt met crony capitalism... what could possibly go wrong?
Was gewoon puur kapitalisme eigenlijk en dat was het punt dat de economie van china tot bloei kwam en ongekende hoogtes van groei kende. Als ze daarmee verder gingen hadden ze Amerika al ingehaald.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi weer communisme gemixt met crony capitalism... what could possibly go wrong?
Voorbeeldnatiequote:Op woensdag 29 december 2021 14:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk eng land is China toch geworden.
Morgen en overmorgen pas. 5 dagen incubatietijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:06 schreef Noek het volgende:
We zullen toch de kerstpiek gaan naderen nu.
Veel bidden.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:08 schreef KingRoland het volgende:
Komen we ooit van deze ellende af
Als jij je laat prikken wel ja, kerkganger.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:08 schreef KingRoland het volgende:
Ligt er aan hoe snel de acceptatie er in schiet.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:08 schreef KingRoland het volgende:
Altijd geweest toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk eng land is China toch geworden.
Kun je zomaar eens heel dicht in de buurt zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef _serial_ het volgende:
Niveau 11K + 1.5K missende meldingen gok ik vandaag op 13.2K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |