Ze hebben zich wel goed laten kennen jaquote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef EDMAN- het volgende:
Leukste land dat er is, maar tijdens Corona even niet
Ik heb altijd al gezegd dat die Australiaantjes niet deugen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze hebben zich wel goed laten kennen ja
Ach je ouders vinden je zusje ook eigenlijk leuker dan jou, kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef Isorden het volgende:
Vind Overkill eigenlijk wel leuker van MaW
Lijkt me heel sterkquote:Op woensdag 29 december 2021 14:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ach je ouders vinden je zusje ook eigenlijk leuker dan jou, kan gebeuren.
Plus Undergroundquote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef Isorden het volgende:
Wat staat er op het menu vanavond?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn ouders komen eten. Dat betekent weer aangebroken flessen wijn die nog driekwart vol zijn.
Nu eerst even koken. Heerlijke zen combo met de T2000 wel
Die is ook beter dan het origineel van Motorheadquote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef Isorden het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:24 schreef noodgang het volgende:
Paul ipv Gijs
Tevens: al ruimschoots behandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |