SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die heb je niet alleen in Zeelandquote:Op woensdag 29 december 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt met bootjes en zulks
Komt misschien ook wel omdat er zoveel meer aantrekkelijkere plaatsen op de wereld zijn om naar op vakantie te gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net als dat Brabant en Limburg is voor de Randstad
Als het maar geen Zeeland is?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt misschien ook wel omdat er zoveel meer aantrekkelijkere plaatsen op de wereld zijn om naar op vakantie te gaan
Friezen zijn vaak wel wat wereldvreemder dan brabanders, is mijn ervaring iig.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:47 schreef Karzai het volgende: [..] Ik verkies Friezen boven Brabanders, komen och snuggerder over
Zeeland zou ik ook niet zo gauw naartoe gaan op vakantie, veel te veel Duitsersquote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het maar geen Zeeland is?
Yep.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt misschien ook wel omdat er zoveel meer aantrekkelijkere plaatsen op de wereld zijn om naar op vakantie te gaan
Dat zegt niks, die zitten hier ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeeland zou ik ook niet zo gauw naartoe gaan op vakantie, veel te veel Duitsers
Omdat West-Brabant gewoon een soort tussenstuk is tussen Rotterdam en Antwerpen, daar krijg je toch het nodige van meequote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Friezen zijn vaak wel wat wereldvreemder dan brabanders, is mijn ervaring iig.
Vast niet zoveel als daarquote:Op woensdag 29 december 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zegt niks, die zitten hier ook.
Ik geloof niet dat Friesland bij de top 50.000 slimste regio's ter wereld zit, net niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Friezen zijn vaak wel wat wereldvreemder dan brabanders, is mijn ervaring iig.
Hier ook hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 13:51 schreef Karzai het volgende:
Wat een verschillen in dit kleine landje
Ook gewoon aan de kust he, pre-covid viel je om de paar meter in een kuil.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook gewoon aan de kust he, pre-covid viel je om de paar meter in een kuil.
Ohja jij zit daar natuurlijk, ik heb altijd in mijn hoofd dat je ergens in het oosten woontquote:Op woensdag 29 december 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook gewoon aan de kust he, pre-covid viel je om de paar meter in een kuil.
Ik ook, waar woont IJs?quote:Op woensdag 29 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja jij zit daar natuurlijk, ik heb altijd in mijn hoofd dat je ergens in het oosten woont
Gewoon aan het eind van de A9 jonge.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja jij zit daar natuurlijk, ik heb altijd in mijn hoofd dat je ergens in het oosten woont
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat West-Brabant gewoon een soort tussenstuk is tussen Rotterdam en Antwerpen, daar krijg je toch het nodige van meeTilburg en alles ten oosten daarvan is wel wat wereldvreemd.
Ja dat weet ik toch niet waar die looptquote:Op woensdag 29 december 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon aan het eind van de A9 jonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |