Gimmick, gimmick, gimmick a man after midnightquote:Op woensdag 29 december 2021 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En de gimmick, de gimmick van Tenacious D.
I See A Darknessquote:Op woensdag 29 december 2021 14:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Uur van 15.00-16.00 in de Snob straks is trouwens echt genot met The Boy With The Arab Strap, I See A Darkness, Hyperballad, Midnight City en The Chauffeur o.a. Ik weet wat ik aan ga zetten als ik straks even onderweg ben
misschien heeft ie specifieke instructies van Gijs meegekregen.quote:
Hier gaat iets misquote:
Gelukkig niet op die gele danquote:Op woensdag 29 december 2021 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer lijkt op Little Black Submarines
Vegetarische stoofpot met aardappel knolselderij gratin en ik heb nog veel tropisch fruit waar ik iets van een dessert van ga maken.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu vanavond?
belle & sebastian genotquote:Op woensdag 29 december 2021 14:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Uur van 15.00-16.00 in de Snob straks is trouwens echt genot met The Boy With The Arab Strap, I See A Darkness, Hyperballad, Midnight City en The Chauffeur o.a. Ik weet wat ik aan ga zetten als ik straks even onderweg ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |