Ik heb gisteravond weer even gekeken en ik word gestoord van die Zoom beelden van te blije mensen die geen idee hebben waarop ze reageren. Dan nog liever het café met tante Greet die ook geen idee heeft wat ze doet…quote:
ik doe maar geen voorspelling meer dat dat volgend jaar weer als vanouds zal zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer even gekeken en ik word gestoord van die Zoom beelden van te blije mensen die geen idee hebben waarop ze reageren. Dan nog liever het café met tante Greet die ook geen idee heeft wat ze doet…
Voorspellen is tegenwoordig levensgevaarlijk…quote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe maar geen voorspelling meer dat dat volgend jaar weer als vanouds zal zijn
deed ik vorig jaar immers al
Wat ben jij viesoud, koekoekquote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef MadMaster het volgende:
Doe Maar, nog mee mogen maken voor de gekte, waarbij ze zelf nog hun apparatuur binnen brachten in het buurthuis in Amsterdam…
Een vol cafe is ook niet altijd fijn....quote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe maar geen voorspelling meer dat dat volgend jaar weer als vanouds zal zijn
deed ik vorig jaar immers al
Mogguhquote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef D. het volgende:
Mijn timing is vandaag beduidend beter dan gisteren
Goedemorgen
De jaren 90 dus meegemaakt als een baasquote:Op woensdag 29 december 2021 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ja, dat gaat vanzelf.
In 1981 was ik 15 jaar…
dat wel, maar dit is continue cringex100quote:Op woensdag 29 december 2021 07:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een vol cafe is ook niet altijd fijn....
Dan gaat op de meest kutte momenteel die schuif van het cafe geluid open en verneuken ze weer een nummer.
Daarom ook maar beperkt via de TV luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een vol cafe is ook niet altijd fijn....
Dan gaat op de meest kutte momenteel die schuif van het cafe geluid open en verneuken ze weer een nummer.
quote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef D. het volgende:
Mijn timing is vandaag beduidend beter dan gisteren
Goedemorgen
Voordeel is dat ik nu niet naar het cafe HOEF te kijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wel, maar dit is continue cringex100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |