Ze moest naar buiten ergens naartoe. Stukje bijverdienen genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Lonaa al genesteld in haar vakantiehuis?
Koos is aan het werk op Schiphol. Wat een god.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:39 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk zit vanavond Koos er. Voor de Nostra
Zo'n tokkieprogramma kijk ik niet. Nog steeds geen idee dusquote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is van dat programma Beat The Champions RTL 4.
Ik kijk dat ook niet. Dat noemde ze in ieder geval. Och die WALGELIJKE Diederik Jekel zit daar ook bij.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n tokkieprogramma kijk ik niet. Nog steeds geen idee dus
Met hangende pootjes terug naar Turkijequote:Op woensdag 29 december 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier ziet u ook een paar Turken.
[ afbeelding ]
Ga je pas geboren kind onzedelijk betasten, vetpeuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je pas geboren kind onzedelijk betasten, vetpeuk.hey wat leuk dat je in DRT bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je pas geboren kind onzedelijk betasten, vetpeuk.Doe eens even normaal bruur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |