SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon niet meer naar belgie rijdenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de treinen weer een traject laten afleggen naar 1 eindbestemming
Autorijden in België.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Of het zijn van die mensen [ afbeelding ] die niet in het buitenland in een vreemde stad durven autorijden, laat staan parkeren.
Als dat het avontuurlijkste gedeelte van je leven is dan ben je of een uitermate bevoorrecht mens of een van de vele miljoenen Westerse prinsesjes.quote:
Beidequote:Op woensdag 29 december 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat het avontuurlijkste gedeelte van je leven is dan ben je of een uitermate bevoorrecht mens of een van de vele miljoenen Westerse prinsesjes.
Stadsprins van Den Bosch.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben we US om ons aan onze nederige afkomst te herinneringen.
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben we US om ons aan onze nederige afkomst te herinneringen.
Ja ook wel prima. Ook een paar dagen vrij. Nog wel een beetje werk dat ik moet doen dus dat doe ik elke dag een paar uurtjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker wel. Lekker paar dagen vrij.
Met jou?
Nou met het wegdek daar is het eerder een vorm van zelfkastijdingquote:Op woensdag 29 december 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat het avontuurlijkste gedeelte van je leven is dan ben je of een uitermate bevoorrecht mens of een van de vele miljoenen Westerse prinsesjes.
Waarom ga je niet naar Duitsland?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik bij de Belgische grens woonde ging ik ook ff uit eten vanavond.
quote:Shipment is out with courier for delivery
December, 29 2021 09:45 Local time | ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE
VLAKBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2021 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]DHL express is best wel erg fijn
Nou een hoop van die kramen zijn ook niet te doen hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ga dan naar een oliebolkraam..
die supermarkt dingen zijn zo droog als wat
Amaquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]DHL express is best wel erg fijn
En zelfs bij dezelfde kraam kan het van dag tot dag verschillenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou een hoop van die kramen zijn ook niet te doen hoor
Het is wel praktisch. Je voelt meteen wanneer je de grens over ploft.quote:
We hebben er een jacht liggen in de haven nu, misschien pak ik na vandaag wel weekend en ga daar een beetje vreten, zuipen, dansen en wippen.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik bij de Belgische grens woonde ging ik ook ff uit eten vanavond.
Tuurlijk schat.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben er een jacht liggen in de haven nu, misschien pak ik na vandaag wel weekend en ga daar een beetje vreten, zuipen, dansen en wippen.
iddquote:Op woensdag 29 december 2021 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou een hoop van die kramen zijn ook niet te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |