quote:Op woensdag 29 december 2021 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen vrienden van het top 2000 leven
Aloha!quote:Op woensdag 29 december 2021 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen vrienden van het top 2000 leven
Ik had deze, met een Hi aboquote:Op woensdag 29 december 2021 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gecheckt, vanaf 1996 hadden we een Libertel abo met een Motorola telefoon…
Ik heb al mijn toestellen sinds het begin bewaard.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had deze, met een Hi abo
Mijn nummer was 06 320 320 29
[ afbeelding ]
Ik heb deze ook nog, in doos, met bonquote:Op woensdag 29 december 2021 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al mijn toestellen sinds het begin bewaard.
Alleen de Samsung S6 Edge niet meer, daar plofte de batterij van…
Volgend jaar nieuw op 628.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:07 schreef Bargehassus het volgende:
Oeh, dat pianostuk op de achtergrond van de spierfondsreclame is zooooo mooi,
Eerste toestel heb ik nog, Nokia 2110, Daarna aantal andere Nokias gehad, gevolgd door een zooi Blackberries (heb er ook nog ergens wel liggen). Eerste Android was een Samsung Galaxy S3, die eindigde in de wc potquote:Op woensdag 29 december 2021 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al mijn toestellen sinds het begin bewaard.
Alleen de Samsung S6 Edge niet meer, daar plofte de batterij van…
Apples alleen als ik via het werk daarmee werd opgescheept, maar zelf nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste toestel heb ik nog, Nokia 2110, Daarna aantal andere Nokias gehad, gevolgd door een zooi Blackberries (heb er ook nog ergens wel liggen). Eerste Android was een Samsung Galaxy S3, die eindigde in de wc pot
Apples heb ik altijd weten te vermijden
Ik heb Samsungs weten te vermijden, tot ik bij mijn huidige werkgever kwam. Na aandringen krijg ik nu een vergoeding en heb ik dual sim in mijn iPhonequote:Op woensdag 29 december 2021 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste toestel heb ik nog, Nokia 2110, Daarna aantal andere Nokias gehad, gevolgd door een zooi Blackberries (heb er ook nog ergens wel liggen). Eerste Android was een Samsung Galaxy S3, die eindigde in de wc pot
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat de klassieker "Beschaafde Tango" daar ook bij?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook jammer dat Robert Long 2x in de nacht zat. Heb je eens klassieke Top 2000-muziek...
Da's vast toevalquote:Op woensdag 29 december 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Firth of Fifth zit echt elk jaar in de nacht he
Ik ben niet anti Apple, een deel van mijn tablets en laptops zijn van dat merk…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
Apple vs Android blijft altijd een leuk gespreksonderwerp
Al 3 keer of zo…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hadden we al gehoord toch?
Vrouwen rond de 35quote:Op woensdag 29 december 2021 08:17 schreef Bugno3 het volgende:
Kan iemand een indruk geven van stemmers op M&S?
Ik heb iPhone vanaf het begin, en wil niet anders meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
Apple vs Android blijft altijd een leuk gespreksonderwerp
ik ben niet anti Apple ook, heb er alleen weinig mee, beetje net als dat ik met honden hebquote:Op woensdag 29 december 2021 08:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet anti Apple, een deel van mijn tablets en laptops zijn van dat merk…
Als de radio maar op de Top 2000 staatquote:
Ligt het er niet aan welk merk hond?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet anti Apple ook, heb er alleen weinig mee, beetje net als dat ik met honden heb
Mijn oude heer van 71. Maar de ander 34 op zijn lijstje vult hij wel serieus in.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:17 schreef Bugno3 het volgende:
Kan iemand een indruk geven van stemmers op M&S?
quote:Op woensdag 29 december 2021 08:07 schreef Bargehassus het volgende:
Oeh, dat pianostuk op de achtergrond van de spierfondsreclame is zooooo mooi,
Jij ruilt iedere jaar jouw hond in voor een jongere versie van hetzelfde type?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet anti Apple ook, heb er alleen weinig mee, beetje net als dat ik met honden heb
Ik heb een hekel aan het feit dat Apple voor jou wil nadenken.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb iPhone vanaf het begin, en wil niet anders meer.
Toen ik met Samsung moest werken vond ik dat ondingen.
Iedereen staat vrij om daar iets van te vinden, of zelfs het tegenovergestelde
Da's een kwestie van instellen hoor, ik doe niet aan iClouds en de foto's die ik heb maak ik zelf, bewustquote:Op woensdag 29 december 2021 08:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het feit dat Apple voor jou wil nadenken.
Mijn dochter heeft er een. Die maakt achterlijk veel fotos, en dat gaat naar iCloud, en dan maakt ie thumbnails op de telefoon of zo en de echte in de iCloud en op haar Macbook koppelt dat ook en dan zit de telefoon vol en moet er opgeruimd worden en weet je niet wat waar staat en wat je nou eigenlijk weggooit en of dat op de iCloud dan ook weggaat en dat soort dingen want alles is gekoppeld.
Op Android weet ik precies wat waar staat en waarom want dat regel ik zelf.
Nou ja, waar het om gaat is dat Apple gericht is op "maak het makkelijk, de gebruiker hoeft niks zelf te weten" en Android meer op "doe lekker zelf wat je wil"quote:Op woensdag 29 december 2021 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een kwestie van instellen hoor, ik doe niet aan iClouds en de foto's die ik heb maak ik zelf, bewust
Correct, hoewel ik bij Apple wel moe wordt van hun gepush om maar vooral van hun online diensten gebruik te maken. Maar 'Nee' is ook een antwoord dan, zijn het dat je dat vaak moet zeggen…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een kwestie van instellen hoor, ik doe niet aan iClouds en de foto's die ik heb maak ik zelf, bewust
Vind dat ook wel meevallen, maar kan ook zijn dat ze het pushen bij mij gewoon hebben opgegevenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, hoewel ik bij Apple wel moe wordt van hun gepush om maar vooral van hun online diensten gebruik te maken. Maar 'Nee' is ook een antwoord dan, zijn het dat je dat vaak moet zeggen…
Dat was hij tot zijn dood volgens mij.quote:
doeiii ik moet zo hetzelfde doen vrees ik. al 1,5 aan het werk, weinig gedaanquote:Op woensdag 29 december 2021 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was hij tot zijn dood volgens mij.
Ik ga werken en werken en fokken gaat helaas niet samen voor mij
quote:Op woensdag 29 december 2021 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was hij tot zijn dood volgens mij.
Ik ga werken en werken en fokken gaat helaas niet samen voor mij
Ik weet niet of je MS Office producten gebruikten op een Apple device, maar daar zijn ze behoorlijk pusherig richting clouddiensten…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Vind dat ook wel meevallen, maar kan ook zijn dat ze het pushen bij mij gewoon hebben opgegeven
quote:
Marvel fan hequote:
dat was het!quote:Op woensdag 29 december 2021 08:29 schreef LTVDK het volgende:
Deze heb ik vooral leren kennen door de versie van The Prophet
Big Boys Don't Cryquote:
Persoonlijk vind ik dit een betere plekquote:Op woensdag 29 december 2021 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het daar nu nog had gestaan, had ik dat ook wel begrepen…
Mijn familie is Gronings. Iedere crematie is het tijd voor Ede Staalquote:Op woensdag 29 december 2021 08:34 schreef D. het volgende:
Dadelijk Ede Staal. Daar had ook Blaosmuziek kunnen staan
Ede Staal één keer cremeren vind ik meer dan genoeg…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn familie is Gronings. Iedere crematie is het tijd voor Ede Staal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |