Afgekeken van Homeward Bound.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:15 schreef Tussle266 het volgende:
'We noemen het Get Back'
"Hier neem 500 plekjes extra'
Dat concert is in de docu ook heel fijn in beeld gebrachtquote:Op woensdag 29 december 2021 14:14 schreef Zorro het volgende:
En dat dit dan van het dakconcert is waar ze met koude handen stonden te spelen
Dat is toch allemaal ellendig? Dat dat al genoeg is?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgekeken van Homeward Bound.
Dit is echt cola zonder prik trouwens.
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem aan dat we Jantje Meier nu eindelijk uitzwaaien voor dit jaar?
ik hoop hetquote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat daughters (wat wel een klote nummer is) niet veel hoger?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daughters zal nog wel komen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben er ook wel een beetje Mayer klaarquote:Op woensdag 29 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is al geweest dacht ik. Het origineel van Marco B. moet misschien nog komen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat daughters (wat wel een klote nummer is) niet veel hoger?
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er ook wel een beetje Mayer klaar
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
alleen de cover van marco B nogquote:
Die hoorden we gisteren ergens. Ik had zelf verwacht dat Gravity zijn hoogste notering zou zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
alleen de cover van marco B nog
Dat is geen geruststellingquote:Op woensdag 29 december 2021 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is al geweest dacht ik. Het origineel van Marco B. moet misschien nog komen.
Al besproken dit, maar bedankt.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Al besproken.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
bol.com? of is dat te laatquote:Op woensdag 29 december 2021 14:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moet nog een cadeau halen voor iemands verjaardag. Echt geen zin in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |