HAAAAAAND EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 29 december 2021 07:36 schreef EDMAN- het volgende:
Die uithaal geeft iedereen kippenvel, ja toch?
Ik denk graag niet na.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:35 schreef MadMaster het volgende:
Muziek om niet bij na te hoeven denken, mierzoet… 🐜
Nee, zowaar 7 uur geslapen...quote:
Het was vanochtend wel heel extreem.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:40 schreef MadMaster het volgende:
Het valt me sowieso wel op dat het rond deze tijd, op af en toe een uitsmijter als AC/DC na, elke dag de gezapige muzikale fruitmand is…
Koffie halen tijdens een ESF liedquote:
Is inderdaad echt 123415124321342143x gedraaid op de radio....quote:Op woensdag 29 december 2021 07:43 schreef Bargehassus het volgende:
Happy? Mwah. Veel te vaak gehoord.
Toch op zich wel aardig nummer.
Veel te veel herhalingquote:Op woensdag 29 december 2021 07:43 schreef Bargehassus het volgende:
Happy? Mwah. Veel te vaak gehoord.
Toch op zich wel aardig nummer.
ik zeg niet dat ik niet meeluisterde hequote:Op woensdag 29 december 2021 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koffie halen tijdens een ESF lied
Langs welk kanaal luister jij?quote:
Tune-in. Ik was gewoon iets te vroegquote:Op woensdag 29 december 2021 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Langs welk kanaal luister jij?
Al moest hier via de digitale radio van Ziggo nog beginnen, toen je bovenstaande postte…
Ah, met TuneIn loop je juist vaak een halve minuut achter.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tune-in. Ik was gewoon iets te vroeg
Ik heb gisteravond weer even gekeken en ik word gestoord van die Zoom beelden van te blije mensen die geen idee hebben waarop ze reageren. Dan nog liever het café met tante Greet die ook geen idee heeft wat ze doet…quote:
ik doe maar geen voorspelling meer dat dat volgend jaar weer als vanouds zal zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer even gekeken en ik word gestoord van die Zoom beelden van te blije mensen die geen idee hebben waarop ze reageren. Dan nog liever het café met tante Greet die ook geen idee heeft wat ze doet…
Voorspellen is tegenwoordig levensgevaarlijk…quote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe maar geen voorspelling meer dat dat volgend jaar weer als vanouds zal zijn
deed ik vorig jaar immers al
Wat ben jij viesoud, koekoekquote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef MadMaster het volgende:
Doe Maar, nog mee mogen maken voor de gekte, waarbij ze zelf nog hun apparatuur binnen brachten in het buurthuis in Amsterdam…
Een vol cafe is ook niet altijd fijn....quote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe maar geen voorspelling meer dat dat volgend jaar weer als vanouds zal zijn
deed ik vorig jaar immers al
Mogguhquote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef D. het volgende:
Mijn timing is vandaag beduidend beter dan gisteren
Goedemorgen
De jaren 90 dus meegemaakt als een baasquote:Op woensdag 29 december 2021 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ja, dat gaat vanzelf.
In 1981 was ik 15 jaar…
dat wel, maar dit is continue cringex100quote:Op woensdag 29 december 2021 07:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een vol cafe is ook niet altijd fijn....
Dan gaat op de meest kutte momenteel die schuif van het cafe geluid open en verneuken ze weer een nummer.
Daarom ook maar beperkt via de TV luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een vol cafe is ook niet altijd fijn....
Dan gaat op de meest kutte momenteel die schuif van het cafe geluid open en verneuken ze weer een nummer.
quote:Op woensdag 29 december 2021 07:51 schreef D. het volgende:
Mijn timing is vandaag beduidend beter dan gisteren
Goedemorgen
Voordeel is dat ik nu niet naar het cafe HOEF te kijken.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wel, maar dit is continue cringex100
Die heb ik heel bewust meegemaakt, maar wat mij betreft waren de jaren 80 het hoogtepunt…quote:Op woensdag 29 december 2021 07:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
De jaren 90 dus meegemaakt als een baas
Kan ik inkomen. Zoals Hans Teeuwen het beschrijft ongeveer?quote:Op woensdag 29 december 2021 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik heel bewust meegemaakt, maar wat mij betreft waren de jaren 80 het hoogtepunt…
Ja, maar dan iets minder dramatisch…quote:Op woensdag 29 december 2021 07:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kan ik inkomen. Zoals Hans Teeuwen het beschrijft ongeveer?
Heerlijke muziek, geen social media gezeik, niet overal bereikbaar met mobieltjes en meer van die pluspunten.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan iets minder dramatisch…
Vroeger was alles beter?quote:Op woensdag 29 december 2021 07:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heerlijke muziek, geen social media gezeik, niet overal bereikbaar met mobieltjes en meer van die pluspunten.
Geldt ook voor de 90's hequote:Op woensdag 29 december 2021 07:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heerlijke muziek, geen social media gezeik, niet overal bereikbaar met mobieltjes en meer van die pluspunten.
Yep, en of je nou echt wat miste, niet echt.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vanaf 1994 hadden we internet en werd het snel anders.quote:
De jaren 80, beste uitvinding sinds gesneden broodquote:Op woensdag 29 december 2021 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, en of je nou echt wat miste, niet echt.
Een hoop shit wist/hoorde je niet en eigenlijk was dat wel prima…
Niet alles, mobieltjes en internet hebben ook hun voordelen bv, maar ik vraag me af of de nadelen niet groter zijn af en toe.quote:
Dat is wel waar.quote:
Niet heel veel en wat er wel was waren een soort hutkoffers met enorme antennes. Zeker in het begin.quote:
Ik vanaf '96, maar was toch ook nog best rustigquote:Op woensdag 29 december 2021 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had eerste vanaf 1995, daarvoor dus echt rust.
Even gecheckt, vanaf 1996 hadden we een Libertel abo met een Motorola telefoon…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vanaf '96, maar was toch ook nog best rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |