Hier verder.
Beetje vreemd, ben rustig maar weet nu ineens niet wat ik er mee aanmoet. Beetje sloom door de alcohol denk
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 02-02-2003 03:53]
Ik zit dus nu thuis te balen (ook omdat ik vlak voordat ik aangehouden werd, 3 blikjes red bull achterover gegooid had) want ik had tot 06:00 lekker doorkunnen rijden
Wat is het toch af en toe krom in dit land...
[ * ] In zo'n werkboekje moet je je rij-, rust-, werktijden bijhouden
[Dit bericht is gewijzigd door HenkieSpankie op 02-02-2003 03:56]
[Dit bericht is gewijzigd door -En4Cer- op 02-02-2003 03:56]
quote:Mis je je kloon nu al?
Op zondag 2 februari 2003 04:44 schreef Brick_Top het volgende:
Beetje leeg. Ben overgestapt op sentimentele muziek.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 09:26 schreef Faithy het volgende:
op zich wel goed, maar zo godverdomde alleen nogsteeds...
quote:Ik ook niet, ik zie ontzettend op tegen deze week.
Op zondag 2 februari 2003 09:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Redelijk![]()
Ach, voor de rest voel ik me wel rustig en opgeruimd... Ik moet er alleen ff niet aan denken dat morgen school weer begint
quote:
Op zondag 2 februari 2003 09:55 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Grote
voor jullie beide.
lekker even rustig aankleden, wat tekst nog leren, en dan om 12 uur op de tram, richting school, waar ik moet oefenen voor toneel....
voor Wolkje
Ik wil me weer goed voelen....
BTW..
Tori Amos roels op dit tijdstip
heb koppijn
en ik wil zo snel mogelijk weg hier van huis!
En nu voel ik me zo dubbel en tegenstrijdig. Grr.
Nouja...
Ik ben nog een beetje trillerig. Heb me net superkwetsbaar opgesteld naar mijn allerliefste. Hij heeft altijd alle respect en geduld met me, maar mijn hemel, wat vind ik dat eng. Ben nu wel een beetje opgelucht...
-edit- en heel onzeker..
IK VOEL ME KEIGOED!
Ik voel me zelfs BIJNA zorgeloos!
Gelukkig hoef ik de deur vandaag niet uit en kan ik lekker rustig aan doen, en zo nu en dan eens wat paracetamollen en vitaminepillen slikken. Het wordt zo'n heerlijk rustige zondag, waarop je alles op een super laag tempo doet. Lekker muziekje erbij, wie doet me wat
voor shmoopy, Moonah en jerney en iedereen die het nodig heeft
Gezellig sfeertje hier..
quote:Shmoops
Op zondag 2 februari 2003 13:36 schreef shmoopy het volgende:
I just don't give a shit anymore.
En voor Moonah:
Wat goed van je!
Ik voel me wel goed
quote:
Op zondag 2 februari 2003 14:10 schreef Fogerty het volgende:![]()
quote:Het zal de koorts zijn
Op zondag 2 februari 2003 14:46 schreef Moonah het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik voel me sowieso al belachelijk emotioneel. Draai allemaal nummers waarvan ik WEET dat ik ervan ga huilen, en dat gebeurt dan ook
En het mooie is: ik vind het heerlijk
Maar mijn nek en rug doen zo vreselijk veel pijn.
Ik ben er beroerd van.
Grmbl.
Nachtmerries gehad. En allesoverheersende, stemmingsbepalende angst.
Soms zou je jezelf een dag moeten kunnen uitschakelen.
quote:Ja, stel je voor dat je geen bikkel zou zijn.
Op zondag 2 februari 2003 15:16 schreef Juup© het volgende:
Geestelijk moe, chaos in mijn hoofd die ik niet kan kanaliseren, gespannen, zwak. Verder gaat het wel
Duch, blijf vooruit kijken, alleen dan red je het.
En voor alle lieve bezorgde R&P-tjes,
don't worry, als het me niet meer kan schelen betekent dat dat het niet meer zo'n pijn doet.
Toch
Ik heb al zovaak verteld dat ik versierblunders had gemaakt (door nix te doen), en dat ik het de volgende keer beter zou doen....
nou dat kunnen we wel vergeten.
Ik stond gister op de dansvloer, (aan de kant) ff uit te rusten. Pakt opeens een wildvreemd meisje m'n arm beet en gaat beetje uitdagend dansen enzo. Ik denk "verrek, die ken ik niet". Dus ik wil mijn arm terug.
Vervolgens gaat ze heel dicht voor me dansen, dus wat doe ik. precies ik draai me om en ga met mijn vrienden praten, die allemaal tegen me zeggen "DOE DAN WAT"
en hoe voel je je dan, al 1 minuut na dit voorval..... precies een
WAAROM?
quote:Gelukkig.. dat voelde ik me eigenlijk al een paar dagen.
Op zondag 2 februari 2003 17:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Hmm , ben je niet hoor wolkje . Ik ben een beetje traag vandaag door overijverig in huis te zijn geweest .
Ik voel me dus alsof niemand het iets kan schelen hoe het met me gaat
quote:Verdriet.. heb ik vanochtend ge-update
Op zondag 2 februari 2003 17:43 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Nou ben vanochtend en gisteravond een blanko kist aan het beschilderen en beplakken met Harry Potter plaatjes en word dan een nachtkastje heel druk bezig geweest dus .
Hoe is het verder met je , al gewend aan de medicijnen ??
'k ga trouwens van internet af,
dus in ieder geval voor jou,
en ik lees je eventuele reactie nog later vandaag
quote:* CasB troost VixenFromHell
Op zondag 2 februari 2003 17:29 schreef VixenFromHell het volgende:
waarom ben ik nog steeds niet gelukkig
waarom kan ik het niet laten, en pak ik toch weer m'n mesjeWAAROM?
hmmz en hoe voel ik me: brak, kapot, in de war, half-verliefd terwijl dat niet eens mogelijk is of kan zijn
en voor de rest ben ik wel blij dat ik eindelijk weer school heb. (na 6 weken)
quote:En die verbazing deel je graag met anderen.
Op zondag 2 februari 2003 17:46 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik erger me aan mensen die continue om aandacht verlegen zitten en verbaas mezelf tegelijkertijd over het feit dat ik eigenlijk wekenlang in m'n 'eigen wereldje' kan leven zonder dat ik de behoefte heb om m'n problemen met anderen te delen.
quote:Een verbazingwekkende constatering hoeft niet per definitie gelijk te staan aan een probleem.
Op zondag 2 februari 2003 17:47 schreef shmoopy het volgende:[..]
En die verbazing deel je graag met anderen.
quote:
quote:Het wordt pas een probleem als je deze constatering zou willen delen maar geen platform kan vinden.
Op zondag 2 februari 2003 17:49 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Een verbazingwekkende constatering hoeft niet per definitie gelijk te staan aan een probleem.
En dan...is er gelukkig dit topic.
quote:Dan ben je gewoon een binnenvetter is niets mis mee , alleen is het voor andere mensen soms raar om te zien dat een ander met dingen heel anders omgaat . Ieder mens is anders en verwerkt dingen gewoon anders .
Op zondag 2 februari 2003 17:46 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik erger me aan mensen die continue om aandacht verlegen zitten en verbaas mezelf tegelijkertijd over het feit dat ik eigenlijk wekenlang in m'n 'eigen wereldje' kan leven zonder dat ik de behoefte heb om m'n problemen met anderen te delen.
En er is geen reden tot twijfelen. Ik schiet ook niets op door te twijfelen.
Dus ik moet gewoon zo min mogelijk twijfelen.
quote:Leg neer dat mes
Denk je dat het koele staal je geluk kan brengen? Natuurlijk niet. Het brengt je enkel de littekens die je voor de rest van je leven zullen herinneren aan de tijden waarin je een mes nodig had. Of zoals een wijs man al ns zei (of eigenlijk zong) ' With the scars on my wrists to proove I'll try again'.
Zo dus niet.
quote:Join the club zodra je twijfelt gaat het mis ook merk ik dus probeer ik het twijfelen onder controle te houden .
Op zondag 2 februari 2003 18:13 schreef yingyang het volgende:
Voel me nog steeds behoorlijk zeker van mezelf. Heeeel af en toe heb ik de neiging om te twijfelen maar daar verzet ik me zoveel mogelijk tegen. Twijfelen is af en toe nog een knelpunt bij mij.En er is geen reden tot twijfelen. Ik schiet ook niets op door te twijfelen.
Dus ik moet gewoon zo min mogelijk twijfelen.
quote:Ik probeer het ook zo goed mogelijk onder controle te houden door mezelf in te blijven praten dat ik het kan en dat er geen reden is tot twijfel. Twijfelaars trekken het meest aan het korste eind denk ik. ( of is het het langste eind, in ieder geval als je veel twijfelt dan schiet het vaak niet echt erg op)
Op zondag 2 februari 2003 18:16 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Join the club zodra je twijfelt gaat het mis ook merk ik dus probeer ik het twijfelen onder controle te houden .
Als ik twijfel maak ik ook de foute keuze's en functioneer ik niet optimaal.
Dus we moeten niet twijfelen Minder denken en meer doen en positief blijven. Dan moet het allemaal zeker lukken
Danny
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 02-02-2003 18:29]
quote:En gelukkig weet je nu, dat dat niet zo is
Op zondag 2 februari 2003 17:40 schreef Wolkje het volgende:Ik voel me dus alsof niemand het iets kan schelen hoe het met me gaat
Ontopic:
Met mij gaat het best goed, gister beetje rare avond gehad.. maar ach... gaat steeds beter laatste tijd, en ben best blij om
voor addicted to gellybeans en haar opgeruimde huisie
quote:'Het fundament is te vinden in het Franse restaurant "Des Cartes", zei Tom twijfelachtig.
Op zondag 2 februari 2003 18:16 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Join the club zodra je twijfelt gaat het mis ook merk ik dus probeer ik het twijfelen onder controle te houden .
Iedereen die het zwaar heeft sterkte toegewenst en je weet het je staat nooit alleen
quote:ik weet wel dat ut zo eigenlijk niet langer kan, maar hulp zoeken is zo moeilijk
Op zondag 2 februari 2003 18:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
By the way Vixen , ik hoop wel dat je begeleiding hebt met dit probleem. Ik weet zelf hoe het is , maar ik heb het uiteindelijk ook overwonnen , met goede begeleiding kan je er vanaf komen .
quote:Goede hulp vinden is misschien moeilijk. Hulp zoeken kan iedereen. Kwestie van aanpakken.
Op zondag 2 februari 2003 18:49 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
ik weet wel dat ut zo eigenlijk niet langer kan, maar hulp zoeken is zo moeilijk
quote:Lieve Wolkje, deep inside weet je toch wel dat dat niet zo is?
Op zondag 2 februari 2003 17:40 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik voel me dus alsof niemand het iets kan schelen hoe het met me gaat
quote:Nee niet echt
Op zondag 2 februari 2003 18:53 schreef Infinite het volgende:
Know what i mean
Kortom:
quote:van het ijverige schoonmaken?
Op zondag 2 februari 2003 19:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Spierpijn
quote:En das het belangrijkste, spierpijn is bijzaak
Op zondag 2 februari 2003 19:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Waarschijnlijk en het tillen van de kist en het verven oh en ook nog het klungelen met klamboe . Ik heb lichtvlindertjes in mijn klamboe maar het was een beetje een karwei die lampjes over mijn klamboe te krijgen . Het resultaat is wel supperromantisch .
Ik ga nu lekker offline, mamma is jarig
hiep hiep hoera!
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:00 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Lieve Wolkje, deep inside weet je toch wel dat dat niet zo is?
. Ik volg echt al je posts hier, en het kan me zeker schelen hoe het met je gaat. Een hele dikke
voor jou.
En raccon, heel bedankt voor je sms, je bent lief
En gefeliciteerd met je mama
Ik voel me weer wat beter, door Blaatschaap en Racoon
quote:Hey Truuske
Op zondag 2 februari 2003 19:35 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me weer wat beter, door Blaatschaap en Racoon
Tijdens toneel weer een paniek aanval gehad, over anderhalve week is de premiere, en ik moet nog zoveel doen, zoveel leren en zoveel verbeteren..
Ik kan niet meer... en dan is de dag voor de premiere ook nog de dag van mijn eerste gesprek...
Ben bang.. en alleen....
quote:Dank je Moonah, je hebt gelijk.
Op zondag 2 februari 2003 20:07 schreef Moonah het volgende:[..]
Hey Truuske
Probeer je eens wat minder afhankelijk op te stellen van anderen. Je vraagt nu veel bevestiging en je voelt je pas gewaardeerd als mensen ook daadwerkelijk op jou reageren. Dat snap ik wel, maar als iemand niet reageert wil dat niet zeggen dat men je niet meer leuk zou vinden. Ga maar eens wat meer op je zelf vertrouwen, dat mag best. Je weet inmiddels dat hier een flink aantal mensen rondhuppelt dat jou graag mag. En dat moet je niet vergeten als ze een keertje niet reageren....
voor jou, fijn dat je een leuke avond hebt gehad
quote:Das rot om te horen. Een paniekaanval heb ik 1 keer gehad en dat is inderdaad heel erg rot, en rot is dan nog zacht uitgedrukt. De paniekaanval de kop indrukken is ook niet makkelijk
Op zondag 2 februari 2003 20:10 schreef Faithy het volgende:
voel me niet echt goed..Tijdens toneel weer een paniek aanval gehad, over anderhalve week is de premiere, en ik moet nog zoveel doen, zoveel leren en zoveel verbeteren..
Ik kan niet meer... en dan is de dag voor de premiere ook nog de dag van mijn eerste gesprek...
Ben bang.. en alleen....
Veel sterkte ermee en ik hoop dat je de volgende keer over die paniekaanval heenkomt en hem niet te erg laat worden. Echt tips kan ik niet geven en de paar tips die ik kan geven die zul je van jezelf ook wel al weten.
Danny
Lieve forummers, hoe moet ik dit verdriet wat draaglijker maken...? Ik dacht zelf al aan de aanschaf van een chihuahua, alleen weet ik niet of ik daar de pijn mee zal verzachten.
Liefs,
een radeloze ome Sam.
Veel kusjes voor jou
quote:!Policy mbt off-topic en onzinposts buiten onzin!
Op zondag 2 februari 2003 20:38 schreef Uncle_Sam het volgende:
Veel leed.
>knip<
En sterkte.
wel spijt van wat ik gedaan heb maarja
beetje enzo ook
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:51 schreef VixenFromHell het volgende:
beter dan straksdankzij Minkeltje vooral, tnx!!
wel spijt van wat ik gedaan heb maarja
beetje
enzo ook
quote:Ach meiske toch! Dat is niet zo hoor!!!
Op zondag 2 februari 2003 20:16 schreef Wolkje het volgende:[..]
Maar ik was er opeens van overtuigd dat jullie me allemaal niet aardig vonden
![]()
Moonah heeft gelijk; als mensen niet meteen reageren, wil dat helemaal niet zeggen dat dat iets met jou te maken heeft
Wel goed dat je durft te uiten hoe je je voelt en je er niet in je uppie mee blijft zitten Nu kunnen wij jou bruikbare feedback geven
[Dit bericht is gewijzigd door dikkiedik87 op 02-02-2003 21:26]
Ik voel me opgewekt, lekker moe, blij.
Maar ook ongeduldig, nadenkend.
Leuk weekend gehad, hopelijk snel weer.
Ze vond me vervelend, druk en hyper. .....
(mijn zus en ik samen maken ook vaak grapjes die ze niet waardeert maar ja dat is al járen zo...)
ik heb letterlijk gezegd dat ik
a) misschien wel vervelend was maar dat dat puuur door zenuwen van morgen kwam, dat ze me langer kende en dat ik altijd zo was dan en dat ze misschien ergens een keer begrip voor me op kon bregen?
b) dat ik niet als enige vervelend was en dat ik het belachelijk vind dat ik als enige op een walgelijke manier terecht gewezen word, als een klein kind
en last but zeker not least
c) dat ze zo goed kan zien aan anderen wat die fout doen maar dat ze wel eens lang en goed naar zichzelf en haar eigen gedrag moest gaan kijken en misschien zou zien dat ook zij wel eens wat werk mag verrichten aan zichzelf
en weet je, ik voel me niet schuldig, ik ben trots op mezelf.
Nog even tv kijken en dan naar bed dus
Daaaaag
Prettige zondag avond nog voor degene die het laat gaan maken.
Ik ga slapen, dan heb ik nog 9 uur en dan zou ik morgen toch wat fitter moeten zijn! Ik wil heel graag WEL naar mijn werk en naar toneel, want ik voel me alleen. Er hebben zeker tien mensen gezegd dat ik ze altijd kan bellen, maar dat doe ik dan weer niet he Heb zelfs niet opgenomen toen Janneke vanmiddag belde, stom wijf dat ik ben
Ik laat mezelf nog altijd liever niet zien aan de buitenwereld als ik lichamelijk of geestelijk (of allebei, zoals nu) in belabberde toestand ben. Daarom hoop ik morgen in minder belabberde toestand te zijn, teneinde niet te vereenzamen
quote:OH dit gaat absoluut tegen me gebruikt worden, zo goed ken ik haar wel
Op zondag 2 februari 2003 22:30 schreef Fogerty het volgende:
DarkElf ik weet niet of je moeder iemand is bij wie zoiets zin heeft (sommige mensen zien in kritiek alleen maar een nieuwe reden om kwaad te worden of zielig te gaan doen), maar als jij je hierdoor beter voelt dan is het in elk geval zinnig geweest.
En nu zijn de familieverplichtingen weer een tijdje achter de rug, neem ik aan?
maar ik vond dat ze nu gewoon te ver ging, eindelijk durfde ik eens iets te zeggen.
en ik hoop dat jij je snel fitter voelt
Ik voel me overigens erg ok.
quote:Ik heb hem nog niet maar ben benieuwd
Op zondag 2 februari 2003 22:32 schreef Moonah het volgende:
Hey Elfie,
Ik heb je net een mailtje gestuurd.
Succes morgen.
quote:Ik ook, ik moet eerlijk zeggen, ik vind het hartstikke goed van je dat je wat gezegd hebt, en of ze er nou wat mee doet of niet, daar gaat het denk ik nu nog niet zo om, Knap van je DE!!
Op zondag 2 februari 2003 22:18 schreef DarkElf het volgende:
<knip>ik ben trots op mezelf.
Ontopic, voel me minder, maar geen tijd voor uitleg, en geen zin in ook eerlijk gezegd, ik ga nu zo lekker eindje fietsen naar mijn zus, en dan lekker slapen...
Er komt altijd een volgende dag denk ik nu........
slaap lekker iedereen
En verder schuldig..omdat ik een zak popcorn zit leeg te vreten terwijl ik me voor had genomen niet meer zoveel te eten
quote:beetje erg
Op zondag 2 februari 2003 20:51 schreef VixenFromHell het volgende:
beetjeenzo ook
alleen issut allemaal voor niks, heb er toch niks aan...
maarja
heb ik vaker de laatste tijd, is niet echt goed denk ik
quote:Waarom voelen zo veel mensen zich schuldig als ze iets eten? Schuldig tegenover wie? Eten is lekker en daar moet je van genieten
Op zondag 2 februari 2003 23:25 schreef Tania18 het volgende:
En verder schuldig..omdat ik een zak popcorn zit leeg te vreten terwijl ik me voor had genomen niet meer zoveel te eten
quote:hoezo niet?
Op zondag 2 februari 2003 23:26 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
beetje erg
![]()
alleen issut allemaal voor niks, heb er toch niks aan...
maarja
* CasB voelt zich nog steeds moe, maar is wel erg blij
Vixen je bent lief,
quote:*knuff*
Op zondag 2 februari 2003 23:35 schreef Faithy het volgende:
klote..welterusten lieve mensen...
![]()
Ik ga weer veel te laat naar bed. Hoe word ik morgenochtend ingodsnaam als mens wakker?
Nouja, truste mensen!
De timing was perfect, iig. Couldn't be better. It may even have saved my life. Niet dat ik me NU beter voel, maar het heeft me ellende bespaard. Dat weet ik zeker.
Ik voel mij half. Ik ben half aanwezig. Ik ben yin zonder yang. En hoe ik ook mijn best doe om dat te verbergen of weg te stoppen, ik WEET het. Het sluimert onder de oppervlakte. En daar moet ik mee ophouden.
't Voelt allemaal zo raar
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:32 schreef DarkElf het volgende:
OH dit gaat absoluut tegen me gebruikt worden, zo goed ken ik haar welmaar ik vond dat ze nu gewoon te ver ging, eindelijk durfde ik eens iets te zeggen.
quote:Tsssk, hoe kom je daarbij?
Op zondag 2 februari 2003 20:16 schreef Wolkje het volgende:
Dank je Moonah, je hebt gelijk.
Maar ik was er opeens van overtuigd dat jullie me allemaal niet aardig vonden![]()
Weet ook niet precies waarom..
[Dit bericht is gewijzigd door Jory op 03-02-2003 07:30]
quote:Veel sterkte vandaag. Netjes trouwens dat je voor jezelf bent opgekomen tegen over je moeder, ik weet dat dat moelijk voor je is. Ik hoop dat je wat van de kracht die je op die manier getoond hebt vandaag ook kunt gebruiken
Op maandag 3 februari 2003 08:10 schreef DarkElf het volgende:
nerveus
Ik voel me trouwens redelijk kut. Dat is echter meer fysiek dan mentaal. Ik heb ijskoude voeten en heb het sowieso koud. En ik heb een zwaar slaaptekort, maar jqa dat zal wel het gevolg zijn van vier dagen feesten Waren een paar leuke dagen, alleen ben ik nu wel mijn sjaal, mijn sleutels en mijn fiets kwijt
en voor de rest . voel me heerlijk ..lekker rustig weekendje gehad. lekker knus met z'n tweetjes uitslapen etc..... heerlijk dus.
quote:Wauw geweldig
Op zondag 2 februari 2003 22:18 schreef DarkElf het volgende:
vandaag was vreselijk , zoals ik vreesde, de sfeer was ronduit kut en mijn moeder was weer vreselijk bezig maar ik ben opgekomen voor mezelf:
* knipje * moedig verhaal
Ik heb het gevoel dat ik heel veel moet doen,
maar heb geen idee waar ik moet beginnen.
Tis zo veel allemaal.
Verder leef ik toch mee met mensen waar het gewoon kut mee gaat. Voor al die mensen die het klote hebben wil ik toch het allerbeste wensen. Hoe erg het ook is, het kan altijd goed komen. Ik ben daar het voorbeeld van.
3 volle jaren heb ik geleden en nooit gedacht dat het ooit goed zou komen. Maar door te blijven vechten en vooral door te gaan en de goede hoop te bewaren is het toch enigszins goed gekomen.
Voor mij mag het zo altijd blijven gaan. Dat streef ik dus na. Door positief te blijven en alle twijfel weg te werken.
Iedere dag proberen door te gaan met het goede gevoel dat ik de dag van te voren heb achtergelaten.
Sterkte iedereen.
quote:Dit heb ik dus ook heel vaak gedacht
Op maandag 3 februari 2003 14:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan verdomme niet meer
Je moet goed indenken dat het maar een fase is waar je in verkeert. Ook dit gevoel kan overgaan.
Ik weet niet precies hoe jou situatie eruit ziet. Maar voor elke zware situatie is er wel een of andere oplossing voor handen.
Heel erg veel sterkte ermee.
quote:Je weet me te vinden he... for what it's worth
sterkte iig
quote:Dat ben je ook wel es...maar ik heb zojuist besloten dat ik toch waanzinnig van je hou. Pak jij het zand en de pleister?
Op maandag 3 februari 2003 14:11 schreef Smots het volgende:
ik voel me dom
dan ga ik achter de frisbee zwemmen
quote:Ja, maar ik wil niet dat er iemand achter me aan komt, hoor!
Op maandag 3 februari 2003 14:34 schreef pizzaslut het volgende:[..]
Dat ben je ook wel es...maar ik heb zojuist besloten dat ik toch waanzinnig van je hou. Pak jij het zand en de pleister?
dan ga ik achter de frisbee zwemmen
quote:DPYL!!!
Op maandag 3 februari 2003 14:41 schreef Smots het volgende:Ja, maar ik wil niet dat er iemand achter me aan komt, hoor!
Dat wil ik niet, hoor. Ik zeg toch dat ut me spijt, Sil?
Staat trouwens best charmant, zo'n ei op je hoofd. Het heeft wel een soort van 'paashaasvibe'.
quote:Ik doe dit nooit, maar ondanks dat ik je niet zo goed ken, heb ik het gevoel dat ik je graag mag.
Op maandag 3 februari 2003 12:32 schreef Stranger het volgende:
Ik... blablabla ...is.![]()
![]()
Dus bij deze: ' '.
En dan gooi ik er ook nog even een lekkere dooddoener achteraan, waar je dus waarschijnlijk niks aan hebt: Maak je niet zo druk .
quote:
Met mij gaat het wel goed, tot nu toe gaat het goed met mijn schema,
wat ik voor vandaag heb gemaakt, en ik ga zo hard leren.. als het lukt.
En ik heb net twee chocoladerepen voor mezelf gekocht.
En Jory, ik kan me niet voorstellen hoe iemand jou oninteressant kan vinden. Hang in there!
Ik voel me heel alleen, kwetsbaar en onveilig.
quote:Meisje toch
Op maandag 3 februari 2003 15:42 schreef DuchessX het volgende:
Moe, geestelijk uitgeput. Alles staat op zijn kop omdat ik zo vreselijk in de war ben. Ik kan niet begrijpen dat ik bepaalde dingen nooit gezien heb of nooit in de gaten heb gehad en nu weet ik niet wat ik ermee aan moet.Ik voel me heel alleen, kwetsbaar en onveilig.
Ik wou dat ik je pijn en verdriet kon wegnemen..
voor DuchessX
quote:Sterkte meid
Moe, geestelijk uitgeput. Alles staat op zijn kop omdat ik zo vreselijk in de war ben. Ik kan niet begrijpen dat ik bepaalde dingen nooit gezien heb of nooit in de gaten heb gehad en nu weet ik niet wat ik ermee aan moet.Ik voel me heel alleen, kwetsbaar en onveilig.
OT: Ik voel me raar. Onzeker. Moet ik het nu wel of niet vertellen? Ik weet het niet. Ik wil verdomme niet meer zo verlegen zijn
quote:Hoi duchessx
Neem lekker je rust nu. Laat het stromen en probeer je niet al te zeer te verzetten. Je moet niets ermee aan, je kunt het misschien beter op je af laten komen inplaats van te denken wat je met bepaalde dingen in het verleden moet doen of gedaan zou moeten hebben.
Ikzelf wilde ook het verleden verwerken door anders ertegen aan te kijken en ik probeerde zelfs het verleden opnieuw te beleven en het zo anders mee te maken in het nu-gevoel. Ik wilde dat ik in het verleden me anders had gedragen en andere beslissingen had genomen, maar ik had er niets aan.
Ik moet wel zeggen dat ik er anders tegen aankijk nu. Ik zie het allemaal luchtig in en voor mij heeft het niet meer zoveel waarde wat toen gebeurt is. Maar mijn verleden is misschien minder erg als jou verleden. Super erge ingrijpende gebeurtenissen heb ik zelden gekent. Maar toch was het geen lolletje vaak.
Zal wel vaag klinken maar je moet het verleden denk ik een plaats geven. Ook verwerken maar dan wel rustig aan en niet te geforceerd.
Meer weet ik niet te zeggen. Ik ben ook geen psycoloog ik probeer alleen via mijn ervaringen uit te leggen hoe ik het gedaan heb. Mijn verleden heb ik nu verwerkt, geloof ik. Ik denk er niet eens meer aan. Aan de slechte momenten dan, de goede momenten die herinner ik me veel beter.
Sterkte ermee.
Danny
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 03-02-2003 17:52]
quote:Zelfmedelijden.
Op maandag 3 februari 2003 17:56 schreef Jory het volgende:
I hate myself and I want to die...
Ik HAAT mezelf, ik haat het stomme, zielige persoontje dat ik ben..
ik wil hier niet meer rondlopen.. wat moet ik hier toch??
....
niemand moet me.. niemand wil me...![]()
quote:jah.. inderdaad.. sorry ofzo..
Op maandag 3 februari 2003 17:59 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Zelfmedelijden.
Zaterdag een heel leuk meisje
ontmoet, lekker gezoend en geknuffeld ... kan haar pas weer op vrijdag zien
Ik heb nu al de hele dag dikke stress met mezelf gehad, kon aan niks anders denken dan aan haar, heb van ellende niks kunnen eten voor lunch
Net met haar gebeld en lekker gepraat, dus nu voel ik me weer heeeeeerlijk Dat zal wel weer snel omslaan in een kutgevoel omdat het nog 4 dagen duurt voor ik haar weer zie
quote:Dat is niet waar, er zijn genoeg geile fokkers die een moord voor jou zullen doen
quote:Een moord plegen om iemand te neuken? Dan zijn het geen geile FOK!kers, maar gefrustreerde FOK!kers.
Op maandag 3 februari 2003 18:19 schreef Refragmental het volgende:
Dat is niet waar, er zijn genoeg geile fokkers die een moord voor jou zullen doen
quote:Waar zie jij het woord "neuken" staan?
Op maandag 3 februari 2003 18:21 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Een moord plegen om iemand te neuken? Dan zijn het geen geile FOK!kers, maar gefrustreerde FOK!kers.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 03-02-2003 18:25]
quote:Dat zielige persoontje van jou dat je waarschijnlijk niet eens bent heeft hoognodig een boost nodig. Een grote oppepper van je ego en zelfvertrouwen.
....
Hoe eraan te komen daar kom je vaak zelf pas achter als je echt niet meer wilt zijn wie je bent en hoe je je voelt. Als je echt de schijt krijgt van jezelf en het duurt een lange tijd, dan pas ga je fanatiek werken aan je zelfbeeld, zelfvertrouwen en een beetje aan je ego. Een klein beetje ego is niet slecht, dat houd je overeind.
Sterkte. En dood wil je niet echt. Of wel??
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 03-02-2003 18:26]
quote:Jij gebruikte het woord 'geil'. Het woord 'geil' associeer ik met seks en dus grof gezegd met 'neuken'.
Op maandag 3 februari 2003 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Waar zie jij het woord "neuken" staan?
En ja, ik geef je gelijk wat betreft dat laatste
quote:hmmz.. dat is anders.. ik wil vriendschap, ik wil iemand kunnen vertrouwen.. ik wil dat ze miij en ik hun door dik en dun steunen, maar het lijkt altijd maar van een kant te komen. Als ik dan eens iemand nodig heb, is er opeens niemand meer..
Op maandag 3 februari 2003 18:19 schreef Refragmental het volgende:[..]
Dat is niet waar, er zijn genoeg geile fokkers die een moord voor jou zullen doen
quote:Ik ken het gevoel en dat wens ik echt niemand toe, tering kutgevoel is het.
Op maandag 3 februari 2003 18:29 schreef Jory het volgende:[..]
hmmz.. dat is anders.. ik wil vriendschap, ik wil iemand kunnen vertrouwen.. ik wil dat ze miij en ik hun door dik en dun steunen, maar het lijkt altijd maar van een kant te komen. Als ik dan eens iemand nodig heb, is er opeens niemand meer..
quote:Als je iemand nodig hebt is er altijd iemand. Je hebt altijd jezelf nog. En je eigen ik, is vaak de enige die je erdoor heen sleept.
Op maandag 3 februari 2003 18:29 schreef Jory het volgende:[..]
hmmz.. dat is anders.. ik wil vriendschap, ik wil iemand kunnen vertrouwen.. ik wil dat ze miij en ik hun door dik en dun steunen, maar het lijkt altijd maar van een kant te komen. Als ik dan eens iemand nodig heb, is er opeens niemand meer..
Uit eigen ervaring heb ik ook gemerkt dat in slechte tijden weinig mensen klaar voor je staan. Ik had het geluk familie te hebben die me niet hebben laten vallen.
Maar 90 procent heb ik mezelf opgevangen en gesteund. Sneu is het wel. Dat je vaak alleen van jezelf afhankelijk bent.
Sterkte ermee. Vertrouw op jezelf en de weinigen die echt iets voor je kunnen betekenen.
quote:Yingyang, m'n complimenten voor je heldere en goede posts in dit topic!
Op maandag 3 februari 2003 18:35 schreef yingyang het volgende:top post
Na ja, dat wilde ik even kwijt
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:43 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Yingyang, m'n complimenten voor je heldere en goede posts in dit topic!
Je verwoordt alles ontzettend helder en ik moet zeggen dat ook ik er best veel aan heb.Na ja, dat wilde ik even kwijt
Het enige dat ik doe is mijn eigen ervaringen delen met anderen. Ik probeer dus echt voor anderen iets te betekenen omdat het me ook goed doet.
25 jaar levenservaring is niet echt veel, maar toch genoeg om anderen iets te laten zien. Dat je niet teveel moet verwachten van je medemens ook.
Hartelijk bedankt voor je compliment
Ik laat zien hoe ik tegen bepaalde zaken aankijk. Of het de juiste kijk is dat weet ik dus niet. Maar ik doe mijn best om anderen te steunen.
Ik wil niet zoveel werken, maar wel meer.
Ik wil heel veel, maar eik ook niet.
*verward*
quote:Ik ken het gevoel maar al te goed. Heb veel te lang met die gedachten rondgelopen en ben er zelf ook nog niet uit. Maar pleeg geen zelfmoord en denk er ook niet over, je doet er veel mensen erg veel verdriet mee (spreek uit ervaring). Als het te erg wordt moet je misschien eens met een huisarts ofzo praten.
....
In ieder geval heel veel succes en weet dat er altijd mensen zijn die echt wel om je geven.
Net met een hele goede vriendin gesproken die mij een beetje heeft opgebeurd.
En Yingyang ook van mij: Hartelijk bedankt voor de opbeurende woorden en de positieve kijk, hou dat vol
Althans, zeer binnenkort hoorde ik vandaag. Misschien maar voor even, maar toch... al mijn lieve collega's die ik zal missen
Opgelucht en blij!!!
Het zal eerst slechter worden, en dan beter. Elk eind is een nieuw begin.
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell weet ut echt nie meer
Volhouden he! Je komt er wel!
quote:suc6 meid, je komt er wel
Op maandag 3 februari 2003 22:11 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell weet ut echt nie meer
Maar allebei vinden we het een goede beslissing. We doen elkaar alleen maar meer pijn, verdriet als we zo door gaan. Ik woon nog wel bij haar, en ik krijg alle tijd om een eigen woonruimte te vinden ( liiieevvvv).
Het zal wel moeilijk worden....
quote:en gaat het al wat beter?
Op maandag 3 februari 2003 23:20 schreef VixenFromHell het volgende:
en slaap lekker
Het zit al iets losser, maar nog steeds loop ik rond als een robot.
Echt *auw*
Maar ik geniet zo van de lieve mensen om me heen. Wat ben ik toch rijk, besef ik me nu. En dat voelt goed!
Nu mijn nek, schouders en rug nog.
ben een beetje verward...hoop dat ik kan slapen...compleet van slag, vreselijk iemand missend, en misschien zelfs wel...verliefd
naja momenteel ga ik ff alles op een rijtje zetten en dan komt het wel weer goed met me
Vixen:
* CasB snapt nog steeds niet hoe hij zoiets kan voelen als hij haar nog nooit IRL heeft gezien
quote:Dat kan ook niet. Je leeft in een schijnwereld. Word wakker, idioot.
Op dinsdag 4 februari 2003 01:18 schreef CasB het volgende:
* CasB snapt nog steeds niet hoe hij zoiets kan voelen als hij haar nog nooit IRL heeft gezien
Welterusten allemaal en tot een volgend keer maar weer
voor bepaalde persoon
Erg vroeg wakker vandaag maar dat komt omdat ik gewoon aan 6 uur slaap genoeg heb en ik heb straks een belangrijke afspraak.
De hoeveelste goede dag dat dit is ga ik niet tellen. Daar hou ik me niet meer aan op, net zoals ik de hoeveelheid slechte dagen ook niet tel.
verder wel blij want het is alweer dinsdag en dat betekent nog 2 daagjes voordat ik mijn lieverd weer zie
quote:*keek net even naar buiten* Sht.. hier ook!
Op dinsdag 4 februari 2003 06:44 schreef maple-leaf het volgende:
baal ervan dat het heeft gesneeuwd omdat ik op het fietsie naar mijn werk moet,
en om OT te bijven: Ik voel me wel OK. M'n biologisch klokje doet het weer goed, en heel precies; 1 minuut voor de wekker afging werd ik wakker Niet helemaal uitgeslapen, maar dat heb ik aan mezelf te danken
Was vandaag lekker op tijd (te vroeg dus ) en even een collega helpen met zwaar karwei, lekker dagje dus.
Vannacht was het weer 5 uur eer ik ging slapen, wegens bepaalde omstandigheden
Ik kan niet eens fatsoenlijk denken
-edit- Ik wil ook sneeuw
*geniet*
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 10:53 schreef Loesje29 het volgende:
Ik voel me goed, méér dan goed zelfs....*geniet*
En verder geweldig want vanavond zie ik mijn vriendje weer!!!
helaas, ik weiger te kruipen voor haar nu ik eindelijk eens de waarheid heb durven zeggen tegen haar.
we zullen zien wat er gebeurt.
quote:Juiiiist
Op dinsdag 4 februari 2003 12:50 schreef DarkElf het volgende:
normaal gesproken zou mijn moeder allang aan de telefoon gehangen hebben ivm mijn eerste therapiedag, nu dus niet en ik ken haar goed genoeg om te weten dat dat door zondag komt en zij verwacht dat ik ga bellen nu.helaas, ik weiger te kruipen voor haar nu ik eindelijk eens de waarheid heb durven zeggen tegen haar.
we zullen zien wat er gebeurt.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 13:13 schreef Grunnie het volgende:
Hongerig
Ga zo effe pauzeren verder voel ik me goed het sneeuwt lekker hier en nog maar 4 uurtjes en dan mag ik weer naar huis. Eten sporte en dan lekker op de bank hange
quote:Gefeliciteerd
Op dinsdag 4 februari 2003 13:31 schreef Peregrijn het volgende:
GEWELDIG!!Ik heb net een tentamen terug en ik heb het gehaald. Dat was mijn één na laatste vak, Mechanica van Constructies. Na zes keer heb ik het eindelijk gehaald (was een tweedejaarsvak, ik ben zelf zesdejaars
). Nu nog één te gaan en dan ben ik klaar met mijn vakken.
quote:gefeliciteerd
Op dinsdag 4 februari 2003 13:31 schreef Peregrijn het volgende:
GEWELDIG!!Ik heb net een tentamen terug en ik heb het gehaald. Dat was mijn één na laatste vak, Mechanica van Constructies. Na zes keer heb ik het eindelijk gehaald (was een tweedejaarsvak, ik ben zelf zesdejaars
). Nu nog één te gaan en dan ben ik klaar met mijn vakken.
Ik voel me nog steeds aardig belabberd, maar als ik me nu ZONDER paracetamol hetzelfde voel als gisteren MET, is dat wel een vooruitgang, of niet dan?
Misselijk, ben vandaag niet naar school geweest...misschien heeft het te maken met het feit dat dinsdag altijd de meest vervelende dag van de week is..
Ik begin met WiB2, dan Latijn, dan SK1, dan WiB1, dan Na2, dan Bio2 en daarna een uurje nederlands...joepie
hoofdpijn
Ik wil mij weer gewoon in het openbare leven kunnen begeven maar vooralsnog ziet het ernaar uit dat ik ook morgen nog niet naar mijn werk kan en stik ik in een hoestbui als ik alleen maar even iemand bel
Ik hoop dat je snel van je gerochel en gehoest af bent.
Ik voel me wel okee,
denk zo min mogelijk aan wat ik nu zou willen maar wat niet kan,
en poets me helemaal suf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |